به سختی میتوان از ایدهی معرفی یک خودروی عالی متنفر بود. شاید شما ساختههای دیگران را دوست نداشته باشید اما تا زمانی که مالک خودرو راضی باشد شما نیز باید چنین حالتی را داشته باشید. در سطح تیونینگ خودروهای سطح بالا، این لامبورگینی اوراکان نمونهای برجسته به شمار آمده و البته تغییرات جذابی هم با خود به همراه دارد.
خب بیایید به نمای عقب این اوراکان LP 610-4 مدل ۲۰۱۷ حمله کنیم زیرا شاهد گم شدن چیزی مهم در بخش پشتی یعنی سپر خواهید بود. نبود سپر نشان دهنده سختافزار فوقالعادهی لامبورگینی است. با یک اثر هنری طرف هستیم…
سطح براق ورودی و خروجی اگزوز با ظاهر مشکی تضاد بسیار جذابی ایجاد کرده است. نمای عقب روشن این خودرو ما را به یاد رینگهای سفارشی ADV5.2 M.V2 CS میاندازد.
اما فقدان سپر عقب تنها تغییر اوراکان نبوده است. این سوپرکار ایتالیایی دارای برنامه تیون TR3 پرفورمنس است. این تیون باعث شده قدرت ۶۰۲ اسب بخاری پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی اوراکان به بیش از ۸۵۰ اسب بخار برسد که آنهم به لطف اضافه شدن کیت بای توربو بوده است. محفظه بار جلویی خودرو هماکنون دارای اینترکولر و جعبه یخ به منظور کمک به خنک کردن قوای محرکه و افزایش پرفورمنس میباشد.
این لامبورگینی اوراکان هشتصدوچند اسب بخاری نمونهای برجسته از کیت TR3 پرفورمنس میباشد. کنار آمدن با سوپرکارهای پرفورمنسی همچون اوراکان کار هر کسی نیست اما به نظر میرسد TR3 قلق کار را پیدا کرده است.
منبع: motor1
فريد
۲۷ تیر ۱۳۹۷چقد اعتماد به نفس دارن خدااااااا!!!!!
کجاش خوشگل شده اخه؟
moein
۲۷ تیر ۱۳۹۷اگر جا داشت 20 تا دیسلایک بهت میدادم??
کجای این عروسک زشته؟؟
چون چیزیه که به چشم عادت نداریم شاید اینطور نشون بده
وگرنه که محشره
شایان
۲۷ تیر ۱۳۹۷خوبه برای نمایش جالبه اما تصور کن سپر نباشه با کوچکترین برخورد توربو ها به فنا میرن
mg
۲۷ تیر ۱۳۹۷با اینکه لامبورگینی رو خیلی کمتر از رقبا قبول دارم ولی تیونینگ نووتیک و اندرگرندش حرف نداره اولی از زیبایی دومی از قدرت که کاملا واسه درگ یه هیولا به حساب میاد
Sajjad
۲۷ تیر ۱۳۹۷شما رو نمیدونم ولی واقعا من که لذت بردم
از نظر من و خیلی های دیگه واقعا خوبه
ساسان
۲۷ تیر ۱۳۹۷این رینگ همراه با کاهش ارتفاع خیلی زیباترش کرده.حذف سپر عقب هم شبیه برش سه بعدی کامپیوتر شده که جالبه.(البته نه برای خودروی تولیدی شرکت برای یه تیونر)یه حالت بی قانون بودن و چارچوب نداشتن داره.قطعا شتاب ثانویش بهتر شده ولی لامبو باید تنفس طبیعی باشه.برا عاشقان درگ این خوبه.
A.B
۲۷ تیر ۱۳۹۷نمای موتور و اگزوز و اینا خوبه ولی لاستیک بدون سپر بدجور تو ذوق میزنه انگار این لیلاند کمپرسیا که شل گیر عقب نداشتن
مهدی
۲۸ تیر ۱۳۹۷بد تر از لاستیک اینه که دل و روده ماشین در معرض صد درصد اسیب های محیطیه
یه برخورد کوچیک میتونه ماشینو به باد فنا بده یا لا اقل توربو هارو از کار بندازه
گرد و خاک صاف میره تو حلق موتور و باید هفته ای یه بار فیلتر هوا عوض بشه
مهدی دهقان
۲۷ تیر ۱۳۹۷این خوشگله ولی روزای بارونی که اتفاقا اون ور خیلیم بارون میاد خوشبحالشون نمیشه استفاده کرد از درب عقب به بعد کلا گل مالی میشه
MEHRAN
۲۷ تیر ۱۳۹۷Don’t worry
HAMID.HEMI
۲۷ تیر ۱۳۹۷یه برنامه شبکهgem نشون میداد یه R8 رو اینجوری کردن و سیستم awd رو تبدیل به rwd کردن برای شرکت در مسابقات دریفت.
ايمان
۲۷ تیر ۱۳۹۷موتورش یه جوری شبیه به خرچنگی میمونه که میخواد از لونش بیاد بیرون
شاهین
۲۷ تیر ۱۳۹۷از این مدل تیون ها زیاد دیدم مخصوصا برای هوراکان تقریبا اکثر تیونر ها سپر عقب رو حذف میکنن
یعنی مد شده بطور کلی
حالا قصدشون چیه نمیدونیم. ولی بنظرم برای نمایش دادن حالت تیونینگ و محتویات موتور و … اینکارو میکنن. قدیم هم مدل های نیسان اسکای لاین و میتسوبیشی لنسر هم سپر جلو براش نمیزاشتن تو حالت تیونینگ تا مثلا رادیات بزرگش و فیلترهوای توربو رو به نمایش بزارن
Khosrow
۲۷ تیر ۱۳۹۷مثل این میمونه چون بدنت تیکه پاره ست لخت بسوکی بیرون / همه ی داشته هات رو نریز رو ماستا ..