لامبورگینی اوراکان اوو دیفرانسیل عقب نوویتک، پادشاه واقعی شب!
در بخش پیشرانه شاهد نصب یک سیستم اگزوز پرفورمنس هستیم که تنها آپشن در دسترس میباشد. نوویتک مدعی است این سیستم باعث میشود پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی 602 اسبی خودرو عملکرد بهتری داشته باشد و مشتریان نیز میتوانند این اگزوز را از جنس فولاد ضدزنگ یا اینکونل سفارش دهند. همچنین ایزوله شدن گرمایی سیستم اگزوز نیز با پوشش طلا بهینه شده است.
اما ظاهر سوپرکار لامبورگینی نیز با سپر جلوی دارای اسپویلر کربنی بهبود یافته است. این خودرو همچنین دارای فلاپ های کربنی، اسپویلر لبه صندوق، پانلهای آئرودینامیک برای بهبود خنککنندگی ترمزهای عقب، دیفیوزر و بال عقب بزرگ میباشد.
همچنین اوراکان اوو دیفرانسیل عقب با کاپوت کربنی دارای ورودیهای بزرگتر نیز در دسترس است. همچنین پوشش شفاف پیشرانه را نیز میتوان سفارش داد که در این صورت ورودیهای هوای بیشتری برای آن نصب خواهد شد.
نوویتک رینگهای 19 اینچی استاندارد را حذف و بجای آنها از نمونههای 20 و 21 اینچی ساخت ووسن استفاده کرده است.
یک سیستم تعلیق آلومینیومی ساخت شرکت KW را نیز میتوان سفارش داد که دارای شوکهای پیشرفتهتری میباشد. این سیستم تعلیق در ابتدا برای خودروهای مسابقهای GT3 طراحی شده و دارای 13 مرحله پاسخ بوده و حداکثر 35 میلیمتر از ارتفاع خودرو را میکاهد. نوویتک مدعی است این سیستم تعلیق اسپورت راحتی سواری برجستهای را برای چنین خودرویی اعطا میکند.
نهایتاً هم باید گفت در بخش کابین طیف وسیعی از آپشن ها برای رنگ قطعات، پوشش چرم و آلکانترا و تریم ها وجود دارد.