به جای خرید پوششهای بدنه معمول، کیتهای بدنه و رینگها، مالک تگزاسی این لامبورگینی گالاردو روش خوبی را در پیش گرفته است.
تیونر این خودرو دو توربوشارژر را در پیشرانه ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی گالاردو جای داده و همچنین برخی قطعات دیگر همچون ECU ساخت JRR MoTec را در آن بکار برده تا نتیجه کار افزایش قابل توجه قدرت خروجی باشد.
بنا به گفته تیونر این خودرو یعنی Underground Racing، گالاردو ۲۰۰۴ مورد بحث که دارای ارتقاهای مرحله سوم بوده هماکنون قدرت قابل توجه ۱۰۰۰ اسب بخاری با بنزین اکتان ۹۳ داشته اما زمانی که از سوخت مسابقهای استفاده شود قدرت پیشرانه ۲۵۰ اسب بخار بیشتر خواهد بود.
این تغییرات برای لامبورگینی گالاردو ۲۰۰۴-۲۰۰۸ هزینه ۸۹ هزار دلاری داشته درحالیکه برای مدلهای LP640-4 مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ باید هزینه ۹۴ هزار دلاری پرداخت که اساساً بیشتر از بهای یک گالاردوی کارکرده است.
به یاد داشته باشید که این کیت قدرتمندترین بسته ارائه شده توسط تیونر نیست زیرا آنها نسخه مسابقهای با قدرت ۱۰۵۰ اسبی (بنزین اکتان ۹۳) و ۱۵۰۰ اسبی (سوخت مسابقهای) را نیز ارائه میکنند که بهای ۱۰۹ هزار دلاری دارد. همچنین بسته تیون مرحله ۲ که هنوز بهای مشخصی ندارد با سوخت مسابقهای باعث خارج شدن قدرت ۱۷۵۰ اسب بخاری از دل پیشرانه گالاردو میشود.
نهایتاً افرادی که خواهان حد نهایی تکنیکهای این تیونر هستند باید سیستم توربو ورژن X را سفارش دهند که منجر به ایجاد قدرت بیش از ۲ هزار اسب بخاری با سوخت مسابقهای میشود.
ساسان
۱۲ دی ۱۳۹۶یادش بخیر.نوستالژی دوران نوجوانی من، گالاردو زرد رنگ که پوسترش تو اتاقم بود وهمراه با مدل مورسیه لاگو که منو عاشق دنیای اتومبیل کردن(مجله ماشین سال84)….هنوزم جذابو هیجان انگیزه لامصب
F۲۲RAPTOR
۱۲ دی ۱۳۹۶نید فور اسپید ماست وانتد
غول یکی ار مرحله های آخر بود سیاه رنگ
محمد حسین
۱۲ دی ۱۳۹۶یادش بخیر
من با مک لارن f1 تو نوجوونیم خیلی حال می کردم.
اون موقع ها (اواسط دهه 90 میلادی) محدوده 600 اسب بخار ، خیلی فضایی بود.
الان دیگه ماشین های خیابونی هم چنین قدرت هایی دارن
achtung
۱۳ دی ۱۳۹۶ولی برای من دیابلو هنوزم خداست
بهراد
۱۳ دی ۱۳۹۶فرق سوخت مسابقه ای با اکتان ۹۳ چیه؟
الف.ی
۱۳ دی ۱۳۹۶سوخت مسابقه ای اکتان بالاتری داره ترکیباتش هم عموما انرژی بیشتری آزاد میکنن
بهراد
۱۳ دی ۱۳۹۶ممنون
کارل شلبی
۱۲ دی ۱۳۹۶گالاردو واقعا جواهر جدا از قدرت مرگبارش رنگش منو کشته?????
واقعا جای یه چنین ماشینایی امروز کمه
هرچند هوراکان تا حد زیادی جانشین خوبی براش بوده.
emad1990
۱۲ دی ۱۳۹۶پدال مطلبی رو خوندم در اسب بخار که فکر میکنم از شما برداشته شده بدون ذکر منبع
عکسهاعینا عکسهای شماس
سردبیر
۱۲ دی ۱۳۹۶سلام. متاسفانه این روند نامیمون و غیر حرفه ای در رسانه های زیادی در حال اتفاق است و مطالب پدال به محض انتشار در سایت های معروفی چون خبرآنلاین نیز بدون ذکر منبع کپی می شوند. امیدواریم دوستان با مالکیت محتوی مسئولانه تر برخورد نموده و حقوق مولف و زحمات آنان را با چند کلیلک و کپی و پیست به یغما نبرند.
ممنون از احساس مسئولیت شما
ارادتمند
Behrouz. anzali
۱۲ دی ۱۳۹۶سایت بهترین سایت ماشین هست که تا بحال در ایران دیدم . فقط میخواستم سوال کنم که در اینستا و تلگرام پدال حضور داره یا نه؟ ممنون از سایت خیلی خوبتون.
Madjid Thunderbird
۱۲ دی ۱۳۹۶.
به نظر من گالاردو ( به قول دوستان ، «گایاردو») زیبا ترین ماشین تاریخه.
ایمان
۱۲ دی ۱۳۹۶یک نظرسنجی بین دو غول تیونینگ دنیا
۱. Alpha Performance AMS : لایک ????
2. underground Racing : دیسلایک ????
شاهین
۱۲ دی ۱۳۹۶فعلا رکوردی معادل 411 کیلومتر در ساعت تو مسیر نیم مایلی با ماشین هوراکان دست آندرگرند ریسینگه
سورنا
۱۲ دی ۱۳۹۶این لامبورگینی چرا انقدر خوبه آخه ???
شاهین
۱۲ دی ۱۳۹۶کمپانی آندرگرند ریسینگ رو دنبال میکنم تو اینستا
واقعا تیونر ماهری هستش
بیشتر هم روی محصولات لامبو مانور میده
جالبه بیشتر رکورد هایی که زده فقط صرف قدرت موتور کرده
نه اینکه بخواد به ماشیناش چتر نجات و لوله کشی بدنه و لاستیک مخصوص درگ و … نصب کنه