تنها کافیست تا سقف لامبورگینی اوراکان اسپایدر را بردارید تا از افقهای بیکران آسمان در بالای سرتان لذت ببرید. تماشای دنیای بیرون از درون قاب شیشه جلوی لامبورگینی پرفورمانته، احوالات شما را دگرگون خواهد ساخت، افکار مزاحم را از ذهن شما دور نموده و تمرکز شما را در امور مهم زندگی فزونی خواهد بخشید.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته خودرویی بسیار سریع است و از پیشرانه V10 به حجم ۵.۲ لیتر و قوای ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۵۸۷ نیوتن متر با محدوده ردلاین ۸۵۰۰rpm برخوردار است. شتاب صفر تا ۹۶ این موشک ۱۶۸۰ کیلوگرمی معادل تنها ۲.۴ دهم ثانیه بوده و نتایج آزمون یک چهارم مایل آن برابر ۱۰.۴ و حداکثر سرعت ۲۱۸ کیلومتربرساعت در این تست بوده است. لازم است بدانید پیشرانه V10 این خودرو از نوع تنفس طبیعیست؛ این در حالیست که دنیای پرفورمنس به تسخیر انواع پیشرانههای مجهز به توربوشارژر درآمده است.
ما انتظار داریم که اسپایدر در تستهای مختلف نهایتا به اندازه یک یا دو دهم ثانیه نسبت به مدل کوپه کندتر باشد. مواردی نظیر: شیشه جلو تقویت شده، سقف پارچهای تاشونده برقی و برخی تغییرات دیگر در ساختار بدنه، وزن این خودرو را در حدود ۱۲۵ کیلوگرم افزایش داده است.
پیشرانه V10 که در مدل کوپه از زیر یک حفاظ شیشهای به خوبی معلوم میشود، اینک توسط کاور محافظ سقف تاشو مخفی شده است. همانند نسخه کوپه یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه، لانچ کنترل را برای رسیدن دور موتور ۴۵۰۰rpm پیش از درگیری کلاچ، مهیا میسازد. در این اثنی، سامانه چهار چرخ محرک نیز به انجام وظیفه خود مشغول است.
در حالت اتوماتیک قاعدتا کامپیوتر دندهها را افزایش میدهد اما در حالت دستی یا کورسا، تغییر دنده به انواع سبکتر در اختیار راننده گماشته شده است. در این حالت، تعویض دندهها با پدل شیفتر تعبیه شده بر روی ستون فرمان حال و هوای بسیار ویژهای را به راننده اوراکان اسپایدر منتقل خواهد نمود. در جادههای کوهستانی و پر پیچ و خم، اوراکان پرفورمانته اسپایدر آنچنان خشونتی دارد که گویی همانند یک حاکم ستمگر که به سلاحهای هستهای مجهز شده، از شدت قدرت در پوست خود نمیگنجد.
در حالتهای اسپرت و کورسا، فلپهای اگزوز در تمام مواقع باز هستند و صدای پیشرانه به شدت افزایش می یابد. بهای پرفورمانته اسپایدر از ۳۱۴،۶۵۴ دلار شروع میشود و در حدود ۱۳ درصد نسبت به نسخه کوپه گرانتر است.
اگر شما با مقوله جلب توجه دیگران راحت نیستید، شاید طراحی بدنه و صدای اگزوز این خودرو کمی فراتر از حد نیازهای شما باشد. رانندگی پر سرعت با اوراکان پرفورمانته اسپایدر، وسعت دنیای پیرامون را در حد و اندازه های شیشه جلوی این خودرو تقلیل خواهد داد.
با وجود لرزش اندک و گهگاه ستون فرمان، مشکل دیگری در حین رانندگی با لامبورگینی اوراکان پرفورمانته اسپایدر را تجربه نخواهید کرد. بخش عقب سیستم تعلیق مورد بازنگری قرار گرفته تا اسپایدر از نظر عملکرد تعلیق، تفاوتی با نسخه کوپه نداشته باشد.
عملکرد مناسب سیستم فرمان باعث میشود تا دور زدن و پیچیدن با این خودرو، بسیار سریع و آسان انجام شود و تحت تأثیر ابعاد نسبتا بزرگ اسپایدر واقع نگردد. چسبندگی مناسب تایرهای جلو به خوبی در غربیلک فرمان احساس میشود. سیستم آیرودینامیک فعال لامبورگینی موسوم به ALA، در شرایط مورد نیاز دریچههای ورودی هوا را باز و بسته مینماید تا دانفورس لازم را برای این خودرو تامین نماید.
عملکرد بسیار هماهنگ سیستم دینامیک فعال ALA در تعامل با سامانههای تورک وکتورینگ ترمزپایه و کنترل پایداری، واقعا مایه شگفتی ما شده است.
منبع: caranddriver
ساسان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷در جادههای کوهستانی و پر پیچ و خم، اوراکان پرفورمانته اسپایدر آنچنان خشونتی دارد که گویی همانند یک حاکم ستمگر که به سلاحهای هستهای مجهز شده، از شدت قدرت در پوست خود نمیگنجد..
.
.
خیلی پیچیدش نمیکنم. ساده بگم. عاشقشم.
LAMBORGHINI
۱۲ مرداد ۱۳۹۷به به لذت بردم از این ماشین
لامبورگینی چی کار کردی با دل ما
سطح کار لامبورگینی از فراری و مک لارن چند لول بالاتره
حداقل چیزی که اینو میشه ازش فهمید اینه که در طول تاریخ ۸ ماشین road legal و تولید انبوه تونستن یک دور نوبرگ رینگ رو در زیر ۷ دقیقه بزنن… از این ۸ تا ۳ تاش محصول لامبورگینی بودند … تنها خودروسازی که تونسته با موتور ۱۲ سیلندر و یا ۱۰ سیلندر همچین رکوردی بزنه لامبورگینی بوده.
لامبورگینی افتخار خودروسازی ایتالیا و اروپا ?
LAMBORGHINI
۱۲ مرداد ۱۳۹۷از اون ۸ تا ۳ تای دیگش هم محصول پورشه بودند !
۹۱۱ جی تی ۲ ، جی تی ۳ و ۹۱۸.
در عمل سلاطین پیست و دنیای سوپراسپرت ها همین لامبورگینی و پورشه هستند
۲ تا خودروی دیگه ای که این پیست رو زیر ۷ دقیقه رفتند ماشین های فوق سبکی به اسم رادیکال SR8 و SR8 LM بودند که وزن ۶۰۰ کیلویی و موتور ۲/۷ لیتری داشتند … تنها دلیلی که این رکورد رو زدند وزن بسیار کمشون بوده … راستش نه خودشون نه رکوردشون به دل آدم نمیشینه.
به نظر من رکورد ۷ دقیقه و ۲۱ ثانیه ای ۴۸۸ ??? شرف داره به رکورد ۶ دقیقه ای که با این وزن و زدن از همه ی امکانات ماشین به دست بیاد.
بهزاد
۱۲ مرداد ۱۳۹۷Road legal قبل از تولید یا بعد تولید!
قبل از تولید اونقدر میشه تنظیمات و تجهیزات مختلف به کار برد تا رکوردها بهتر بشه!
مثلا آخرین رکورد لامبورگینی مجهز به رول کیج بوده اما مدلی که به road میاد نداره!
براحتی میشه قطعات فیبر کربن استفاده کرد و بیش از 200 کیلو از وزن بیاد پایین که اگر مدل road این قطعات را داشته باشه قیمتش بیش از یک میلیون دلار آب میخوره!
اگر سواد کافی داشتید برید ببینید بسیاری از رکوردهای بالای 7 دقیقه ای سایرین در حالی رقم خورده که پیست کاملا خالی نبوده یا به اصطلاح در اختیار کاملشون نبوده!
چون زمان تماشای مسابقه های موتوری خوابتون میبره نمیتونید درکی از تفاوت تایر مسابقه ای با road داشته باشید و کلا درکی از تیون یک خودرو مخصوص پیست ندارید که چه تفاوت هایی ایجاد میشه!
ایمان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷سطح کار لامبورگینی از فراری بالاتره ؟؟
روی چه حسابی به این نتیجه رسیدین ؟؟
اگه از روی تعصب نظر دادین بحثش جداست ولی اگه جدی گفتین بنده با حداقل ۱۰ دلیل قانع کننده ثابت میکنم که فراری برتر از لامبورگینی هست
شما فقط ۲ دلیل بیارین که بنده قانع بشم اونوقت بنده دلایل خودمو بیان میکنم بدون هیچ جنگ و جدالی و کاملاً دوستانه
اوس پوری
۲۱ دی ۱۴۰۰خب یکیشو بگو او 9 تا دیگه واس خودت 😂
مهدی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ههههه دیگه تعیین سطح سوپر کار سازای دنیا افتاده دست شما متعصبا
زیر پست مک لارن طرفداراش میان میگن مکی چند برابر فراری و لامبوعه
اینم جناب مجید بزرگ که امروز برترین رو با اختلاف لامبو معرف کردن تورو خدا بس کنین دیگه
LAMBORGHINI
۱۲ مرداد ۱۳۹۷#باشه
الف.ی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷جناب فردین
خیلی شانس آوردی که اینجا دیدگاه ها دقیق کنترل میشن
وگرنه چیزی بهت میگفتم دیگه جایی دعوا درست نکنی
امیدوارم من اشتباه کرده باشم و منظورت اونی که من فکر میکنم نباشه
الف.ی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷مگه مسخره بازیه؟! که هرکس هرچی خواست بگه
نخیر قهرمان بوکس نیستم
ولی به عنوان یه کاربر پدال، از کسی که میاد و الکی آرامش رو میگیره، انتقاد شدید میکنم
هیچوقت در فضای علنی پدال، اون حرف رو به کسی نمیزنم
همیشه تلاش کردم تو پدال جوری حرف بزنم که کسی ناراحت نشه
تیرم هم خطا نرفته
مگه میخوام جونت رو بگیرم
امیر
۱۲ مرداد ۱۳۹۷جسارت به هیچ کدوم از دوستان نباشه اما وقتی ما داریم اینجا به هم ناسزا میگیم یه عده ای هست و نیست ما رو نابود کردن و بارشون رو بستن
این خشم و نفرت رو سر اونا خالی کنیم
mahdy
۱۲ مرداد ۱۳۹۷خب دروغ میگم ؟مثه بچه ها این میگه ما خوبیم اون میگه ما خیلی خوبیم اون یکی میگه ما بهترینیم واقعا مسخره بازی راه انداختین بابا چهار تا بحث علمی چهار تا بحثی که از رو سند و عدد و رقم باشه نه همینجوری بحث متعصبانه الکی که رو هوا یه سری حرف مفت بزنین
نا سلامتی سایت تخصصصصیییییی ماشینه نه مهد کودک عکسارو میبینین این میگه ما بهترینیم اون میگه نه مال ما قشنگ تره پس ما خوبیم
Ferrari
۱۳ مرداد ۱۳۹۷همه ی این دردسر ها از گور یک نفر بلند میشه.
طرف ۱۰ هزارتا کامنت گذاشته هنوز بلد نیست چطوری از برندش طرفداری کنه کامنتهای این یارو رو تایید نکنید مشکلات حل میشه
البته خودشم قبلا گفته که از این که جنجال خلق کنه لذت میبره.
مهدی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷شما چیز زیادی از ماشین سر در نمیاری . با کمال احترام ?
mahdy
۱۳ مرداد ۱۳۹۷شمام مهدی هستی ؟
تعدادمون داره خیلی زیاد میشه داش مهدیا باید یه فکر اساسی کرد
داریم به سمت سه رقمی شدن میریم من که فینگیلیش نوشتم شما دو سه نفر هم که موندین یه فکری بکنین اینجوری که نمیشه یا فامیلی یا شماره گذاری (مهدی1 و مهدی 2 و..)
amir
۱۲ مرداد ۱۳۹۷به نظر من فراری و لامبو خیلی هم اختلاف لول ندارن
ولی مطمعنم تنفس طبیعی بهتر از لامبو و فراری دنیا به خود ندیده
مهدی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷یه مقایسه هست توسط یه مجله معتبرکه رقابت دریه پیست توسط یک راننده بین هوراکان پرفومانته وپورشه۹۱۱gt2 که خیلی جذابه.ببینیدش توآپارات هستش
فقط انگلستان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷بعضیا فکر می کنن که دلیل وزن بیشتر رودسترها نسبت به سقف ثابت استفاده از تجهیزات باز و بسته کننده سقف هستش ولی غافل از اینکه تنها بخش کمی از این وزن بیشتر مربوط به اون تجهیزات هستش
ماشین کروک به دلیل حذف سقفش مقاومت شاسیش پایین میاد برای مثال یه مربع فلزی رو در نظر بگیرید که ضلع بالایی اون رو حذف می کنید میبینید با یه فشار دو ضلع کناری به انحراف در میان توی ماشین ها هم همینجوریه به همین خاطر باید شاسی در کف و کنار ماشین های کروک تقویت بشه تا مقاومتش حفظ بشه با تقویت شاسی و استفاده از میله هایی مخصوص وزن خودروهای کروک بیشتر از نوع سقف ثابت میشه
البته با افزایش وزن به سیستم تعلیق هم و … هم فشار بیشتری وارد میشه و خودروسازها دوباره سیستم تعلیق و بعضی اجزای دیگرو دوباره تنظیم می کنن.
فقط انگلستان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷چند روز پیش یکی توی پدال گفت این کلاس میتونه جذاب ترین کلاس خودرویی جهان باشه پورشه و مکلارن و لامبورگینی و فراری توی این کلاس حضور دارن که اونجا چیزی نگفتم ولی اینجا میگم مگه پورشه هم توی این کلاس حضور داره
پورشه فقط یه 911 داره که رقیب فراری پورتوفینو و مکلارن 570s و … هستش وسلام
دیگه برای کلاس مکلارن675lt و فراری 488 و لامبورگینی هوراکان رقیبی نداره
از اون طرف هم برای کلاس مکلارن 720s و فراری 812 سوپر فست و لامبورگینی اونتادور هم رقیبی نداره
لامبورگینی هم برای فراری پورتوفینو و مکلارن 570s و … رقیبی نداره که امیدوارم در آینده رقیب خوبی براشون بسازه.
Just bentley continental
۱۲ مرداد ۱۳۹۷وای خدا عاشقشم
به نظرم خیلی از اونتادور زیبا تره و پرفورمنسشم از اونتادور s بهترهفک کنم اونتادور چهارصد متر و تو ۱۰.۶ میزنه این ۱۰.۴.
عالیه????
هوراکان و ۷۲۰s رو با هیچ ماشینی تو این رنج عوض نمی کنم هیچی حتی ۴۸۸.
zaros
۱۲ مرداد ۱۳۹۷یهعکس هم با سقف پارچه ایش میذاشتید
ساسان
۱۳ مرداد ۱۳۹۷پورفورمانته اسپایدر با سقف بسته. اینارو داشتم فقط.:
http://uupload.ir/files/h766_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c727029042018185229_6.jpg
http://uupload.ir/files/hlq9_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c727029042018185229_7.jpg
http://uupload.ir/files/fzhk_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c727029042018185229_2.jpg
http://uupload.ir/files/fa0a_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c451928072018174529_1.jpg
http://uupload.ir/files/oyc9_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c451928072018174529_2.jpg
http://uupload.ir/files/7jdp_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c451928072018174529_4.jpg
http://uupload.ir/files/cxxr_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c854026072018155319_6.jpg
http://uupload.ir/files/7lcy_lamborghini-huracan-lp640-4-performante-spyder-c451928072018174529_5.jpg
Reza
۱۳ مرداد ۱۳۹۷داداش این عکسا رو از کجا گیر آوردی.
سایت داره بگو ما هم برداریم
ساسان
۱۳ مرداد ۱۳۹۷مخلصم.
انتهای عکس اسم سایت زده..
Autogespot
توگول بزن سایتش میاد. بعد قسمت برندها میتونی لامبورگینیو انتخاب کنی.
s ๏ я ๏ u s h
۱۳ مرداد ۱۳۹۷سلام داداش ، ببخشید من به جای آقا ساسان جواب میدم
در مورد سایت : همه ی این عکس ها از سایت Auto gespot دانلود شده
خودمم تو این سایت هستم و هر روز بهش سر میزنم
سایت جالبیه حتما بهش سر بزنید ، هم خبر داره هم کلی عکس
اینم آدرسش : http://www.autogespot.co.uk
الف.ی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷چقدر زیباس
ایمان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷من نمیدونم چرا کامنت هایی که میگذارم بعد از یک روز تایید میشن و خیلی اعصاب خردکن هست این مسئله
خواهشاً نسبت به این عیب بزرگ رسیدگی کنید خدا خیرتون بده سایت به این بزرگی نباید چنین عیبی داشته باشه
ساسان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷دوتا نکته خطاب به پدال عزیز:
1-این تست توسط نشریه دارای عکسهای اختصاصی نبوده؟چون این تصاویرزیبا رو ما در زمان رونمایی از خودرو دیدیم.
2-خواهشا”کامنتهای دارای الفاظ رکیک که توهین به مخاطبین عزیز پدال هست رو تایید نفرماییدتا تبعات بعدی هم نداشته باشه.اینجا از هرسنی کاربرداریم.
موفق باشید
shirko
۱۲ مرداد ۱۳۹۷?گاو وحشی سنت اگاتا ?
omid622
۱۲ مرداد ۱۳۹۷رویایی ترین ماشین دو نفره جهان
لامبو باشی
۱۰ سیلندر ۶۳۱ اسب
اسپایدر
هوای عالی اروپا
غرش اگزوز تنفس طبیعی
قطعا لذتی بالاتر از این تو ماشین سواری پیدا نمیشه
ممنون لامبو که هستی
Ali Keyhani
۱۳ مرداد ۱۳۹۷از نظر من زیباترین مدله بین خودروهای فعلی لامبورگینی و از مدل کوپه پرفورمانته بسیار زیباتره