لامبورگینی

لامبورگینی اوروس، مروری بر هر آنچه از آن می‌دانیم

همه میدانیم که لامبورگینی در حال توسعهٔ کراس‌اووری بنام اوروس است که تنها چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد. خودرویی که وعده داده شده یکی از زیباترین، سریع‌ترین و قدرتمندترین کراس‌اوورهای بازار باشد. البته ما هم چیزی کمتر از این از لامبورگینی انتظار نداریم. اوروس پس از مدل LM002، دومین شاسی‌بلند لامبورگینی محسوب می‌شود و ویژگی‌های یک سوپراسپرت را با یک خودروی لوکس مدرن ترکیب کرده است. حال در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر هر آنچه که تاکنون از لامبورگینی اوروس میدانیم.

لامبورگینی اوروس، چگونه خودرویی است؟

مدت‌زمان زیادی است که شایعات فراوانی در مورد اوروس منتشر شده‌اند. سازندهٔ ایتالیایی برای نخستین بار نسخهٔ کانسپت این ماشین را در نمایشگاه پکن ۲۰۱۲ رونمایی کرد و از آن به بعد تیزرها، رندرها و تصاویر جاسوسی فراوانی از آن منتشر گردید. لامبورگینی وعده داده که اوروس همان عملکردی را ارائه خواهد کرد که در سوپراسپرت‌هایش پیدا می‌شود؛ اما این کراس‌اوور نه‌تنها سریع است که همچنین زیبا هم هست. نسخهٔ تولیدی اوروس در بسیاری از ویژگی‌های ظاهری با نسخهٔ کانسپت سال ۲۰۱۲ خود اشتراک خواهد داشت اما تصاویر جاسوسی برخی ویژگی‌های جدیدی را هم در آن نشان داده‌اند.

ظاهر لامبورگینی اوروس چه شکلی است؟

برای اینکه از ظاهر نسخهٔ تولیدی اوروس ایده‌ای داشته باشیم، رندرها می‌توانند بهترین گزینه باشند؛ بنابراین با توجه به رندرها و همین‌طور تصاویر جاسوسی می‌توان گفت استایل ظاهری اوروس تولیدی ترکیبی است از نشانه‌های نسخهٔ کانسپت با زوایای بروز شده. نمای جلویی این خودرو با جلوپنجرهٔ زاویه‌داری تزئین شده که دماغهٔ تیزی مانند اوراکان و اونتادور ایجاد کرده است. کمی پایین‌تر از این جلوپنجره، دو ورودی هوای زاویه‌دار طراحی شده که به همان اندازه تهاجمی هستند درحالی‌که برای کمک به مدیریت جریان هوا و خنک‌کنندگی موتور، یک ورودی هوای مرکزی هم در قسمت پایینی سپر تعبیه شده است.

نمای عقبی اوروس نیز از مجموعه‌ای از چراغ‌های باریک و شکسته، سر اگزوزهای چهارتایی و شیشهٔ عقب کوتاه تشکیل شده است. البته کوتاه بودن شیشهٔ عقب چندان مهم نیست چراکه برای دید عقب مطمئناً دوربین وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این کراس‌اوور نیز می‌توان به چرخ‌های بزرگ و مرکز ثقل پایین اشاره کرد که نمایی اسپرت به آن بخشیده‌اند. به‌طورکلی وعده داده شده که نسخهٔ تولیدی اوروس خیره‌کننده‌تر از نسخهٔ کانسپت باشد.

در زیر کاپوت لامبورگینی اوروس چیست؟

در حال حاضر میدانیم که اوروس به‌صورت استاندارد به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو مجهز خواهد بود که بیش از ۶۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و می‌تواند آن‌را به سریع‌ترین شاسی‌بلند پیست نوربرگ‌رینگ تبدیل کند. همچنین امکان ساخت نسخه‌های ویژه‌ای هم از اوروس وجود دارد که قدرت آن‌را حتی از این هم بالاتر خواهد برد و این سوپر SUV را به رقبایی چون جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک نزدیک خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۱۹ یعنی نزدیک به یک سال پس از عرضهٔ نسخهٔ بنزینی اوروس، یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم به مدل‌های آن اضافه شود. با توجه به اینکه رقبایی مانند پورشه کاین S E-Hybrid به‌زودی معرفی خواهد شد و احتمالاً قوای محرکهٔ ۶۸۰ اسب بخاری پانامرا S E-Hybrid را قرض خواهد گرفت، انتظار می‌رود اوروس پلاگین‌هیبریدی هم از لحاظ عملکرد هم‌سطح خویشاوندش باشد. همچنین ممکن است لامبورگینی حتی در آینده نسخهٔ تمام الکتریکی اوروس را هم معرفی کند.

قیمت لامبورگینی اوروس چقدر است؟

اوروس در هنگام عرضه به بازار حدود ۲۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. سازندهٔ ایتالیایی انتظار دارد تا هزار دستگاه از این خودرو را در سال ۲۰۱۸ تولید کند و سپس در سال ۲۰۱۹ به تولید ۳۵۰۰ دستگاه برسد. لامبورگینی تخمین زده است که در یک سال تولید کامل، اوروس نیمی از تولید سالانهٔ شرکت را تشکیل دهد.

چه زمانی آن‌را خواهیم دید؟

ساخت پیش‌تولید اوروس در ماه آوریل امسال در کارخانهٔ لامبورگینی در سنت آگاتا آغاز شده است اما تولید نسخهٔ نهایی آن تا قبل از تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۷ شروع نخواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این خودرو در سراسر جهان عرضه گردد اما تمرکز آن بیشتر بر روی چین و ایالات‌متحده خواهد بود.

lamborghini urus rendering

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. HORSE

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (217 ديدگاه)

    امیدوارم نسخه ی تولیدی هم به همین اندازه زیبا باشه!
    پیشرانه های ساخت فلوکس هم واقعا شاهکارن ?

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      داداش شما منو متهم میکنی به دعوا انداختن و….
      اونوقت خودتون راحت متلک میندازین.
      خوبه منم بگم فراری تو اف 1 بدون سنسورها و ecuها و سیستم های نرم افزاری مک لارن هیچه؟؟!!
      پدال امروز یه مطلب درباره ی مک لارن بزار تا کامل و علمی حرفمو ثابت کنم.?
      بعدشم چرا تا لامبو به فکر شاسی بلند افتاد یهو فراری و مسئولین تصمیم گرفتن خودکشی نکنن و به زندگی ادامه بدن؟؟
      جوایز پیشرانه های سال هم با لابی گری به دست میارن برخلاف ب ام و که سال ها ثابت شدس.
      امثال هم تو لیست خودروی پرفورمنس سال نامی از 720s نبود که فراری راحت باشه.

      1. Fericuda

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (107 ديدگاه)

        یا خدا چه توهم توطئه ای !!!

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          توهم توطئه ندارم.
          لابی گری خیلی جاها هست و طبیعیه.
          در مورد خودروی پرفورمنس سال هم نگفتم به عمد کاری کردن 720s نباشه گفتم فقط فراری اینطوری خیالش راحت تره.
          فقط نمیدونم چرا امسال رو امثال نوشتم!!!!

        2. Ferrari

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          پهلوان مکلارن
          دوست من همه میدونن که انگلیسی ها همه جا نفوذ دارن و همیشه با نفوذشون به جایی رسیدن
          فراری سالهاست جایزه ی بهترین موتورهای سال بالای 4لیترو میگره و با اومدن موتور 8سیلندر توربو بدجوری حال مکلارنو گرفت
          ضمنا اینو بدون سال 2015 هم فراری 488 به بازار اومده بود اما موتورش سال 2016 مورد مقایسه قرارگرفت . جایزه ی بهترین موتورهارو درو کرد فراری F12TDF هم 2016 رونمایی شد اما 2017 جایزه گرفت لطفا کامنت عجیب و غریب نذار

      2. HORSE

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (217 ديدگاه)

        هیچ کدوم از حرفام اشتباه نبود!
        پیشرانه ی این ماشین ساخت فلوکسه! این متلک این حرف کجا بود؟
        من میدونم تو فقط به ماشینای انگلیسی تعصب داری اگر کامنتی زیر پست های ایتالیایی میزاری فقط برای ایجاد اختلاف بین طرفدارای ایتایایی هستش!

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          سر تاسر حرفتون اشتباه بود.
          اولا اینکه کدوم پیشرانه فولکس؟؟
          این پیشرانه ای که گفتن ماله پورشه هستش و ربطی به فولکس نداره که میگین پیشرانه های ساخت فولکس شاهکاران.
          ((با توجه به اینکه رقبایی مانند پورشه کاین S E-Hybrid به‌زودی معرفی خواهد شد و احتمالاً قوای محرکهٔ 680 اسب بخاری پانامرا S E-Hybrid را قرض خواهد گرفت،))
          درسته من به ماشین ها انگلیسی و مهندسیشون تعصب دارم و این تعصب با تعصب بعضی ها خیلی فرق میکنه.من قصد نداشتم هیچ کامنتی تو این پست بزارم.ولی وقتی تا این شما اشتباه میکنید مجبورم بزارم.
          دوستان آلمانی باز هم تو تاپیک هاشون زیاد کامنت های انتقادی گذاشتم و هیچ ربطی به ایتالیا و … هم نداره.
          اکثرا شما فراری بازها((نه همه)) اشتباه های عجیب یا شایدم به عمد در کامنت هاتون هست.
          یه جا میگید مک لارن 720s تو هندلینگ به پایه فراری نمیرسه .
          یه جا میگید مک لارن از روی فراری اولین ماشینشو ساخته یه جا هم عینه اینجا میگید فولکس و….
          من هیچ جا نخوندم که گفته باشن هندلینگ مک لارن بده.
          در واقع نقطه عطف تمام مک لارن ها از mp4 تا 720s هندلینگشون هست.((یه سر به مجلات معتبر بزنید))
          خیالتتون راحت من قصد هیچ اختلافی ندارم یعنی حوصلشو ندارم.
          منتها شما دوستان آزادید بگید((مک لارن تا کمر جلوی فراری خم شده برای گرفتن پیشرانه)) ولی ما تا میگیم بالای چشم فراری ابرو موجوده ما رو به اختلاف متهم میکنید.
          دیگه نمیخوام اینجا کامنت بزارم و دوباره بحث شروع بشه.
          متاستفم دوستان.

        2. الف.ی

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          دو تا سایت خوب خودرویی ایرانی میشناسم که متاسفانه تو هر دوشون متعصبین غیر منطقی فراری خیلی زیادن
          حالا ببین آقا دانیال الآن من این کامنت رو گذاشتم به احتمال خیلی زیاد میان زیر این کامنت جواب ها ی غیر منطقیشون رو میدن حتی کامنت من رو درست نمی خونن گفتم قطعا حذف شدن سه رقیب قدر خوش شانسی حساب میشه یارو اومده زیر کامنت من نوشته خود همیلتون گفته پیروزی شانسی بوده اونوقت تو میخوای بگی نه؟ یا من گفتم فلان سایتو
          چک می کنم این خبری که گفتی رو ندیدم لینک بذار حرفت رو قبول میکنم بعد طرف یه طوری جواب میده انگار گناه کردم خبر رو نخوندم
          اگه خواستید لینک میذارم تا نظر دو تا از متعصب تریناشون رو بخونید
          راستی جدای همه این بحث ها تبریک به طرفدارای فراری چون 488 gtb خودروی سال ۲۰۱۷ از دید موتور ترند شد

        3. HORSE

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (217 ديدگاه)

          اقای دانیال من اگر جای شما بودم بخدا خجالت میکشیدم صحبت کنم!
          اشتباهاتی که قبلا دیگران داشتن رو جمع میکنین باش یه کامنت مینویسین همراه با چاشنی تمسخر و توهین!
          لینک پایین از همین سایت پدال هستش:
          .
          https://www.pedal.ir/لامبورگینی/اوروس-سریع%E2%80%8Cترین-شاسی-بلند-نوربرگ-رینگ/
          .
          توی بند آخر خبری که لینکشو بالا گذاشتم نوشته:((چند روز پیش گفته شد که اوروس در چهارم دسامبر معرفی خواهد شد. شاسی‌بلند جدید لامبورگینی از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی گروه فولکس‌واگن با قدرت تقریبی 650 اسب بخاری استفاده خواهد کرد.))
          من حرفام رو روی این حساب زدم! جالبیش اینجاست که شما زیر این پست طرفدارای لامبورگینیرو مسخره کردید!که نزدیکه ۶۰تا دیسلایک خوردید!
          شما در حالی که اون خبر رو نخونده بودید طرفدارای لامبو رو مسخره کرده بودید یا اگرم خونده بودید بند اخر رو نخونده بودید احتملا عجله داشتید که یه کامنت توهین آمیز دیگه رو به ثبت برسونید!
          فلوکس، پورش،آئودی تفاوتی نداره همه یک مجموعه هستن ممکنه یه جا از فلان شرکت کمک بگیرن یه جا از یه شرکت دیگه ولی چیزی که همه ازش مطمعنیم اینه که پیشرانه ساخت کمپانی لامبورگینی نیست!و منظوری که میخاستم برسونم این بود.
          یه مورد دیگه هم اینه که اگر یه ترفدار دیگه تعصبی باشه و یا اطلاعات اشتباهی بده شما حق نداری نسبتش بدی به من!
          فقط چون هردومون طرفدار یه کمپانی هستیم دلیل نمیشه نظراتمون یکی باشه!
          نظر من هم درمورد ۷۲۰s اینه که واقعا ماشین فوق العاده اییه اونقدر عالی که حتی نظرات متعصبانه و زننده ی شما بعنوان طرفدار این ماشین نتونسته من رو نسبت بهش دلسرد کنه!
          تمام مشخصاتش از ۴۸۸ بهتره غیر از هندلینگ!جدیدتر بودن ۷۲۰s هم تاثیر داره توی بهتر بودن، قیمت بیشتری هم داره ولی بلاخره بهتره و بهتر بودن میتونه دلیل قانع کننده ای برای قیمت بیشترش باشه!
          یه چیزیرو هم اگر نگم ظلم کردم،مکلارن جزو کمپانی های برتر توی زمینه ی هندلینگه ولی فراری بی شک برترین کمپانی توی زمینه ی هندلینگه و این قبلا به همه ثابت شده تجربه ی فراری توی فورمول یک هم خیلی بهش تو این زمینه کمک میکنه!
          حتی توی بازی RR3 هم وقتی به مشخصات نگا میکردم لافراری هندلینگش یکم بهتر از p1 بود و FXX K افسانه ای هم توی زمینه ی هندلینگ از p1 gtr بهتر بود.

        4. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          جز تحمل این گونه رفتار کاره دیگه ای نمیشه کرد الف ی عزیز.
          دوست من درگ موتور ترند رو دیدی؟؟
          نمیدونم چرا 570 جی تی رو اوورده بودن!!نمیگم 675 رو میاوردن ولی حداقل 570s یا 650 رو میاوردن بهتر نبود؟؟
          چون توربو اس هم بود و هم 488.
          جایزه ی فراری هم بهشون تبریک میگم انصافا به حق بود.

        5. HORSE

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (217 ديدگاه)

          مرسی اقای الف.ی از تبریکتون.
          من از شما خیلی خوشم میاد چون همیشه کامنت های خوبی میزارید و اطلاعات ارزشمندی بهمون میدین و برعکس بعضی ها تعصبی نیستید!
          اگر شما از یک سری طرفدارای فراری ناراحتید من به نمایندیگی اونا به شما میگم بیخشید!
          حقیقت منم به عنوان یک طرفدار فراری خیلی از این مشکل رنج میبرم چون اشخاصی که این طرفداری رو باهاشون مشترکم اکثرشون تعصبی هستن! و لطفا من رو از اونها ندونید و اشتباهات اونارو به من ربط ندید مثل کاری که متاسفانه اقای دانیال همیشه تکرار میکنه!

        6. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          دوست من اون کامنت من شوخی بود.
          من و امیر معمولا از این شوخیا باهم داریم ولی آخرش هیچ دلخوری پیش نمیاد.((محض اطلاع))
          بعدشم شما داری میگی پیشرانه های ساخت فولکس و نه گروه فولکس.
          یه لینکی به من بدید که گفته باشه هندلینگ مک لارن ها از فراری ها بدتره یا فراری برتره.یا 720s از 488.
          اینایی که شما میگی فقط شنیدی در واقعیت خیلی فرق میکنه.
          جالبه که شما بازی رو معیار قرار میدین!!!!!!!!!!

        7. Meysam..LaFerrari

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          الف.ی
          رفتار خودت باعث شد تند جوابتو بدم اون روز من از این منظر گفتم مسابقه ی مزخرفی بود چون رقابتی بین راننده های پیشتاز وجود نداشت دنیل ریکاردو هم مشکل گیربکس داشت و نمیتونست به ماشین فشار بیاره یعنی 4 تا از راننده هایی که شانس اصلی رقابت بودن کنار رفتن و همیلتون بی زحمت مسابقه رو برد اگه این نه برای من فقط برای هر دنبال کننده ی بی طرف فرمول یکی آزار دهنده ست حتی.
          در ضمن اگه اونجا خوب نگاه میکردی تبریک هم گفته بودم ولی چنین چیزی جای تحسین نداره.
          من بسیار بسیار به کمپانی فراری علاقمندم و اگر فراری نبود اصلا شاید به فرمول یک و موتوراسپرت هم علاقمند نمیشدم و فراری انقدر بزرگ و پرافتخاره که من مثل بعضی از اعضای جوگیر سایت نمیخوام با تحقیر و توهین به کمپانی دیگه ای فراری رو بزرگ نمایش بدم یا مسائل بچگانه ای از این قبیل
          از سایت فرمول یک ایران هم برای همیشه خارج شدم چون یه عده کودک اونجارو تبدیل به کودکستان کردن یکی میاد میگه فراری فرغون ساخته اکن یکی میاد میگه فراری در برابر مرسدس مثل شغال در برابر یوزپلنگ میمونه اون یکی میگه ماشین فراری در برابر مرسدس مثل پراید و زانتیا میمونه و این حرف های کودکانه که سایت رو به گند کشیدن اگر هم ما بخوایم چیزی بگیم به سهام دار فراری بودن متهم میشیم البته جند نفری ادم با سواد و با درک اونجا پیدا میشن اما اگه این افرادو فاکتور بگیریم سایت فرمول یک ایران تو بخش اعضاش کودکستان فتل و همیلتونه که طرفداراشون مثل این بچه های 3-4 ساله که میخوان بگن اسباب بازی من بهتره با هم دعوا میکنن.

        8. الف.ی

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          راستش حس خوبی بهم دست میده وقتی میبینم هنوز کسایی تو این سایت هستن که با اینکه شرکتی رو دوست دارن بقیه ماشین ها رو هم خودروی خوب به حساب میارن قبلا پدال خیلی بهتر از حالا بود ولی خوب هنوز هم به نظرم بهترین سایت خودرویی ایرانه
          کاربرای مثل مهران ، کربونادو اونتادور ، فرشاد و خیلی های دیگه که من نمیتونم اسم همشون رو به خاطر بیارم هنوز تو این سایت هستن که به شخصه به خاطر نمیارم تا حالا اقدام به برهم زدن جو کرده باشن

        9. الف.ی

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          درمورد F1 Iran باهات کاملا موافقم جو کامنت های اونجا خیلی خرابتر از پداله مدت زیادیه که اونجا اکانت دارم ولی ترجیح دادم خودم رو درگیر بحثای مسخره شون نکنم تازه دیروز اولین کامنتم رو گذاشتم!!!!!

        10. الف.ی

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          درگ موتور ترند رو هم دیدم پدال لطفا سریع تر مطلبش روبذار
          World’s Greatest Drag Race 7

        11. Ferrari

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          الف ی
          اگه منظورتون از طر فدا های فراری کسانیه که از فتل طرفداری میکنن باید بدونی این افراد طرفدار هرجیز المانی هستند فصل قبل طرفدار رزبرگ بودن امسال طرفدار فتل شدن چندبارهم باهاشون بحث کردم تا دست از این اعتقادات مسخرشون بردارن فایده نداشته پس بیخود به ما نسبت نده
          درمورد مسابقه سنگاپور وقتی سه نفر تو 15 ثانیه حذف میشن و ریکاردوهم مشکل گیربکس پیدامیکنه بطوری که حتی مدیر تیم هم امیدبه پایان مسابقه نداشت یعنی برد شانسی همیلتون البته که همیلتون راننده ی بسیار خوبیه ولی این برد شانسی بود دیگه توتو ولف هم اعتراف کرده شما چرا داری خلافش حرف میزنی؟؟
          ضمنان تو همون سایت تست اونتادور اس هم بود پیداکن حتما بخون البته فکر میکنم خونده باشی
          نمیخوای درموردش صحبت کنیم؟؟ یادمه میگفتی دروغ میگم
          پدال تایید کن از این کارا دست بردار

      3. Ferrari

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1956 ديدگاه)

        پهلوان مکلارن
        دوست عزیز تند نرو شما چندماهه میخوای بگی چرا مکلارن بدنه تکنولوژی فرمول یکه الکی هم بهونه نیار دنبال پست مکلارن نگرد تا الان اینهمه درمورد مکلارن پدال پست گذاشته شما هیچی نگفتی اما الان من میگم
        سال 2008 فیا تصمیم گرفت برای اینکه بتونه فاصله . تیم های دیگه رو با فراری کم کنه تصمیم گرفت به تیم ها دستور بده از یک ecu استفاده کنن چون تا قبل 2008 تیم ها ecu های خودشونو با برنامه ریزی خاص تهیه میکردن هدف فیا از این کار این بود تیم های دیگه به فراری نزدیک بشن و مثل مکلارن برای ساخت یه ماشین رقابتی مجبور نباشن از فراری جاسوسی کنن
        به همین منظور مناقصه ای برگزار شد و مکلارن پیشنهاد بهتری داد و برای این کار انتخاب شد این کجاش نشون دهنده ی عظمت مکلارنه؟؟
        سال 2010 هم قرارداد بریحستون با فرمول یک تموم شد و تو مناقصه ای که برگذار شد پیرلی به عنوان تامین کننده انتخاب شد چون پیشنهاد بهتری داد راننده ها اعتراض کردن و تایر پیرلی رو فافد دوام تایر های بریجستون عنوان کردن اما کی به این حرفها اهمیت داد؟؟ الان چون پیرلی داره تایرهای فرمول یک رو تامین میکنه باید نتیجه بگیریم بهتر از میشلن تایر میسازه؟؟ معلومه که نه تو پستی که پدال درمورد بهترین تایرها تو کلاس های مختلف گذاشته بود میشلن تمام بخش ها بهترین بود اینکه تیم ها دارن از ecu مکلارن استفاده میکنن بخاطر اینه که مکلارن پیشنهاد بهتری داره میده یعنی امتیاز بیشتری به فیا داره میده یعنی مکلارنه که داره التماس میکنه به تیم ها که از ecuو سنسور هاش استفاده کنن
        مکلارن سال 2007 هم از ماشین فرمول یک فراری جاسوسی کرد تا تو فرمول یک همش نبازه از فراری وهم برای ساخت مدل های خیابانی از فراری F360 استفاده کردن

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          تند نرو رفیق به وقتش میگم.
          این چیزایی که شما گفتی هیج نصبتی با چیزایی که من میخوام بگم نداره.
          پبشنهاد بهتره و امتیاز چیه دوست من؟؟!!
          تو ناسکار چی؟؟
          تو مسابقات ایندی چی؟؟
          تو اونجا هم لابد مک لارن نفوذش خیلی بالاس؟؟
          همه ی دنیا میدونن تو اف1 فراری نفوذش از همه بیشتره.
          حرفاتون هم خیلی نمبشه بهش اتکا کرد.
          حالا تو یک دوره مک لارن اشتباه کرده.
          بعدشم باز شما دارید دروغ میگید.
          مک لارن برای تولید mp4 فقط به سیستم اگزوز فراری کا داشت نه بیشتر و نه کمتر.
          اینکه شما یه چیزی فکر میکنید و واقعیت چیزه دیگه ای هست به من ربطی نداره.
          …………..
          هیچ بهونه ای ندارم
          این
          بحث بدنه رو من 3 روز نیست گفتم و تو این سه روز پست مک لارن کجا بود؟؟؟
          تازه شما کجا توضیح دادی که بیخودی میگی الان میگم؟؟!!
          این چیزی که شما گفتی رو من 4 سال پیش میدونستم تازه کاملا درست هم نگفتین.?
          نمیدونم شما ها چرا اینقدر زود جوش شدین.
          مگه خود شما نبودی که گفتی مک لارن تا کمر خم شد و التماس کرد برای گرفتن پیشرانه از فراری؟؟
          من به شما اصلا چیزی گفتم؟؟
          یخورده با ظرفیت باشیم و صبور.

        2. Ferrari

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          نه عزیزم درمورد نسکار و ایندیکار چیزی نمیدونم برامم مهم نیست مکلارن اونجا حضور داره چیزی که حقیقته تو فرمول یک اینه که تیم هایی که جزو تامین کنندگان هستن تو یه مناقصه پیروز میشن مثل پیرلی مثل بریجستون مثل مکلارن این قرارداد سه سالست بعدش دوباره مناقصه برگذار میشه شما چندماهه میخوای تکنولوژی رو بگی بفرما بگو دیگه چرا انقدر پیغام میدی؟؟
          حرفی داری بگو این همه مدت 4 خط نمیتونی بنویسی قراربدی تو این سایت؟؟
          نفوذ فراری خیلی زیاده همون اندازه هم مکلارن نفوذ داره.
          نفوذ فرازی اگه خیلی زیادتر بود جلوی این قانون مسخره ی فیا رو میگرفت که تا مجبور نباشه برای اپدیت جدیدش 300 سی سی روغن کمتر نسبت به مرسدس بسوزونه
          دوست من من برعکس شما علاقه ای ندارم دروغ بگم دلیلی نداره اینکارو بکنم خوشبختانه کمپانی مورد علاقم انقدر افتخار داره که هرگز مجبورنباشم مثل طرفداران بعضی برندها(مکلارن) همچین کار زشتی بکنم
          خبرنگارها اومدن گفتن موقع ساخت اولین مکلارن تولید انبوه دو دستگاه فراری مشاهده شده بعدا گفته شد برای تحقیق و توسعه ی سیستم اگزوز بوده
          سوال من از شما اینه چرا مکلارن برای فراری رو برای تست سیستم اگزوز انتخاب کرده؟؟ چرا از استون استفاده نکردن یا چرا لامبورگینی رو نیاوردن؟؟ شما اینو جواب دبده اگه میتونی. خیلی ساده لوحانست اگه فکر کنیم فقط برای سیستم اگزوز بوده
          ببین دوست عزیز من میام اینجا حوصله ی شوخی و بحث الکی رو ندارم. انتظار کامنت های جذاب میگردم اما هردفعه بادیدن کامنت های شما نا امید میشم
          حالا نویه دوره مکلارن اشتباه کرد؟؟ اشتباهش خیلی معنی دار بود برادر برای من مهم اینه که مکلارن برا ساختن ماشین رقابتی در مسابقات از فراری جاسوسی میکرده
          برای ساختن ماشین خیابانی هم همینطور

    2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      داداش در این‌که به طور کلی پیشرانه‌های فراری اصیل‌تر‌ هستن، شکی ندارم، اما به نظرم عیب و عار هم نیست که لامبورگینی از کمپانی مادر، بخشی از موتورای مورد نیازش رو تامین کنه.

  2. الف.ی

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    لامبورگینی اوروس SUV که دنیای شاسی بلند ها رو با سوپر اسپرت ها پیوند خواهد زد

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      البته الف ی جان،پورشه با کاین توربو اس و رنج روور svr سال ها قبل دنیای شاسی بلندها رو به سوپر اسپرت ها پیوند زدن.
      بهتر بگیم اوروس ادامه دهنده ی راه اون هاست و بعید میدونم رقیبی داشته باشه،مگر از دو کمپانی بالا که گفتم.

    2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      و البته نه یه شاسی‌بلند واقعیه و نه یه سوپراسپورت تمام عیار

      1. الف.ی

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        فرشاد و دانیال هر دو درست میگن
        اونایی که شما گفتی به جای خودش درست هستن ولی اگه واقع بین باشیم می بینیم هیچ کدومشون به اندازه اوروس سوپر اسپرت نبودن

  3. عماد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    جسارتا خیلی مسخرست

  4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    خیلی تو بوق کردن این محصول رو، کار رو برای خودشون سخت کردن چون توقعات رو به شدت بالا بردن. اینکه پیش‌بینی کنیم خودروی خوب و جذابی میشه، سخت نیست اما من همچنان شاسی‌بلندهایی مثل رنجروور SV اتوبیوگرافی و ولار رو بیشتر می‌پسندم.

    1. Fit Demon

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      دقیقا
      خیلی ازش تعریف میکنن و این کار رو خیلی از شرکت های دیگه هم کردن
      فکر کنم بیشتر بخاطر جا باز کردن توی فکر مردم این کار رو میکنن

  5. Reza465Ciron

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همون x33خودمو عشقه.???

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      مهم نیست X33 داری یا رنج‌روور SV اتوبیوگرافی LWB، مهم اینه که از داشته‌هات نهایت لذت رو ببری و در عین حال واسه بهتر شدن تلاش کنی ❤⚘

  6. بی نام

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    به عنوان یک لامبورگینی باز باید عرض کنم: خوشمان نیامد…

  7. Ahmad

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    اگه قیافش مثل کانسپت باشه که واقعا در حد نام لامبورگینی نیست.موتورش هم که شباهتی به v12 و v10 های تنفس طبیعی لامبو نداره.پس دویست هزار دلار واسه چیه فقط واسه نام لامبو…

  8. Omid622

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    امیدواریم یک نسخه تولید محدود با موتور ۱۲ سیلندر اونتادور s هم تولید کنه ‌که صدای اگزوزش بی نظیر میشه البته تنفس طبیعی هم باشه

  9. Omid622

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    امیدواریم یک نسخه تولید محدود با موتور ۱۲ سیلندر اونتادور s هم تولید کنه ‌که صدای اگزوزش بی نظیر میشه البته تنفس طبیعی هم باشه.

  10. ایمان

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    آخ ادعای خودروسازی رو پلتفرمها و موتورهای عارریه ای

  11. شاهین پسر

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    دوستمون میگه که (پیشرانه های ساخت فلوکس هم واقعا شاهکارن) !!!
    انجین اوروس از آئودی گرفته میشه یعنی انجین مدل آر اس 7 رو با کمی تغیرات روی اوروس پیاده میکنن.از قدیم هم لامبو و آئودی باهم مشارکت داشتن توی بحث فنی.مثلا انجین گالاردو رو توی آر8 استفاده کردن و الانم میخوان برعکسشو انجام بدن.اینجوری که شما میگید پس بوگاتی و پورشه هم از فولکس اسکی میرن!!! درسته؟! نه
    پس با این اطلاعات غلط کامنت پارازیت دار نزار
    اوروس هم توی سگمنت خودش بی نظیره قبلا هم دیدم کی توی پیست باهاش جولان میدادن پس دست کمی از سوپر اسپرت ها نداره!
    درضمن فراری همونیه که از ماشین چینی بی وای دی تانگ خورد و کلیپش هم توی یوتیوب هست.موفق باشید

  12. Harry us lover

    ۲۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حالا که جنگه بین ایتالیایی ها و انگلیسی هاست بگم که ما طرفدارای آمریکایی ها هم با ایتالیایی هاییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا