زمانی که لامبورگینی تصمیم بسیار مهم ورود به دنیای شاسی بلندها را گرفت به خوبی میدانست که این کار نیازمند سرمایهگذاری سنگین برای تولید محصولاتی در شمارگان بالا و زیاد است.
لامبورگینی پیش از تولید اوروس اقدام به گسترش تأسیسات سنگ آگاتا بولونیا کرد و مساحت آن را از ۸۰ هزار مترمربع به ۱۶۰ هزار مترمربع رساند. یکی از ویژگیهای جدید این کارخانه تأسیسات رنگآمیزی هنرمندانهای است که هماکنون میتوانید ویدئوی آن را مشاهده کنید.
این مرکز رنگآمیزی فضای بزرگی را به خود اختصاص داده و ابزارها و رباتهای پیشرفته را باهم ترکیب کرده تا از رنگآمیزی بسیار عالی برای محصولات این برند اطمینان حاصل شود.
رنگ همیشه از اهمیت بالایی برای لامبورگینی برخوردار بوده و همگی میدانیم که این برند برخی از جذابترین رنگهای بدنه را برای محصولات خود معرفی کرده است. این خودروساز ایتالیایی میگوید سایت رنگآمیزی جدیدش باعث ارائهی آپشن های رنگ نامحدود برای محصولات خود میشود.
سفارش یک لامبورگینی از کارخانه رویدادی است که در هر سال تنها برای چند هزار نفر از افراد سراسر دنیا رخ میدهد و البته چنین کاری هزینهی قابلتوجهی در پی دارد. اگر مشتریان خواهان رنگهای سفارشی باشند باید هزینهی سنگین آن را نیز در نظر بگیرند. البته طبیعی است که خریدار چنین خودروهایی از حساب بانکی پروپیمان برای سفارش رنگ دلخواه خود برخوردار است. با تاسیس این مرکز رنگآمیزی جدید، لامبورگینی میتواند آرزوهای خریداران را به واقعیت تبدیل کند.
محمد
۲۱ تیر ۱۳۹۸“یکی از ویژگیهای جدید این کارخانه تأسیسات رنگآمیزی هنرمندانهای است که هماکنون میتوانید ویدئوی آن را مشاهده کنید…”
.
ما توی تولید ماشین بروز هرچقدر از صنعت خودرو عقبیم،
۱۰ برابرش توی قسمت رنگ خودرو عقبیم!!!
.
بیشترین نمره منفی استاندارد خودمون به رنگ خودروهاست!!!
دیگه استاندارد جهانی که جای خود
.
.
آخه مگه ایجاد یه سالن رنگ با کیفیت چقدر هزینه داره؟؟؟
رنگ ماشینم که مثل بقیه قسمتا نیست که هی پلتفرم و … عوض بشه
یه عمر رنگای سالن رنگ همین میمونه
.
رنگ میزنن با یه کارواش کنده میشه
مشکی میزنن بور بنظر میاد
سفید میزنن جلو ماشین وارداتی زیر رنگ بنظر میاد
به راحتی کنده میشه
تغییر رنگ میده
من حتی شنیدم روی مثلا رنگ مشکیهای یه ماشین که تیره و روشن هستن بخاطر رنگ متفاوت ماشینای قبل توی مخزن سالن رنگه
…
چرا آخه؟
دوستان عزیز صنعت خودرو مگه تجهیز سالن رنگ چقدر هزینه داره؟؟؟
استفاده اش هم که مادامالعمره
خود استاندارد خودمونم کیفیت رنگ ماشینامونو قبول نداره بازم فکری بحالش نمیکنیم
NAVID۰۰۹۸
۲۱ تیر ۱۳۹۸محمد عزیز
شما به رنگ خورده میگیری ، درسته ، حق بهتون میدم ، اما اصل کار جای دیگر خرابه ، رنگشون پیشکش .
در کشور ما خودرو برای مردم فقط باید چهارتاچرخ داشته باشه و بَس .
هنوز به سفید صدفی پرادو ۲۰۰۵ نگاه میکنم ، کِیف میکنم ، بعد لامبورگینی با اون محدودیت تولید و خاص بودنش که دیگه رنگش باید خدا باشه.
MjM
۲۱ تیر ۱۳۹۸تو ایران بحث نتونستن نیست. بحث نخواستنه! نمیخوان که بشه!
محمد
۲۲ تیر ۱۳۹۸دقیقا
مثلا این رنگ قرمز ۲ پوششه چیه؟
خب چرا بقیه رنگها رو ۲ پوششه یا حتی ۳ پوششه نمیزنن؟؟
چرا کیفیت رنگ رو بالا نمیبرن اونقدری سخت نیست آخه
doubt
۲۲ تیر ۱۳۹۸آفرین. هزار آفرین. یه جمله ب ظاهر ساده که دلیل همه بدبختیهای ما ایرانیا توش نهفته.
حسین دهمرد
۲۲ تیر ۱۳۹۸چون یه اقتصاد آزاد نداریم و همه چیز دولتیه.شما یه نگاه به اسامی هیئت مدیره ی لگن سازا بکنی همه چیز دستت میاد.اون بخشیش هم که مثلا خصوصی سازی شده با رانت و مفت افتاه دست کسانی که دستی در دولت داشتند و الان صاحب هزاران میلیارد ثروت هستند.با قانونی که خودشون تصویب کردن.کاملا قانونی.
اگر واقعا خصوصی میبود براحتی اون سالی که مردم خودرو داخلی رو تحریم کردن ورشکسته میشدن و میزدن تو یه کار دیگه.
البته راهکار زیاده واسه موفق شدن تو خودروسازی ولی من بدترین حالتش رو درنظر گرفتم که نابودی کامله
آریا ماشین
۲۱ تیر ۱۳۹۸ماشاالله لامبو?
حسین
۲۱ تیر ۱۳۹۸کیفیت رنگش تو حلق گیلاسی دوپوششه ایران خودرو ?
لامبو ❤
میلاد
۲۱ تیر ۱۳۹۸یکی از دلیلی که کارخونه جدید رو تاسیس کرده پاسخ به انتقادات شدیدی میشه که به کیفیت رنگ خودرو های پرتیراژش گرفته می شه . امیدوارم این مقدمه افزایش کیفیت باشه نه صرفا یه شو تبلیغاتی (چیزی که در این کلیپ دیده میشه)
لامبورگینی در بین هم قطار های خودش بی کیفیت ترین منتاژ و رنگ رو داره .
OMID-LAMBO
۲۲ تیر ۱۳۹۸فازت چیه برادر ؟؟ ???
کدوم انتقاد شدید ؟ ???
بابات سهامدار ولکس واگنه یا تو بخش مشتری مداری لامبورگینی کار میکنی ؟ ???
بنظرم هدف از ایمیل بازکردن و ثبت نام تو پدال این بوده که بیای این یه نظر رو بنویسی !!!
نظر ننویسی نمیگن اینترنت نداشت !!! ???
OMID
۲۲ تیر ۱۳۹۸رنگ لامبورگینی ها مخصوصا تو رنگای جیغ یه سر و گردن از بقیه بالاتر بوده بنظرم