احتمالاً همه شما موافقید که لامبورگینی اوروس حتی در نسخه عادی خود نیز کاملاً سربرگردان بوده است. البته اگر بتوان یک شاسیبلند با قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را عادی دانست! یک طراح روسی به نام Aksyonov Nikita کار با فوتوشاپ را به خوبی بلد بوده و قبلاً زمانی را صرف طراحی نسخههای گوناگون از اولین سوپر شاسیبلند جهان کرده است.
احتمال عرضه مدلهای S و SV اوروس وجود دارد. اگر تولید چنین مدلی در دستور کار لامبورگینی باشد عرضه آن در دو تا سه سال آینده خیلی دور از ذهن نیست. حرف S اخیراً برای آونتادور بکار رفته است. شاید از سال ۲۰۲۱ به بعد نیز شاهد تولید لامبورگینی اوروس S هم باشیم.
اما خب مشخص است که طراحی نسخه پیکاپ اوروس تنها برای سرگرمی بوده و این خودرو هرگز تولید نخواهد شد. البته طراحیهای عجیبتر از این هم وجود داشته به گونهای که در گذشته مینی ون لامبورگینی کانتاش نیز پا به عرصه گذاشته است!
رندر جالب دیگر از اوروس به طراحی Carabinieri attire برای نیروی پلیس ایتالیا نیز مربوط میشود که اگر به واقعیت بپیوندد آلفارومئو جیولیا کوادروفولیوی پلیس را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
خب به دنیای واقعی بازگردیم! دستور کار بعدی لامبورگینی تولید نسخه پلاگین هیبریدی خواهد بود که بنا به گفته یکی از منابع نزدیک به شرکت عرضه چنین مدلی ضروری بوده و رخ خواهد داد. جدای از اضافه کردن یک پورت شارژ به اوروس، این خودرو احتمالاً طراحی نسبتاً متفاوتی برای متمایز شدن از مدلهای استاندارد خواهد داشت.
حامد
۱۸ آذر ۱۳۹۶فقط وانتش?
عالی بود
MAHDI.VENOM-DEMON
۱۸ آذر ۱۳۹۶اگه لامبو تو ایران بود
mohammad_FM 480
۱۸ آذر ۱۳۹۶پیکاپ اوروس.!!
اخه لعنتی اصلا بهش نمیاد…?
NAVID
۱۸ آذر ۱۳۹۶وووووووای
همشون عشقن عششششق
بنظرم لامبو باید تو هر سگمنتی یه مدل داشته باشه
ولی خدایی دیگه وانت نه
ساخت وانت تخصصش انحصاری دست سایپاس
NAVID۰۰۹۸
۱۸ آذر ۱۳۹۶ووووووااااااییییی
همشون عشقن عشق
ولی وانتو نزن که تخصصش انحصاری برای سایپا
V.m
۱۸ آذر ۱۳۹۶بنظرم نباید از اوروس مدل های متنوع ساخت. این از خاص بودن لامبورگینی میندازه
Hamid.Hellcat
۱۸ آذر ۱۳۹۶من اگه میتونستم لابورگینی بخرم اونتادور و اوراکان رو ترجیح میدادم
Hamid.Hellcat
۱۸ آذر ۱۳۹۶اگر هم بخوام شاسی بلند بخرم قطعا یک مدل کاربردی تر مثل نویگیتور، اسکالید، تاهو، لندکروز و یا یک کراس اور میخریدم
پس تولید لامبورگینی شاسی بلند از اساس اشتباهه
محمود
۱۸ آذر ۱۳۹۶بله چون این دوستمون این ماشین رو نمیخرن تولیدش از اساس اشتباه هست
منطقی ترین استدلال های این سایت توسط دوستان طرفدار” امریکن کارز” ارایه میشه
البته با توجه به میانگین سنیشون خیلی نمیشه بهشون خورده گرفت
Hamid.Hellcat
۱۸ آذر ۱۳۹۶1.قطعا این دیدگاه ونتیجه گیری و استدلال منه و همه لزوما مثل من فکر نمی کنن.
2. شما که مثل من غیرمنطقی نیستی میشه بگی چطور به این نتیجه رسیدی که امریکایی بازها میانگین سنیشون پایینه؟ تو اداره ثبت احوال کار میکنی؟
مانی
۱۹ آذر ۱۳۹۶هموطور که تولید کنکورد از اساس اشتباه بود دیگه؟
و با توجه به جای تنگتر و بلیطِ خیلی گرون هیچکی سوار نمیشد
داداش یه یوزپلنگ رو هیچ وقت با گراز مقایسه نمیکنن
مانی
۱۹ آذر ۱۳۹۶اگه لامبو یه پیکاپ ۴ در و ۳ محوره بزنه
واقعا عالی میشه،۵۰۰ دستگاه تولید کنه
قبل ساخته شدن همش فروش میره
Saeed Boroomand
۱۹ آذر ۱۳۹۶با وجود این که این ماشین از یه ایده کاملا غلط بهره میگیره اما قراره فروش بالایی رو تجربه کنه. مردم دوست دارن همه چی رو با هم داشته باشن، ماشینشون بتونه قایق بشه توی چشم باشه، پرواز کنه …
شاسی بلندی که لوکس باشه قابل هضمه و منطقی، مثلا مدل اخیر بنتلی. اما شاسی بلندی که اسپرت باشه به درد بازی نید فور اسپید میخوره اون جایی که پلیس ها راه رو بستن…
وزن زیاد و سیستم فنربندی متعاقب اون و سطح مقطع بالا و مرکز جرم بالا … اینا با روح خودرو های اسپورت در تضادن… اگه لامبورگینی تبلیغاتش رو روی راحتی و انعطاف پذیرش اوروس متمرکز کنه مجبور نخواهد بود دروغ بگه…
اما خب طراحی مستقل و زیبایی داره، و باتوجه به این که رینگ هاش ۲۱ اینچ هستن میشه حدس زد ابعاد بررگی هم داره…به جز این اگه لامبو از تنفس طبیعی استفاده میکرد نمیتونست با یه حجم موتور متعارف ،ماشین سنگینش رو توی سطح شهر با ضریب دنده معمولی یا دور موتور دو سه هزار به راحتی حرکت بده …
R
۱۹ آذر ۱۳۹۶دوست عزیز اوروس لوکسه و اسپرت تو داخل کابینشو یه نگا بندار امکاناتشو بخون بعد نظر بده