با حدود ۶۰ هزار دلار شما میتوانید یک لامبورگینی گالاردوی کارکرده با کارکرد حدود ۵۶ هزار کیلومتر را خریداری کنید. یا هم میتوانید این پول را برای خرید کیت بدنهی لامبورگینی اوراکان کنار بگذارید!
این کیت که توسط تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی لیبرتی واک تهیه شده مناسب هر دو نسخهی کوپه و اسپایدر لامبورگینی بوده و قیمت آن برای نسخهی FRP از ۴۳۸۵۰ دلار آغاز میشود؛ اما برای خرید کیت از جنس CFRP باید ۵۰۶۵۰ دلار کنار بگذارید و کیت کربنی فول هم ۵۹۸۳۰ دلار از پولهای شما را به خود اختصاص میدهد.
این تیونر ژاپنی همچنین قطعات افترمارکتی خود را بهصورت جداگانه عرضه میکند بنابراین اگر شما به دنبال سپرهای جلو و عقب، دیفیوزر، بال، کاپوتهای جلو و عقب و… هستید میتوانید آنها را بهصورت جداگانه هم سفارش دهید.
در نظر داشته باشید که دگرگونی کامل این اوراکان هزینهی بیشتری در پی داشته چراکه سیستم تعلیق اسپورت خودرو نیز ۹۵۰۰ دلار قیمت دارد. همچنین رینگ و لاستیکها نیز تعویض شده اما خب قیمت آنها توسط لیبرتی واک اعلام نشده است.
اگرچه ظاهر اوراکان تغییرات زیادی را تجربه کرده اما لیبرتی واک به پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی لامبورگینی دست نزده اما خب این به معنی کند بودن اوراکان نیست چراکه این خودرو یکی از سریعترین سوپر اسپورت های دنیا میباشد. حتی نسخهی دیفرانسیل عقب LP580-2 که تنها ۵۸۰ اسب بخار قدرت دارد میتواند در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
علیx76
۴ آبان ۱۳۹۸بنظرم زیادی خشن و تند و تیز شده
مثل ماشینای لمانز و DTM
بهر حال مبارک صاحبش
ما که فقط میتونیم از پشت گوشی بد و بیراه بگیم
ولی در کل نسخه اصلی ، شکیل تر و موجه تره
Reza
۴ آبان ۱۳۹۸کیت بدنه فقط و فقط منصوری و بس.
توی نیدفوراسپید Payback هر خودرویی رو بخوای تیونینگ کنی اسم منصوری رو میبینی تو هر قسمتی از بدنه که بگی اسم و محصولاتش برای هر سوپراسپرتی هستش.
باید آفرین گفت به این هموطن.
Abbas
۴ آبان ۱۳۹۸یادش بخیر یه زمانی عاشق نیدفور اسپید بازی کردن بودم و انوع و اقسام کیت بدنه رو روی ماشینا و علل خصوص گایاردو امتحان میکردم،ولی دیگه حس چندانی به این کیتای شلوغ ندارم و با ظاهر استوک کارخونه بیشتر حال میکنم
نوید جهرمی
۴ آبان ۱۳۹۸قیمت کارکرده شو
P.K.H
۵ آبان ۱۳۹۸چه بد بدن