لیبرتی واک به خاطر تولید کیتهای بدنه پهن و دیوانهوار برای برخی از محبوبترین سوپر اسپورت های دنیا شناخته شده و حالا این تیونر ژاپنی از برجستهترین کیت انحصاری خود برای لامبورگینی آونتادور پردهبرداری کرده است.
این کیت بدنه که GT Evo نام دارد با چهار ترکیب در دسترس است که یکی از آنها کاملاً از فیبر کربن ساخته شده و قیمت بینالمللی آنها بین ۹۴۶۰۰ تا ۱۸۷ هزار دلار متغیر است.
آونتادور GT Evo لیبرتی واک که در تصاویر مشاهده میکنید از نمای جلوی دگرگون شده سود برده و به کاپوت سفارشی، سپر جدید، اسپلیتری گیرا و تیغههای آئرودینامیک در دو سمت سپر مجهز است. همچنین این کیت شامل قوسهای چرخ جلو و عقب، رکابهای جانبی متفاوت و پانلهای تغییر یافته است.
بخش عقب آونتادور لیبرتی واک کاملاً چشمگیر بوده و حتی باعث شده آونتادور SVJ در مقابل آن خیلی به چشم نیاید. این خودرو دارای بال عقب بزرگ، باله کوسهای گیرا، پوشش سفارشی پیشرانه و دیفیوزری متمایز است.
این کیت بدنه آخرین کیت لیبرتی واک برای آونتادور بوده و تنها به تعداد ۲۰ نمونه برای مشتریان در سراسر جهان تولید خواهد شد.
?Ali Hossein?
۱۳ بهمن ۱۳۹۹خیلی عشق شده ولی کاش به چرخ ها زاویه نمی داد
پدر خودرو سازی جهان
۱۳ بهمن ۱۳۹۹زیاده روی کردن تو طراحی مدل استوک بهتره
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹liberty walk تخصصش اینه که ماشین رو به نمایشی ترین حالت ممکن دربیاره مثل کمبر زدن های مثبت و منفی چرخ ها و کلا این سبک تیونینگ روی پرفورمنس اثر منفی میزاره .
مسعود
۱۳ بهمن ۱۳۹۹موشک زمینی…
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۹دلبر کی بودی تو؟؟؟
خفن به تماااااااااام معنا…
خیلییییی دوستش دارم!!!!
Reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹مثل ۱۰ سال پیش داره دلبری میکنه
HamidReza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ی ماشین واسه ده سال پیش ولی بازم جذاب! چیه این لامبورگینی آخه!!!!!!
RezaRs
۱۳ بهمن ۱۳۹۹چطور انقدر جذابی??دنیا رو مگه بدون آونتادور میشه تصور کرد
من آونتادور بخرم جای گوسفند گرتا تونبرگ میزنم زمین???
Ramin
۱۳ بهمن ۱۳۹۹از لامبورگینی خوشم میاد… نه خیلی…. ولی خوشم میاد مخصوصا هوراکان…
اما….
این محصول . محصولی هست که آدم زبونش بند میاد نمیتونه چیز زیادی بگه…
فقط باید چند دقیقه نشست عکساشو دید…
ارشیا
۱۳ بهمن ۱۳۹۹یه بارم حرف درست و حسابی زدی مسترچینی.
MahyarMAR
۱۳ بهمن ۱۳۹۹عههه
دوباره یه لامبو دیگه گزاشتی پروفایل
Mr.X
۱۳ بهمن ۱۳۹۹تو بیای حرفای انیشتین و فیلسوفان بزرگ و آیه قرآن هم بذاری بازم دیسلاکات بیشتر از لایکات میشه. مثل برند چینیه که به قول خودت بد جا افتاده.
Sina
۱۳ بهمن ۱۳۹۹هیچ وقت از کارهای لیبرتی خوشم نیومد بری همه پروژه هاشو نگاه کنی فقط بلده ماشینو پف کنه قسمت های اضافی زیاد وصل کنه به بدنه ماشین و ماشینو بچسبونه به زمین
الان ماشینی با این ارتفاع ب چه درد میخوره
کلا توی همون توهمات انیمیشهای ژاپنیه
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹درسته ، اما ماشین بازهای ژاپنی از این کارا خوششون میاد اکثر تینونیگ هاشم ببینی نیسان gtr هست ، ارتفاع هایی ام که میزنن قابل تنظیمه .
R@m!n
۱۳ بهمن ۱۳۹۹تیونای لیبرتی واک رو ماشینای ژاپنی بیشتر جواب میده
MahyarMAR
۱۳ بهمن ۱۳۹۹نه به اون تیونر اهل دوبی نه به این
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۳ بهمن ۱۳۹۹وای عجب تیون خفنی!!
البته خودم باشم svj رو ترجیح میدم درسته این جذاب تره اما سیستم ala 2.0 اونتادور svj خیلی کاربردیه
مسعود
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اونتادور اینقد ماشین قشنگیه که این تیونر با اینکه اینقد زشتش کرده هنوز قشنگ به نظر میرسه :| چی گفتم؟ :|||
در کل این مدل تیون بخصوص برای اونتادور رو نمیپسندم
پرهام و رهام
۱۳ بهمن ۱۳۹۹خیلی زیباست
مثل نسل اول اونتادور دلبر هستش
مهدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹لامبورگینی نه فقط اونتادور بلکه همه ی لامبورگینی ها فقط و فقط معمولیش و استوکش حالم از این به هم خورد درسته قشنگ شده ولی ازش خیلی بدم اومد فقط و فقط استوک و معمولیش مخصوصا اونتادور بیشترین چیزی که بدم اومد این بود که به چرخا زاویه داده دیگه خیلی بدم اومد ( نظر شخصی )
ali a.j.g.
۱۳ بهمن ۱۳۹۹لیبرتی واک میورا رو هم تیونینگ کرده
شاهین
۱۳ بهمن ۱۳۹۹پایین آوردن ارتفاع ماشینو خوشگل میکنه اما نه کف خواب و کمبر زدن، اونم سوپر اسپرتی مثل اونتادور واقعا ضایعس همچین کاری، اینو باید سه سانت ارتفاعشو میاوردن پایین همین
ولی درکل از کیت بدنش خوشم اومد