مانند گایاردو، اوراکان هم با طیف وسیعی از نسخههای مختلف ارائه شده است تا جایی که گاهی خریداران برای انتخاب گیج میشوند. در صنعت خودروسازی معمولاً بالاترین تیپ یک خودرو بهترین است اما در مورد اوراکان نمیتوان گفت ارزانترین مدل آن کُندترین آن است؛ بنابراین در ادامه مقایسهای خواهیم داشت میان دو مدل مختلف اوراکان یعنی LP580-2 کوپه و LP610-4 اسپایدر.
مدل LP580-2 اوراکان هرچند نسخهٔ پایهٔ آن محسوب میشود اما هنوز هم از همان پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 میکند که نیروی آن صرفاً به چرخهای عقب انتقال میابد. مطمئناً این مدل وزن کمتری از همتای روباز خود دارد اما درعینحال قدرت کمتری هم دارد بهگونهای که اوراکان LP580-2 با ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور، ۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن متر گشتاور کمتری از LP610-4 اسپایدر دارد؛ اما آیا این تفاوت قدرت بهاندازهای هست که میان این دو مدل اختلاف فاحشی ایجاد کند؟
خبرنگار اتو اکسپرس «Steve Sutcliffe» لزوماً اینطور فکر نمیکند. وی میگوید تفاوتهای ظریفی بین این دو مدل وجود دارد. او میداند که اسپایدر نرمتر، دقیقتر و راحتتر از LP580-2 کوپه است درحالیکه LP580-2 مدلی هار و دیوانه است. اوراکان دیفرانسیل عقب انتخاب رانندگان حرفهای است اما این شگفتیآور نیست چراکه طبق همان فرمول گایاردو LP550-2 Balboni ساخته شده است. خودرویی که انتقال قدرت به چرخهای جلوی آن حذف شده و فرمان پذیری مناسبی هم دارد.
با همهٔ این موارد، واقعاً اختلاف زیادی بین این دو مدل وجود ندارد بهگونهای که در آزمایش انجام گرفته میان آنها، LP610-4 اسپایدر با اختلاف بسیار کمی جلو میافتد. هرچند که تصور چنین چیزی سخت است آنهم برای خودرویی که تنها ۵۸۰ اسب بخار قدرت دارد.
مشخصات فنی
اوراکان LP580-2 کوپه | اوراکان LP610-4 اسپایدر | |
پیشرانه | ۵.۲ لیتری V10 | ۵.۲ لیتری V10 |
قدرت | ۵۸۰ اسب بخار | ۶۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۴۰ نیوتن متر | ۵۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه | ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۳.۶ ثانیه | ۳.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۲۰ کیلومتر در ساعت | ۳۲۵ کیلومتر در ساعت |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۴ ثانیه | ۱۱.۲ ثانیه |
وزن | ۱۴۹۰ کیلوگرم | ۱۶۴۰ کیلوگرم |
Ace
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
احسنت به لامبورگینی…
شرکتی که بی سر و صدا کار میکنه.
مثل مک لارن با موتوری که BMW براش ساخته برای خودش نوشابه باز نمیکنه.
شرکتی که افتخارات بی شمارش رو توی بوق نمیکنه و جار بزنه.
امیدوارم مثل همیشه بهترین باشه.
.
سه شرکتی که واژه ی سوپراسپرت رو برای ما معنی کردن و بدون آن ها دنیای سوپرماشین ها فقط پر بود از اسم های توخالی که هیچ ارزشی ندارن.
فراری
پورشه
لامبورگینی.
Amir amini
۱۹ مهر ۱۳۹۵منم هم لامبورگینی دوس دارم هم مکلارن ولی نمیدونم چه مشکلی با اینگیلیسیا داری که همیشه میخای بزنیشون شرکتا برای توسعه هر چیزی از هم کمک میگیرن ولی قرار نیست اعلام کنن خود لامبورگینی موتورشو با کمک ایودی توسعه میده این کمپانیا آنقدر بزرگ نیستن که بخان خودشون همه کارارو بکنن تازه اون بزرگاشم کمک میگیرن چه برسه به اینا نمونه بارزش مدل z5 BMW که با همکاری تویوتا داره توسعه پیدا میکنه
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
.
دوست گرامی من مشکلی با انگلیسی ها ندارم.
شما کاربر تازه هستی
پایین نوشتم.
انفاقا اگر بخوام یک کشور خارجی رو برای تحصیل و سکونت انتخاب کنم یقینا دانشگاه اکسفورد در انگلستان خواهد بود.
uss zumwalt DDG-1000
۲۰ مهر ۱۳۹۵سطح علمی انگلستان جز بهترین های دنیاست
خسته شده
۲۰ مهر ۱۳۹۵دوست عزیز بهترین دانشگاه ما نداریم اون رده بندی های مختلف هم با توجه به سیاست گذاری و قدیمی بودن بیشتر رده بندی میشه(یکی از اشکلاتی که محققین اعلام میکنن) نه مباحث علمی چون قدیمی ترین رده بندی برمیگرده به 2005-2004 که برای شانگهای هست که وقتی میبینیمش کلا هیچ تغییری نمیکنه با سالهای نخستش من در این زمینه خیلی تحقیق کردم به جد میگم زیاد به این رده بندی های دانشگاهی توجه نکنید این طور نیست که این د انشگاه بهتر از اونه باید دید در اون بازه زمانی سحطش کجاست و چقدر تولید علم داره هر سال که شده همون آمار سالهای قبل و با یک هزارم تغییر میدن بیرون!!!! مشخصه پایه علمی نداره خصوصا اینکه حتی برای خیلی از محققین هم شاخص نیست چون هیچ آماری از مراحل امیتاز دهی و رده بندی بیرون داده نمیشه تا بحث علمی بشه
امسال هم برای اولین بار یکس از همین رده بندی کننده ها آمار جالبی بیرون داد و کشوری بحث کرد که آمریکا و از صد بهش 100 داد!!! و انگلستان و آلمان و در رده بندی های بعدی قرار داد لینکش با مشکل برخورد متاسفانه نمیدونم چرا واقعا!!!!!!!
ایالت متحده آمریکا 100
2 بریتانیا 98.5
3 آلمان 94
4 استرالیا 92.6
5 کانادا 90.2
6 فرانسه 89
7 هلند 84.8
8 چین 83.5
9 کره جنوبی 80.1
10 ژاپن 78.5
11 اسپانیا 75.3
12 سوئیس 74.5
13 ایتالیا 73.4
14 سوئد 73.1
15 بلژیک 71.6
16 نیوزلند 70.2
17 تایوان 68.1
18 آرژانتین 67.6
19 فنلاند 66.9
20 هنگ کنگ 66.7
21 سنگاپور 62.3
22 برزیل 62.2
23 دنمارک 62.1
24 هند 60.9
25 ایرلند 60.9
26 روسیه 59.8
27 مالزی 52.9
28 – –
29 اتریش 49.1
30 آفریقا جنوبی 47.1
31 شیلی 46.7
32 نروژ 46.6
33 مکزیک 46.2
34 کلمبیا 40.9
35 پرتغال 40.3
36 عربستان 36.5
37 تایلند 33.3
38 چک 31.8
39 ترکیه 26.1
40 قزاقستان 25.1
41 یونان 24.6
42 اندونزی 21.7
43 لهستان 20
44 لبنان 19.8
45 اوکراین 16.6
46 فیلیپین 16.4
47 مصر 15.5
48 امارات 10.9
49 استونی 10.5
50 پاکستان 9.2
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
ممنون دوست گرامی خسته شده.
Monster_alm
۲۰ مهر ۱۳۹۵متاسفم برای ذهن های محدود و …
همین چیز دیگه ای نمیشه گفت.
king 918
۲۱ مهر ۱۳۹۵به به خسته جان چهههههه عجب
ور ار یو ////////////////////////////////
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
ذهن ها محدود و متعصب
new great britain
۱۹ مهر ۱۳۹۵مجید جان در مورد مک لارن اف1 تو بخش پورشه 911 دربرابر nsx یکمیشو توضیح دادم(دقت کن یکمیشو)
در ضمن مجید جان میشه از افتخارات لامبورگینی در مسابقات لمانز-,فرمول یک و بقیه ی مسابقات توضیح بدی؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو دیگه همه میدونن یکی از بی سرو صدا ترین شرکتهای هایپرکار و سوپر کار سازی دنیا مک لارن هست که اون همه تکنولوژی تو خودش مخفی کرده.بیخودی نبود که اپل داشت خودشو میکشت که بتونه این شرکت رو بخره تعجبه چرا به لامبو پیشنهادی نداد؟؟!!!!!!!!(حتما به این دلیل که فولکس تحت هیچ شرایطی نمیخواد لامبو رو از دست بده طبق گفته اساتید خودرو)
در ضمن مک لارن مستقله ولی لامبو از تکنولوژی های فولکس و موتور آئودی استفاده میکنه.
در حالی که مک لارن خودش تکنولوژی میسازه توسعه میده و صادر میکنه.
حتی کوئینگ زگ هم از لامبو بهتره و هیچ وقت سرمایه ی لامبو رو نداشته و تو ضمینه سرعت رکورد داره و خیلی مهندسیش بالاتر از لامبو هست با توجه به بودجه.تو بوق هم نمیکنه این کا ر هارو.
اکیدا از مقایسه لامبو(گاو بی شاخ) با مک لارن اسطوره سوپرکار سازی دنیا خودداری بفرمائیید با تشکر.
رتبه سوپرکارسازها
1-پورشه-مک لارن(به طور مشترک)
2-فراری
3-بوگاتی
4-کوئینگ زگ
5-کوروت
(پدال لطفا چاپ کن)
ferrari
۱۹ مهر ۱۳۹۵خیلی جالبه کمپانی که نمیتونه موتور بسازه بهترین سوپر اسپورت ساز باشه.
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
.
با هم دوست های خوبی بودیم. الان بیشتر خوشم اومد ازت. خیلی خوب و مودبانه بحث رو ادامه دادیم.
.
ماشالله مثل خودم از رو نمیری !!😂😂😂😂😂. برای بحث کردن سوژه ی ایده آلی.😂😂
با این بحثا خیلی کیف میکنم. مخصوصا حرفایی که در مورد F1 و مک لارن زده شد.
.
متاسفانه بحث های داغ و جالبی که مخصوصا بین آقا میلاد و زیگما در سایت پدال بود دیگه نیست. اون موقع من در سایت بودم و سطح اینقدر بالا بود که حتی چند بار کامنت های میلاد عزیز رو یادداشت کردم.
.
الان نه. فضای سایت متاسفانه دیگه مثل اون موقع نیست
. تنها راهی هم که میشه اون فضای تبادل اطلاعات رو برگردوند همین انتقاد و تحریک علایق بقیست. چندین بار گفتم غیر از تولیدات داخل برای من ماشین بد وجود داره. اگر بخوام فقط تعریف کنم و بیام بگم :
عالیه
پیشرفت کرده
هر دو خوبن
همشون عالین
چقدر زیباست
…
ممکنه هیچ کس بدش نیاد و یک دیسلایک هم نداشته باشه. اما جو سایت علمی نمیشه و منم فقط وقتمو حروم کردم و یک سری کامنت الکی دادم. منم دلم نمیخواد فقط تعداد کامنت هام به 3000 و 4000 برسه .
.
نکاتی که در کامنت های دوستان یاد میگیریم بیشتر یادمون میمونه تا خبر های سایت. از طرفی بعضی مطالب رو فقط در کامنت های دوستان میشه یاد گرفت.
من حتی سر این کار رو در مورد فراری ، BMW ، خودروسازی امریکا و حتی پورشه انجام دادم و دوستان خوب جواب دادن. بقیه هم یادشونه. مگر کاربران تازه وارد که منو نمیشناسن.
.
.
.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
تنها استفاده ای که از بخش کامنت ها میشه همین افزایش اطلاعاته.
ماشین بد در دنیا وجود نداره.
همونطور که بهترینی در دنیای ماشین وجود نداره. چون اگر مثلا مزدا بهترین بود همه ی 149 کارخونه ی ماشین سازی ورشکست میشدن. چون همه میفهمیدن بهترین کدومه.
خودروسازی المان ، فرانسه ، ایتالیا، چین ، ژاپن همه نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن…
یک بار هم از نظرت در مورد مک لارن دفاع کردم که به قول خودت هیچ کس تا الان اینطوری ازت دفاع نکرده بود.
.
====================================================================
لیست ها و رتبه بندی هایی هم که من و شما درست کردیم (با این سطح اطلاعات بالا !) حتی به درد خودمون هم نمیخوره !! یعنی به درد هیچ کس نمیخوره !! هیچ اهمیتی هم نداره به نظر من یا کس دیگه بهترین ماشین کدومه !! چون اصلا بهترینی وجود نداره !! چون اگه بهترین شرکت به نظر همه یکی بود اونوقت بقیه ورشکست میشدن.
.
پورشه ای که الان اینقدر مهم شده در دهه ی 90 تا مرز ورشکستی رفت. فراری همینطور در دهه ی 80. مک لارن که الان فانوس به دست در فرمول 1 مسابقه میده یک زمانی بهترین بود. البته افتخاراتش رو داره. منکرش نمیشم.
پس هیچ شرکت یا مملکتی نه بهترین هست نه بهترین میمونه. بحث درین زمینه هم الکیه.
.
###################################################################
.
امیدوارم موفق باشی.
قصد من تبادل اطلاعات و برگردوندن جو سایت به همون فضای قدیم بود
امیدوارم بقیه هم از دیسلایک یا فکر بقیه نترسن و انتقاد کنن ، نظر بدن ، فقط تعریف نکنن. کسایی هم که اطلاعات دارن و احساسی حرف نمیزنن جوابشون رو بدن.
.
new great britain
۱۹ مهر ۱۳۹۵مجید جان داداش نکنه فکر کردی من ازت بدم میاد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه داداش من خودم عاشق این بحث هام تا وقتی به هم دیگه توهین نکردیم اینطور بحث ها عالیه.
من هم مهران 911 رو دوست دارم هم شما.
با هم زیاد تو ضمینه خودرو بحث کردیم و من خیلی چیزها یادگرفتم مثلا در مورد t80 مرسدس که گفتی خیلی خوب بود و من اصلا از شاهکار فردیناند پورشه خبر نداشتم.
و از طریق همون مطلبی که گفتی خیلی خیلی به من تو ضمینه هایه دیگه اضافه شد.
اون لیستی هم که گفتم نظره شخصیم بود نه بیشتر.
داداش راستی اون خیکی پرمصرف چی بود به استون مارتین گفتی؟؟؟؟؟!!!!
منظورت از خیکی اندی پالمر بود؟؟؟
اگه خدا بخواد جرمی و دوستان قراره یه آزمایش حسابی بکنن با ((ولکان)) تو گرند تور.
اون موقع معنی خیکی رو میفهمی.بعدش هم اگه خدا بخواد آدریان نیوی و استون قراره بترکونن با ابر ماشین((AM-RB 001))
********مجید بهترین یا هیچ********
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
منم همینطور.
اصلا جرات داری از من بدت بیاد ؟؟!😂😂😂😂
.
اتفاقا اگه یادت باشه یک بار با دوستمون مهران 911 بحث کردم که مصرف استون مارتین نسبت به 911 توربواس زیاد هم اختلاف نداره. صدای وی 12 خیلی ارزش داره.
.
.ِِاتفاقا باورت نمیشه چند هفتست توجهم به شکم اندی پالمر جذب شده. خداییش مدیران لامبورگینی خیلی خوشتیپن. ایتالیایی ها کلا خوشتیپ و خوش چهرن.
.
ولی اندی پالمر در مراسم رونمایی استون مارتین ونکوئیش اومده بود جلوی ماشین واستاده بود شیکمش نمیذاشت ماشین رو ببینم !!
.
uss zumwalt DDG-1000
۲۰ مهر ۱۳۹۵مجید چه روحیه شوخ طبعی داری
دل زنده ای خداییش دمت گرم
tv
۱۹ مهر ۱۳۹۵نمیدونم چرا ما انقدر اصرار داریم که یه چیزی بهترینه و بقیه ی گزینه هام صدر درصد بدرد نخورن … مگه چنین چیزی ممکنه؟!از بحث های پیش پا افتاده ای مثل نهار چی غذایی بخوریم تا هر جایی که فکرت کار کنه …
هیچ شکرتی تو این عالم هستی نیست که بگه من همه چیزمو خودم میسازم وبه هیچ شرکت دیگه ای محتاج نیستم … مثلا شرکتی مثل بی ام دبلیو یه خودرویی رو طراحی میکنه ، خودش نمیاد که از پیچ مهره اش گرفته تا 1000 تااتصالات رو خودش بسازه به شرکت های دیگه سفارش میده و میگه بر طبق این نقشه فلان قطعه رو برا من بساز …شرکت ثانویه همه قطعه رو خودش نمیسازه اونم محتاج به بقیه شرکت ها و کارخونه هاست . تا این قطعات از جاهای مختلف جمع بشن بشه فلان ماشین بی ام دبلیو …
بعد مثلا تو مکلارن هزینه توسعه ی یه موتور زیاده پس میره امتیاز یه موتوری رو میخره که براش ارزون تر تموم بشه . خداروشکر مکلارن تو ایران نیست ، میرفتیم موتور رو میخریدیم سوار ماشین میکردیم میگفتیم موتورشم خودمون ساختیم …
خسته شده
۲۰ مهر ۱۳۹۵کاربر محترم و گرامی بنده الان چند ماه کامنت میذارم چاپ نمیشه آیا من رقبت میکنم نظر بذارم و تبادل علمی انجام بدم اینکه دیگه بچه های سابق نمیان و نظر نمیذارن یکیش اینکه این سایت دوست داره همه کشورها و برندهارو باهم برابر کنه دیگه تموم کاربرها هم اینو میدونن بچه های به قول بعضی ها آلمانی باز چند برابر کشور دوم پر طرفدار بودن و احتمالا هستن!!!(با اینکه بعضی ها میگن نه ما طرفدار برندیم نه کشور ولی به دید من بازم میگم به دید من دروغه) ما میبینی ریزش در کاربرها عجیب زیاد شده و بحث علمی تقریبا نزدیک به صفر!!!!
در جواب شما میگم دوست عزیز که ماشین های آلمانی رو هم دوست داری میپرسم ازت خیلی ساده چرا مک لارن در همون سالهای فرمول یکش از پیشرانه های خودش استفاده نکرد و با کمک و مهندسی مرسدس تونست قهرمان بشه اگه شرکت قدرتمندی بود چرا بقیه براش باید مهندسی میکردن و اون استفاده به عنوان برند نه انجین
دوست من شما داری با کسی بحث میکنی که تا همین چند وقت پیش پورشه و اتریشی میخوندو اونو برای طعنه زدن به آلمانی دوست ها در هر کامنتش در محور پورشه به کا میبرد از وقتی که سرگذشت مک لارن و خوند در همین سایت دیگه حرفی از اتریشی بودنه پورشه به زبون نیاورد(همون موقع هم میدونستم مک لارن زلاند نوئی هست با یه سرچ ساده میشد فهمید ولی چون پدال داشت سرگذشت برندهارو و بررسی میکرد گذاشتم خودش اینو و بفهمه) درآخم هم رو بریتیش میخونه و میگه نیوزیلندم همه بریتانیایی هستن در صورتی که در کامنتهاشم موجوده و گفته چطور وقتی هشتاد درصد مردم استرالیا و نیوزیلند و کانادا خارجی هستن انگلیس فرماروایی میکنه در اون سرزمین هاو…
دوست محترم اگر میشد با این جور کاربرهای محترم بحث و تبادل کرد به دیده منت من از خدامه بحث کنم و حرف بزنم ولی به ور از مغالطلات و سفسطه و حرفای خیلی ببخشید من درآوردی(منظورم جامع هست نه شخص)
ما انگلیس دوست داشتیم به اسمه اس ال آر که بحث میکردیم قدیم باهاش توهینی نبود مغلطه و دروغی هم نبود جالبتر اینکه باهاش رفیق هم هستم و هر چند وقت باهاش تماس هم دارم همون طور که با میلاد و بقیه بچه ها ارتباط دارم
اوناهم حرفه شمارو میزدن در پارت اول حرفاتون که سطح سایت خیلی پائینه و نمیان
در مورد این مقایسه هم اسپایدر خیلی بهتر عمل میکنه با توجه به پیشرانه های برابر هر دو و وزنه بییشتره اسپایدر ولی در خروجی و گشتاور شتاب چه اولیه چه ثانویه و سرعت بهتر عمل میکنه اسپایدر با اینه از لحظا قیافه به دید من پائینتر از کوپه هست ولی از لحظا فنی کاملا در این مقایسه(دو سوپر اسپورته از یک برند) برتره
غلط املایی و جاگذاشتن ها زیاده واقعا حوصلش نیست ببخشید خودتون!
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵امیدوارم حضورت بیشتر بشه.
کامنت های جالبی میذاشتی.
به نظر من تعداد کاربرا الان زیاد شده. قبلا میدی سایت مثلا 10 کاربر داره هر کدوم 200 تا نظر میدادن در هر صفحه.
الان سایت 50 کاربر داره هر کدوم 20 نظر دارن.
ریزشی نبوده.
من قبلا هم در پدال بودم.
با SLR722 و nima وارد سایت شدم. با یک پروفایل دیگه. حدود 2000 کامنت داشتم. بگم حتما میشناسی.
.
.
.
من راستش بحث المان و انگلستان و اینا دیگه خستم کرده.
حالم به هم میخوره.
دیگه برام مهم نیست.
که چی بشه ؟؟!؟!
.
.
.
بذار هر کی هر جور میخواد فکر کنه ?
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
راستش نه میدونم نه برام مهمه نه علاقه ای دارم که بدونم و بحث کنم که آلمان بهتره یا انگلستان. فدای سرت هر کدوم عقب یا جلو هستن. دستاورد هاشون و علمشون مهمه که من استفاده کنم. هر کدوم بهتر بود من استفاده میکنم. پاگانی یا بنز یا جگوار…
فعلا باید کشورمون رو بسازیم و اعتلا بدیم. هر کی هر جور میتونه. فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و …. کشور خودمون خیلی مهمتره.
Ferrari Zonda SV
۱۹ مهر ۱۳۹۵قبلن تو یه مطلب آمریکایی ها نوشتم.
که فقط آمریکایی بازها درست و حسابی کامنت میذارن بعضیا بهشون برخورد.
جدا شما بریتیش بازا و عشق ژرمن ها خیلی فوق العاده اید.???
مجید میگه کل دنیا یه طرف بنز یه طرف.
میگه پورش بهترین خودروساز تاریخ بشر هست?
این دوست گرام هم که میفرمایند پورش و مکلارن از فرراری سرتر هستن???
داداچ های گرام امثال لامبو و مکلارن فرراری میخرن تا توی کارخونه شون بازش کنن و ازش الهام بگیرن و چیز یاد بگیرن.
فرراری توی بیشتر و تقریبا همه سری مسابقات جزو رکورد دار های قهرمانی هست.
لمانز(912،921و قس علی هذا?)
فرمولا،gt3 ??
.
.
لطفا با گذاشتن کامنت های افراطی هم به خودتون توهین نکنین و هم به ما مخاطبان سایت.
« مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »
۲۰ مهر ۱۳۹۵.
دوست خوبم ازون حرفت به کسی برنخورد. چون همه در ابزار عقیدشون آزادن. از طرفی نظر من و شما بیشتر واسه خودمون مهمه تا بقیه.
این همه بالا گفتم بهترینی وجود نداره داشتم بادمجان واکس میزدم ؟؟؟😭😂😂😂
من که میگم پورشه فلان بنزفلان حرف دلمو میزنم. کارشناس که نیستم.
چندین بار گفتم فراری بهترینه.
.
.
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
Ferrari Zonda SV
تنها راهی که شماخوشحال بشی اینه که همه بگن فراری بهترینه. بقیه هم تا آخر دنیا که زور بزنن بهش نمیرسن.!!!
این بحث افراط و توهین به شعور کاربران و … همش بهانست. ما رو ساده گیر آوردی ؟
.
در مورد چیزایی که گفتم نگو نه که یقین دارم همینطوریه.
ولی من اینطور فکر نمیکنم.
روی حرفم هم واستادم.
king 918
۱۹ مهر ۱۳۹۵محور محرک 4 چرخ باشه خیلی بهتره ماشین خوب لانچ میکنه شتابش بهتره حتی حس بهتری به راننده میده
البته فکر کنم توی دور های بالا ماشین یه مقدار کم میاره نسبت به دف عقب اما از همه نظر من 4 چرخ رو برتر میدونم
خوبه که یه ماشین 600 اسب بخار رو به تمام چرخ ها منتقل کنه تا محور عقب این جوری ثبات ماشین هم بهتر میشه …..
Carbonado Aventador
۲۱ مهر ۱۳۹۵یکی از خوبی هایی که هوراکان داره اینه که تو سرعت های بالا تقسیم قدرت 90 به 10 میشه و تقریبا ماشین یجورایی دیف عقب میشه!
به خاطر همینه که تو سرعت های بالا هم کم نمیاره!
البته این نکته رو هم در نظر بگیر که چهارچرخ بودن به بیشتر شدن حداکثر سرعت هم کمک میکنه.
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵. آره.
AWD کنترل شده.
لامبورگینی اسمشو این گذاشته.
مهدی drift
۱۹ مهر ۱۳۹۵هرچی لامبور گینی هست قشنگه
ولی اسپایدرش 8 برابر قشنگ تره
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۵جناب بریتانیای کبیر ممکنه بگید بر چه اساسی مکلارن رو برتر از فراری میدونید؟؟ اگر لامبو تکنولوژیش رو از فولکس و ایودی میگیره که بوگاتی هم زیر مجموعه هموناست. کونیخ زگ هم که هنوز که هنوزه از موتور فورد استفاده میکنه. کوروت هم که یک مدل از شورلت هست نه برند مجزا که گذاشتین تو لیست. مکلارنی که ازش تعریف میکنید به نظر بنده هم جز بهترین سوپر اسپرت سازها هست منتها به قدری دامنه فعالیتش کمتر از فراری هست که برتر دوستنش نسبت یه فراری اصلا درست نیست
new great britain
۱۹ مهر ۱۳۹۵مهدی جان شما یه نگاهی به مرکز تکنولوژی های مک لارن بندازی می فهمی که از فراری تو این ضمینه بهتره.
تو اکثره درگ ها هم بر فراری غلبه کرده.
فراری شرکته فوق العاده اونی هم که گفتم بالا نظره شخصیم بود شما هم میتونی بگی فراری رتبه یک مک لارن رتبه دو.
باور کن اینقدر این مجید آتیش پاره منو مجبور کرد در مورد مک لارن و برتر بودنش(از نظر من) لینک و مطلب بزارم خسته شدم. دیگه خودتون تحقیقات رو انجام بدین.
فراری تو تاریخ فرمول یک دست نیافتنی عمل کرده. وتنها تیم مستقل از هر لحاظ تو فرمول یک به حساب میاد.
فراری عالیه من قصد توهین نداشتم.
Elemento
۱۹ مهر ۱۳۹۵.
درسته.
فراری مثل godfather برای سوپراسپرت ها و هایپرکار هاست.
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۵من عذر میخوام میپرسم ولی مگه شما مرکز تحقیقات فراری رو دیدین که میگید مکلارن قویتره؟ فراری چندین مدل خیابونی و مسابقات داره که اگر بخواین از لحاظ کمیت هم بسنجین تعداد محصولات کلی این شرکت چند برابر مکلارن هست که همگی هم از موتور و گیربکس و شاسی جداگانه برخوردار هستن پس نتیجه میگیریم هزینه ای که فراری خرج تحقیقات و فناوری میکنه خیلی بیشتر از مکلارنی هست که بیس موتوری همون 2-3 تا محصول خیابونیش هم باهم یکی هستو عملا هر چند سال یکبار اپدیت میشن شما یه نگاه بنداز ببین از سالی که مکلارن ورشکسته دوباره پا گرفت چنتا محصول داده بیرون و فراری چنتا اونوقت حساب دست ادم میاد
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
دوست عزیز فراری با هیچ شرکتی قابل مقایسه نیست.
من به عنوان یک طرفدار لامبورگینی منکر این نکته نمیشم که فراری پادشاه سوپراسپرت هاست.
لامبورگینی هم خیلی بزرگه اما فراری خیلی پر اسم و رسم تره.
.
مک لارن در حد فراری نیست.
مک لارن شاگرد فراری به حساب میاد
بذار هر کی هر چی میخواد بگه.
حمیدرضا
۲۰ مهر ۱۳۹۵من همیشه سبک طراحی لامبورگینی رو دوست دارم حس خوبی بهم منتقل میکنه حتی اگر سریع ترین نباشه ولی همیشه بیشتر از باقی هایپر کارا جذابه
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۱ مهر ۱۳۹۵.
اینو میگن یک نظر کارشناسی و حرفه ای.
دقیقا همین که گفتی.