با دیدن این لامبورگینی اوراکان اوو شاید فکر کنید که با خودرویی استاندارد کارخانهای روبرو هستید اما در واقع اوراکان اوو موردبحث به کیت بدنه نوویتک مجهز شده است. البته این تیونر مشهور خیلی در طراحی گاو دوستداشتنی ایتالیایی دست نبرده است. اگرچه تیونرهای دیگر دوست دارند ظاهر چنین خودروهایی را دگرگون کنند اما نوویتک آلمانی از روش “کم یعنی زیاد” استفاده کرده است.
با این وجود ما هنوز هم با یک لامبورگینی طرف هستید بنابراین واژههایی همچون “ساده” و “استاندارد” احتمالاً بهترین واژهها برای توصیف این اوراکان اوو نخواهند بود. بخش اصلی این کیت در بخش عقب قابلمشاهده است جایی که یک بال بزرگ باعث میشود فکر کنیم با نسخه پرفورمنته روبرو هستیم. این قطعه از جنس فیبر کربن بوده و یک اسپویلر لبهای نیز به خودرو اضافه شده تا عبور جریان هوا بهینه شده و داون فورس نیز بیشتر شود.
از اسپویلر جلو گرفته تا آینههای جانبی، همهچیز در فیبر کربن غوطهور شده است. در این خودرو همچنین از پانلهای متفاوتتر و ورودیهای هوای جانبی و البته یک پوشش پیشرانه جدید استفاده شده است. ورودی هوای بخش عقب نیز باعث خنک شدن بیشتر پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری اوراکان اوو میشود.
نوویتک میگوید تمامی این قطعات جدید به منظور راندمان آئرودینامیکی بهتر در تونل باد تستشدهاند. تکمیل کننده این تغییرات رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی در جلو و عقب خودرو هستند. مالکان اوراکان اوو میتوانند با سفارش سیستم اگزوز سبکوزن و سیستم تعلیق سفت تر خودروی خود را ارتقا دهند. داخل کابین نیز پوشش چرمی و آلکانترا بکار رفته که این تنها بخشی از گزینههای شخصیسازی مالکان میباشند.
خبری از بهبود قدرت پیشرانه نیست و خب این موضوع خیلی جای بحث ندارد زیرا اوراکان اوو قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری تولید میکند.
JOJO
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹جلو پنجره اش رو خیلی دوست دارم ولی در کل نسخه غیر تیون شده کارخانه رو بیشتر می پسندم .
Khosrow
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹جلو پنجره شو به ما هم نشون میدی؟ ? ..
ایمان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹تیون های نوویتک رو خیلی می پسندم ؛ ساده و جذاب
دوتا از بهترین تیون های این شرکت متعلق به ۴۸۸ پیستا در سال ۲۰۱۹ و لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در سال ۲۰۱۸ هست ??
مهدی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹علت اون صدا تکتک چیه
مهراد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹نوویتک واقعا فوق حرفه ایه تمام کاراش
این اوراکان هم که برگی به تن آدم نمیذاره
نکته خنده دار اینکه من تا دیروز فکر میکردم قیمت پایه اوراکان ایوو ۲۸۰ هزارتاس نه ۱۸۰ هزارتا ، حالا نمیدونم پدال اشتباه زده یا چی واقعا ندومبه
Ali
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستان این کامنت منو با پست صبح(تسلا)تطبیق بدید
این ماشینی که تو این پست میبینید ایتالیایی است
یا فراری و …
اما هیچکدام از ماشین های آمریکایی این ظرافت را ندارند
فقط و فقط یک موتور خیلی قدرتمند میندازن رو ماشین و هیچ بهینه سازی ای روی اون انجام نمیگیره
یه نسخه از کامارو هست که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داره اما به پای جی تی تری ار اس ۷۰۰ اسب هم نمیرسه
حالا شما این رو به کل صنعت امریکا تعمیم بدید
صنعت امریکا توی تولیدات گنده و ساده تر ولی در حجم زیاد خیلی قوی هست
مثل صنایع مادر اعم از فولاد و آهن ومعادن و یا کشاورزیو…
ولی هیچ وقت تکنولوژی های ژاپن یا آلمان و یا حتی برخی از کشور های اروپایی رو در اون پیشرو نیستن
هیچ وقت نمیتونن ماشینی مثل فراری با اون ظرافت بسازندیا پورشه با مهندسی درجه یکش
حالا یکی میگه پس اپل و گوگل مایکروسافت چی؟
اونها موارد نرم افزاری هستن(که امریکا توش پیشروعه)و خیلی صنعتی و فیزیکی نمیشه حسابشون کرد
کلا تو خود امریکا هفتاد درصدشون ماشین ژاپنی سوارن و ماشین امریکایی(به جز پیکاپ یا وانت و بعضی ماسل کار ها)خیلی محبوب نیست
مهراد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹آمریکاییا خیلی بدبختن ، تو هیچ چیز پیشرفت نداشتن و مدام دارن درجا میزنن
علتش رو شما بهتر از من میدونید : اونها مدیران جهادی ندارن
باید چندتا از مسئولینمون رو صادر کنیم آمریکا تا ظرف مدت کوتاهی اونجارو آباد و آزاد کنن
ضمنا اینجا سایت خودرویی هستش لطفا پست های مرتبط بذارید
Khosrow
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹داچی شما خودت پاشو برو – کاری از کسی برنمیاد – فقط کاره خودته / جاس فور یو ..
مهراد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اختیار دارید در حضور اساتیدی چون شما من به خودم جسارت نمیدم
در ضمن به من نگو داچی ما خودمون یه لشکر داداشیم
OMID
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹صنعت سخت افزار آمریکا اولینه داخل دنیا برعکس گفته شما
کلا دو تا شرکت کارت گرافیک کامپیوتر تولید میکنند که جفتشونم آمریکایی اند
دوتا شرکت توی دنیا سی پی یو کامپیوتر تولید میکنند که جفتشونم آمریکایی اند
صنعت نرم افزار هم که گفتید اگه گوگل به شرکتی اجازه استفاده از اندروید رو نده داغون میشه
مثل zte که با این که دوباره مجوز گرفت ولی هیچ وقت نتونست به رقابت برگرده
Ali
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹بیشتر منظورم صنعت اتومبیل بود
علیx76
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹مگه المانی ها و ژاپنی ها مثل ایتالیایی ها میسازن ؟ مردم هر کشور سلیقه ای دارن ، و اولویت هر سازنده ای هم اول کشور خودشه
این درسته بگم صنعت ایتالیا خیلی ضعیفه چون یه وانت فول سایز نداره؟
یکم دیدتونو باز کنید ، بین بخش های مختلف خودروسازی دیوار نکشید
رو چه حساب میگی یه موتور قدرتمند میزارن رو ماشین و بقیهشو ول میکنن؟ فورد GT اینطور ماشینیه؟ کامارو ZL1 1LE در حد قیمتش تو پیست خوب نیست؟
اول بحث خودرو کردی بعد رفتی به بیراهه و صنایع غیر مرتبط ، چنتا کشور بجز امریکا وچین CPU میسازن؟
عجیبه که تعصبی که بعضی افراد رو برند ها دارن ، خود مالکین و مدیران اون برند ندارن
Farzad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹همین که این تیونر خیلی به طراحی گاو خشمگین دست نزده جوری که به چشم نیاد یعنی کارشو بلد بوده …!
آخه همیشه دست بردن تو یه شاهکار هنری ایتالیایی ممکنه نتیجه عکس بده …!
میلاد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹پسر اوراکان اوو چه خشمی توی چهرش داره، واقعا حیفه با کوروت مقایسه بشه…
Farzad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹گاو های خشمگین فقط باید با اسب های سرکش مقایسه بشن …
ایمان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اسب ها از گاوها سریع ترن ?? ??
Khosrow
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹همین کلیپ و فیلمبرداری با همین موزیک / فکر کن تسلا جای اوو باشه ??? ..
Ali Keyhani
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹حالا فکر کنین این سوپرکار رو منصوری تیون میکرد:)
خدا میدونس چه بلایی سرش میورد
حسین دهمرد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹منصوری واسه خودش که تیون نمیکنه سلیقه ی مشتری رو پیاده میکنه.
امین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹گاو ها از اسب ها قوی ترند?
بیژن
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اونها موارد نرم افزاری هستن(که امریکا توش پیشروعه)و خیلی صنعتی و فیزیکی نمیشه حسابشون کرد
اوج تکنولوژی در نهایت در اختیار آمریکاست. مثلا, دیسک های سینگل کریستال توربو کمپرسورهای زیمنس صرفا از آمریکا تامین میشه و همین هم کار مارو در اورهال ماشین آلات دوارمون با مشکل روبرو کرده. در حوزه کار من که صنایع نفتی هست, الی ماشالاه از این مثال ها داریم که نشاندهنده برتری مطلق آمریکا بر اروپاست.