مدیر ارشد لامبورگینی آقای استفانو دومنیکالی هنوز هم علاقه دارد تا این شرکت را در حال مسابقه در فرمول ۱ ببیند اما تأکید کرده که این موضوع به این زودیها به واقعیت بدل نخواهد شد.
دومنیکالی در خلال صحبت با نشریه استرالیایی موتورینگ و در هنگام رونمایی از آونتادور S گفته که لامبورگینی میتواند وارد مسابقات فرمول ۱ شود اما این موضوع تنها زمانی رخ میدهد که این مسابقات تغییر کند.
شما در حال لمس بخش بسیار مهمی از قلب من هستید اما من میخواهم خیلی صریح باشم. امروز ما اولویتهای دیگری داریم و باید روی آن تمرکز کنیم… موتوراسپورت همیشه بخشی از لامبورگینی بوده و اگر ساختار و پلتفرم فرمول ۱ تغییر کند ما هم به عنوان یک کمپانی تواناییهایی داریم… جواب این است، چراکه نه؟ این امر میتواند رخ دهد.
مدیر اسبق فراری با گفتن اینکه برای حضور در مسابقات نیاز به منابع مالی بزرگی است اینگونه ادامه میدهد:
برای حضور در این مسابقات سطحی از هزینهها را داریم، این موضوع از کاری که الآن در حال انجامش هستیم بسیار فاصله دارد؛ بنابراین اگر در آینده احساس کنیم تغییری رخ میدهد، فکر میکنم که ارزش حضور در فرمول ۱ را دارد.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۹ بهمن ۱۳۹۵.
لامبورگینی این چند سال خیلی پیشرفت کرده. جونم سلطان که به فرمول 1 فکر میکنه. جونم سلطان?.
لامبورگینی در بین خودروسازان ایتالیایی همیشه در سایه ی فراری زندگی کرد. یکی از دلایل این اوضاع افتخارات بیشماری بود که فراری قبل از حتی بوجود آمدن لامبورگینی کسب کرده بود. قبل از سال 1960 دوران اوج فراری در مسابقات مختلف بود که البته بعد ها هم ادامه پیدا کرد.
لامبورگینی همیشه از بی پولی رنج برده. در دوره بی کیفیت ترین ماشین ایتالیا بود، چون خط تولید رو با یک دهم کارگر های خودش اداره میکرد. چون پول برای خرید قطعات با کیفیت نداشت.
چندین بار ورشکستگی ، و دست به دست شدن بین ثروتمندانی که وجهه ی لامبورگینی برای خیلی از اون ها هیچ اهمیت نداشت.
ولی از سال 1998 اوضاع 180 درجه فرق کرد.
حالا لامبورگینی میتونه یک نفس عمیق بکشه و با خیال راحت از آینه ی وسط رقبا رو زیر نظر بگیره.
این خط این نشون، اثرات دیزل گیت احتمالا تا سال 2020 فولکس واگن رو رها نکنند. بعد از اون ، حتما لامبورگینی وارد فرمول 1 خواهد شد.
(ali (CHEVY NOVA
۹ بهمن ۱۳۹۵اتفاقا اثرات دیزل گیت حالا حالاها هستش تا2020 که سهله
جالبه مجید تو قسمت موستانگ گفتی دیزل گیت تموم شد و رفت اما اینجا نظرت فرق کرد
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۹ بهمن ۱۳۹۵بیخیال رفیق.
(ali (CHEVY NOVA
۹ بهمن ۱۳۹۵شما بی خیال نمیشی چون در قسمت پورشه کایین تیکه انداختی و منم دارم جوابت رو میدم
ویلیامز
۹ بهمن ۱۳۹۵مجید جان لامبورگینی و جگوار قبلا تو فرمول وان بودن و ب خاطر هزینه های زیاد و عدم موفقیت بیرون اومدن…ب نظرم بازگشت دوباره این دو تا ب فرمول وان ریسکه…بهتره لامبورگینی مثه جگوار ب سمت فرمول ای بره چون برا توسعه محصولات آیندش ک الکتریکی خواهند بود خیلی مفیده…
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۹ بهمن ۱۳۹۵اگه قرار بر حضور در فرمول 1 از سوی گروه فولکس واگن باشه آئودی گزینه ی بهتری خواهد بود تا لامبورگینی
سابقه حضور و قهرمانی در مسابقات گرند پری جهانی رو نیز داره
(ali (CHEVY NOVA
۹ بهمن ۱۳۹۵آئودی گزینه ی بهتری خواهد بود به شرطی که وسط مسابقه مشگل گیربکس پیدا نکنه
چون تازگیا خود سایت پدال مطلبش رو گذاشت که تقلب در گیربکسهای آئودی پیدا شده
Hamid...Audi
۹ بهمن ۱۳۹۵هر چی خودرو ساز بزرگتر باشه مشکلاتش هم بزرگتر میشه…
شما با آئودی مشکلی داری؟
ویلیامز
۹ بهمن ۱۳۹۵مانور جدیدا یه خریدار انگلیسی پیدا کرده ک یه شرکت سرمایه گذاریه…امیدوارم ب همین شرکت فروخته بشه چون هم باعث میشه این تیم دسه چینیا نیوفته و هم اینکه میتونه حامی مالی خوبی باشه…ولی دیروز یه خبری خوندم گفته بود ک تیم مانور فصل 2017 حضور نداره…امیدوارم حقیقت نداشته باشه…
احمد باقری
۱۲ بهمن ۱۳۹۵وارد مسابقات بشه، خیلی عالی میشه، هر چند هزینه های زیادی داره.