لامبورگینی

لامبورگینی روی ساخت محصول تولید محدود جدیدی کار می‌کند

لامبورگینی به‌تازگی مدل اونتادور S رودستر را در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد اما به نظر می‌رسد این برند ایتالیایی در حال کار بر روی خودروی هیجان‌انگیزتری باشد. مدیر بخش تحقیق و توسعهٔ لامبورگینی آقای «Maurizio Reggiani» در مصاحبه با CarAdvice اظهار داشته است: «ما به‌زودی به مهم‌ترین خریدارانمان یک محصول تولید محدود جدید را معرفی خواهیم کرد».

فعلاً اطلاعات بسیار محدودی از این محصول جدید در دست است اما Reggiani گفته است که این خودرو برای معرفی تکنولوژی‌های جدید لامبورگینی مورداستفاده قرار خواهد گرفت. هنوز هیچ اشاره‌ای به این فناوری‌ها نشده اما وی خاطرنشان کرده است که به‌عنوان‌مثال سنتناریو اولین محصول لامبورگینی با سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب بود که بعدازآن در اونتادور S هم ارائه شد.

اما متأسفانه شانس خرید این سوپرکار مرموز بسیار ضعیف است زیرا Reggiani گفته است که انتظار می‌رود تمام تولیدات این خودرو پیش از معرفی آن فروخته شوند. البته این موضوع چندان تعجب‌آوری نیست زیرا او اشاره کرده که لامبورگینی قبلاً همین کار را در مورد مدل‌های رونتون، کانسپت J، وننو و سستو المنتو هم انجام داده است؛ بنابراین پیش از رونمایی این سوپرکار تولید محدود در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸، احتمالاً لامبورگینی با خریداران عمدهٔ خود تماس خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (913 ديدگاه)

    واقعا خاص بودن تو خودروهای ایتالیایی معنا میشه??

  2. ساسان

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    لامبورگینی باید هرچه زودتر جایگزین اونتادورو معرفی کنه….این محصول به احتمال زیاد پیش درامدیه برای جانشین اونتادور…امید وارم از تکنولوژی حرکتی آستریون درش استفاده بشه….

    1. Ferrari FXX K

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اگر فلوکس کمکش نکنه نمیتونه پیشرانه ی هایبرید بکار ببره خودتم اینو میدونی!
      ببینیم میتونه ۸۰۰ اسب تنفس طبیعی بزنه؟اخه هنوز خیلی از فراری عقبه توی ساخت پیشرانه!

      1. AMIR

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (128 ديدگاه)

        تو موتور سنتناریو 780 اسب قدرت گرفته پس احتمال 800 اسب گرفتن هم کم نیست

        1. HORSE

          ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (217 ديدگاه)

          برای j50 نمیدونم ولی برای لافراری مطمعنم انقلاب هم رخ داد!
          همونطور هم مطمعنم برای سنتاناریو انقلابی رخ نداد!
          این هم چندمین باره که دوباره شما یه اشتباه رو تکرار کردین اونم اینه که j۵۰ رو مقایسه میکنید با سنتاناریو!
          معیار باید پیشرانه باشه.
          مثلا ۹۱۸،p1،Laferrari همشون هایپر کارن و همشون هم هایبرید.
          ولی یه موتور ۶.۵ لیتر تنفس طبیعی رو نمیشه با یه موتور ۳.۸ توربو مقایسه کرد، میشه؟
          من تعجب میکنم اقا ساسان یعنی شما ازین چیزای ابتدایی رو نمیدونید؟
          من نمیخواخستم توضیح بدم چون فکر میکردم میدونید!
          ما توی پست مقایسه ی پورش و لامبو هم با هم بحث کردیم که شما گفتین j۵۰ چونکه قیمتش ۲.۵ میلیون دلاره!
          ولی دوست عزیز قیمت برای مقایسه معیار نیست!
          دلیل اکثر این اختلاف قیمت های نجومی تعداد هستش!
          اگر j50 و سنتاناریو هردو تولید انبوه بودن قیمت سنتاناریو باید بالاتر میشد چون یک کلاس بالاتر از j50 ئه ولی الان j50 تعدادش یک چهارم سنتاناریو ئه برای همینه که تقریبا تونسته هم قیمتش باشه!

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تولید محدود خوبه اما به شرط این‌که واقعا خاص باشن نه که بیان اونتادور رو رنگ کنن، به جای قناری بفروشن!

    1. ساسان

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1047 ديدگاه)

      اونی که بابت این قناری پول داده راضیه که خریدتش…تو پشت کامپیوتر ناراضی هستی؟
      سنتناریو..وننو….درکنارطراحی بینظیری که اراعه داد تکنلوژی حرکتی وآیرودینامیکی جدیدیم اراعه کردن(که خودش ازدید من اینقدر بینظیره که چند ملیون دلار همین طراحی می ارزه برای افرادی که ارزش این خطوط شکسترو میدونن) که تو محصول اونتادور sبکار رفت….قدرت موتورهم70اسب قوی تر شد….شما انتظار یه شاسی ویه بلوک سیلنر جدید داری برای یه شرکت کوچک…که از لحاظ نفوذ وچرخش مالی تو مجموعه ی فولکس واگن زیرآئودی پورشه هست؟…مدتها باید منتظر چراغ سبزهای فولکس واگن باشه برای هایپرکار هیبریدیش؟….بله لامبورگینی با این داشته ها یه گاو وحشیو رنگمیکنه..نعل میزنه…اژدها تحویل میده…..

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        من توقعم از لامبورگینی بالاست، برای همین دلم می‌خواد محصولات کاملا جدید و متفاوتی ازش ببینم، توانایی مالیشم داره چون یه غول پولدار بالا سرشه.

    2. Ferrari FXX K

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      دقیقن تنها چیزی که توی سنتاناریو تغییر کرده شکلشه! وگرنه همون موتور اونتادور رو ورداشتن گذاشتن رو این!
      و البته قیمتش که پنج برابر شده !!!!!

      1. ساسان

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1047 ديدگاه)

        همون شکلش می ارزه به تمام محصولات اسم کاربریت….نه اینکه توj50انقلابی رخداد درصنعت خودرو…همون488رو یکم رنگ زدن زشتش کردن شد محصول جدید…بله از این دیدم نگاه کن…تازه2.5ملیون دلارم قیمت داره…یه488بخری 2.5ملیون دلار..باطراحی خیلی معمولی
        فعلا”پرفورمانترو هضم کنید تا بعدی بیاد…

        1. ساسان

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1047 ديدگاه)

          تایید کن پدال…اینحرکتت خیلی زشته…اینکامنتو نه اون قبلی که تایید نکردیو تایید کن…عدالتو رعایت کن آقایی که نشستی کامنتهارو تایید میکنی

        2. Ferrari

          ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          فعلا همون زشت جایزه ی بهترین طراحی رو گرفته چیزی که برای شما طرفدارهای لامبورگینی یه رویاست
          از کی تاحالا وننو بدقواره شده شاهکار طراحی؟؟ شما چقدر از طراحی سردرنیاری که اینطوری نظر میدی؟؟ خیلی جالبه هیچ منبعی رو هم قبل ندارید فقط میگی لامبو فلانه هنوز 488 قابلیت های زیادی داره و به راحتی با هوراکان پرفورمنته قابل مقایسست نسخه ب پرفورمنس 488 تمام مدل های لامبورگینی رو لوله خواهد کرد همونطور که 812 با اینکه نرمتر و شهری تر شده تو پیست 1/5 ثانیه سریعتره اونمط با تایر نسبتا معمولی پیرلی.با تایر میشلن اشپرت کاپ این اختلاف به 2 ثانیه هم میرسه و این شاهکاره لامبو یه اونتادور ساختن سیستم تعلیقش افتضاح باشه گیربکس منسوخ و ضعیف داشته باشه و صندلی هاش به شدت خشک و ناراحت کننده باشه.

          موافقم 1
          مخالفم 1
  4. KING 918 (محمدرضا)

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    ای کاش با یه پلتفرم جدید و طراحی خوبی طرف باشیم والبته اگه پیشرانه غیر از 12 سیلندر تنفس طبیعی باشه جذاب تر خواهد بود

  5. hamed#

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    همیشه لامبو فوق العاده بوده

  6. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    هیچ وقت طرفدارای فراری و لامبو رو درک نکردم.
    جدا از اینکه بعضی هاشون تعصب زیاد هم رد کردن،مدام با هم درگیری هم دارن.
    شمایی که چشم ندارین هم رو ببینین چه انتظاری از بقیه دارین؟؟
    هر دو خودروساز از یک کشور اونوقت این همه درگیری.
    هوادارای ایتالیایی فراری هم که همه دیدن و شنیدن که صدای ((گاو)) از خودشون در میارن و برنده رو ((هو)) میکنن و تحمل شکست رو ندارن.
    بقیه طرفداران فراری در سراسر دنیا نیز از محبوبیت و احترام بسیار کمی برخوردارن.((حالا باز به بعضی بر نخوره?))
    …………..
    کاربرانی که طرفدار خودروسازی آمریکا _ انگلستان و ژاپن هستن الگوی تمام سایت هستن.
    مخصوصا آمریکا و انگلستان.
    من خودم عاشق مک لارنم ولی هیچ فرقی برام نمیکنه که مثلا استون تو یک درگ مک لارن رو ببره یا حتی جگوار!!
    همه ی خودروسازان انگلیسی رو دوست دارم و همشون رو به یک چشم میبینم.
    آمریکایی بازها هم اینطورین.
    آلمانی بازا رو نگفتم چون هنوز که هنوزه بین طرفداران بنز و ب ام و درگیری وجود داره.
    خیلی خوشحالم که ایتالیایی باز نیستم.

    1. Ferrari FXX K

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      صدای ماشین واقعا برام مهمتر از پرفورمنس نیست!
      هرچند صدای فراری بهتر از لامبوئه!
      من ماشینایی میشناسم معروفن به صدای جارو برقی در اوردن ولی طرفداراشون چیزای دیگه براشون مهمه!
      خودتون میدونید کدومارو میگم اقا پهلوان!

    2. Ferrari

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1956 ديدگاه)

      دوست عزیز بین لامبو و فراری یه جدال سخت وجود داره و همیشه هم وجود خواهد داشت خیلی جالبه خود همیلتون تو ایتالیا وقتی هو شد میگفت من عاشق همین تعصب و شور اشتیاق شماهستم نمیدونم شما جرا خودتو کاسه ی داغ تر از اش میکنی
      شماها انگلیسی بازها که همه ی کمپانی هاتون با تاراج رفته و هیچی جز اسمشون باقی نمونده و همه چیزشون از دست رفته خدای منطق هستین فقط کافیه تو یکی از کمپانی ها یه مهندس انگلیسی باشه همونو جار میزنید که فلان کمپانی با کمک انگلیسی ها به فلان جا رسیده
      منم خدارو هزاربار شکر مکینم که طرفدار تیم های گاراژی و کمپانی های بدبخت انگلیسی نیستم

  7. AMIR

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    طراحی های خودرو های تولید محدود لامبو همیشه چشم گیر بودن و در ان حد خواهان و خریدار دارن که قبل از معرفی کامل پیش فروش بشن حتی وننو با قیمت 4.5 ملیون دلار

  8. ونوم اف ۵

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    فراری هم باید از این کارا بکنه مثلا سپر لافراری رو بکنه یه اسم ایتالیایی هم بچسبونه تنگش با قیمت ۷ میلیون بفروشه

  9. شاهین پسر

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    ی نظرسنجی
    طراحی متفاوت و نمونه لامبورگینی: لایک
    طراحی معیوب و تکراری لامبورگینی: دیس لایک
    میخوام ببینم نظر شماهم با اونایی که جایزه طراحی به لامبو نمیدن یکیه یا نه؟!

    1. HORSE

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      کمپانی که مستحق جایزه ی طراحی باشه اون رو برنده میشه!
      ما واقعا در حدی نیستیم که قضاوت کنیم کی مستحق جایزه ی طراحی ئه!
      فقط میتونیم به ماشین نیگاه کنیم و نظر شخصی خودمون رو بدیم، و نظر شخصیمون رو نباید ربط به جایزه ی طراحی بدیم!

      1. شاهین پسر

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1179 ديدگاه)

        ما هممون از بچگی یجورایی با اسم لامبورگینی آشنا شدیم.توی بازی یا توی عکس هایی که روی جلد های پفک و کارت های بازی و مجله و … دیدیم عاشق لامبورگینی شدیم.مطمئنم مردم بیشتر لامبورگینی رو دوست دارن و اینو دیدم به واضح.توی انواع نظر سنجی ها توی پیج های اینستا و سایت های دیگه حتی توی کانال های تلگرامی
        من خودم اولین بار توی بازی ماست وانتد 2003 لامبورگینی رو دیدیم و بهش ایمان آوردم به خاطر اسمش و قیافش اون موقع هم 11 سالم بود..بعدشم توی انواع آهنگ های هالیوودی و فیلم های هالیوودی میدیدمش ذوق میکردم.
        واس همین این نظر سنجی رو گذاشتم. یقینا طرفدار های مردمی لامبورگینی خیلی زیادن.پس زیاد به جایزه ها اکتفا نمیکنیم چون نمیدونیم معیارشون چیه.میگن معیار طراحی هستش خو طراحی چی؟! لامبو کلا دو سه تا مدل داره اینهمه طرفدار داره زیادم غول نیست توی درگ ها پس مردم واس چی دوسش دارن؟!

        1. HORSE

          ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (217 ديدگاه)

          آقای شاهین درکتون میکنم!
          حرفتون نه درسته، نه اشتباه،
          یک چیز کاملا احساسیه!
          خط های شکسته خشن ترن، من خودم یه سری مدل های لامبو رو خیلی دوست دارم!
          ولی از لحاظ فیزیکی کاربرد خط های منحنی توی ایرودینامیک ماشین بهتره!
          کاملن درک میکنم شاهین یه چیزیه که با کلمات قابل بیان نیست!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا