طراحیلامبورگینی

حضور متنوع لامبورگینی اوروس در فضای مجازی!

احتمالاً همه شما موافقید که لامبورگینی اوروس حتی در نسخه عادی خود نیز کاملاً سربرگردان بوده است. البته اگر بتوان یک شاسی‌بلند با قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را عادی دانست! یک طراح روسی به نام Aksyonov Nikita کار با فوتوشاپ را به خوبی بلد بوده و قبلاً زمانی را صرف طراحی نسخه‌های گوناگون از اولین سوپر شاسی‌بلند جهان کرده است.


احتمال عرضه مدل‌های S و SV اوروس وجود دارد. اگر تولید چنین مدلی در دستور کار لامبورگینی باشد عرضه آن در دو تا سه سال آینده خیلی دور از ذهن نیست. حرف S اخیراً برای آونتادور بکار رفته است. شاید از سال ۲۰۲۱ به بعد نیز شاهد تولید لامبورگینی اوروس S هم باشیم.


اما خب مشخص است که طراحی نسخه پیکاپ اوروس تنها برای سرگرمی بوده و این خودرو هرگز تولید نخواهد شد. البته طراحی‌های عجیب‌تر از این هم وجود داشته به گونه‌ای که در گذشته مینی ون لامبورگینی کانتاش نیز پا به عرصه گذاشته است!


رندر جالب دیگر از اوروس به طراحی Carabinieri attire برای نیروی پلیس ایتالیا نیز مربوط می‌شود که اگر به واقعیت بپیوندد آلفارومئو جیولیا کوادروفولیوی پلیس را تحت تأثیر قرار خواهد داد.


خب به دنیای واقعی بازگردیم! دستور کار بعدی لامبورگینی تولید نسخه پلاگین هیبریدی خواهد بود که بنا به گفته یکی از منابع نزدیک به شرکت عرضه چنین مدلی ضروری بوده و رخ خواهد داد. جدای از اضافه کردن یک پورت شارژ به اوروس، این خودرو احتمالاً طراحی نسبتاً متفاوتی برای متمایز شدن از مدل‌های استاندارد خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    فقط وانتش?
    عالی بود

    1. MAHDI.VENOM-DEMON

      ۱۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      اگه لامبو تو ایران بود

  2. mohammad_FM 480

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    پیکاپ اوروس.!!
    اخه لعنتی اصلا بهش نمیاد…?

  3. NAVID

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    وووووووای
    همشون عشقن عششششق
    بنظرم لامبو باید تو هر سگمنتی یه مدل داشته باشه
    ولی خدایی دیگه وانت نه
    ساخت وانت تخصصش انحصاری دست سایپاس

  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    ووووووااااااییییی
    همشون عشقن عشق
    ولی وانتو نزن که تخصصش انحصاری برای سایپا

  5. V.m

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    بنظرم نباید از اوروس مدل های متنوع ساخت. این از خاص بودن لامبورگینی میندازه

  6. Hamid.Hellcat

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    من اگه میتونستم لابورگینی بخرم اونتادور و اوراکان رو ترجیح میدادم

  7. Hamid.Hellcat

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    اگر هم بخوام شاسی بلند بخرم قطعا یک مدل کاربردی تر مثل نویگیتور، اسکالید، تاهو، لندکروز و یا یک کراس اور میخریدم
    پس تولید لامبورگینی شاسی بلند از اساس اشتباهه

    1. محمود

      ۱۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (36 ديدگاه)

      بله چون این دوستمون این ماشین رو نمیخرن تولیدش از اساس اشتباه هست
      منطقی ترین استدلال های این سایت توسط دوستان طرفدار” امریکن کارز” ارایه میشه
      البته با توجه به میانگین سنیشون خیلی نمیشه بهشون خورده گرفت

      1. Hamid.Hellcat

        ۱۸ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        1.قطعا این دیدگاه ونتیجه گیری و استدلال منه و همه لزوما مثل من فکر نمی کنن.
        2. شما که مثل من غیرمنطقی نیستی میشه بگی چطور به این نتیجه رسیدی که امریکایی بازها میانگین سنیشون پایینه؟ تو اداره ثبت احوال کار میکنی؟

    2. مانی

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      هموطور که تولید کنکورد از اساس اشتباه بود دیگه؟
      و با توجه به جای تنگتر و بلیطِ خیلی‌ گرون هیچکی سوار نمی‌شد
      داداش یه یوزپلنگ رو هیچ وقت با گراز مقایسه نمیکنن

  8. مانی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    اگه لامبو یه پیکاپ ۴ در و ۳ محوره بزنه
    واقعا عالی‌ می‌شه،۵۰۰ دستگاه تولید کنه
    قبل ساخته شدن همش فروش میره

  9. Saeed Boroomand

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    با وجود این که این ماشین از یه ایده کاملا غلط بهره میگیره اما قراره فروش بالایی رو تجربه کنه. مردم دوست دارن همه چی رو با هم داشته باشن، ماشینشون بتونه قایق بشه توی چشم باشه، پرواز کنه …
    شاسی بلندی که لوکس باشه قابل هضمه و منطقی، مثلا مدل اخیر بنتلی. اما شاسی بلندی که اسپرت باشه به درد بازی نید فور اسپید میخوره اون جایی که پلیس ها راه رو بستن…
    وزن زیاد و سیستم فنربندی متعاقب اون و سطح مقطع بالا و مرکز جرم بالا … اینا با روح خودرو های اسپورت در تضادن… اگه لامبورگینی تبلیغاتش رو روی راحتی و انعطاف پذیرش اوروس متمرکز کنه مجبور نخواهد بود دروغ بگه…
    اما خب طراحی مستقل و زیبایی داره، و باتوجه به این که رینگ هاش ۲۱ اینچ هستن میشه حدس زد ابعاد بررگی هم داره…به جز این اگه لامبو از تنفس طبیعی استفاده میکرد نمیتونست با یه حجم موتور متعارف ،ماشین سنگینش رو توی سطح شهر با ضریب دنده معمولی یا دور موتور دو سه هزار به راحتی حرکت بده …

    1. R

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      دوست عزیز اوروس لوکسه و اسپرت تو داخل کابینشو یه نگا بندار امکاناتشو بخون بعد نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا