لانچیا جزئیات جدیدی از خودروی دلتا ۲۰۱۴ که ماه آینده وارد بازار خواهد شد را منتشر کرده است. با تغییراتی متوسط، مدل جدید دارای سپرهایی اصلاح شده، رکابهایی تغییر شکل یافته و سیستم اگزوز دوتایی میباشد.
تغییرات داخلی خودرو محدود هستند و دارای ظاهری به روز همراه با تزئینات به رنگ مشکی مات میباشد. این مدل همچنین میتواند به صندلیهای چرمی با رنگ سیاه یا بژ مجهز شود.تجهیزات مدل پایهی آن کم بوده و شامل تهویه مطبوع، صندلیهای پارچهای و سیستم صوتی CD/MP3 میباشد. در مدل دلتا Silver علاوه بر تجهیزات پایه؛ فرمان چرمی، روکش صندلی از جنس پارچه و آلکانتارا و سیستم کنترل آب و هوای دو منطقهای نیز وجود دارند. سایر تجهیزات این مدل شامل شیشههای دودی و سیستم اتصال Blue, Me میشود. مدل دلتا Gold علاوه بر تمامی تجهیزات ذکر شده دارای صندلیهای چرمی سوراخ دار، دستهی صندلی در ردیف عقب، سنسورهای پارک در پشت خودرو، آینهی دید عقب الکتروکرومیک و رینگهای ۱۷ اینچ آلیاژی نیز میباشد. برای این خودرو سه نوع موتور مختلف قابل ارائه میباشند:
- یک موتور ۱.۶ لیتری Multijet با ۱۰۵ اسب بخار قدرت
- یک موتور ۱.۶ لیتری Multijet با ۱۲۰ اسب بخار قدرت
- یک موتور ۱.۴ لیتری Turbo-Jet LPG با ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتون بر متر گشتاور
موتور Turbo-Jet دلتا را قادر میکند تا صفر تا صد را در ۹.۸ ثانیه طی کند و نهایت سرعتش به ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت برسد.
زیگما
۱۳ دی ۱۳۹۲داشبورد پلاستیکه سخت
عقبش زشت.عین مورانو میمونه
فیات خدا لعنتت کنه .لانچیا کمپانی خوبی بود به *** کشیدیش
فرامرز
۱۳ دی ۱۳۹۲فیات خودش رو هم نابود کرده! کلاْ فیات از نظر کیفیت داشبورد در حد فرانسوی ها هم نیست!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۳ دی ۱۳۹۲درود.
دوستان تا جاییکه من خبر دارم فیات بعد از چند سال دوباره برند
لانچیا رو زنده کرد.حدود 5 الی 6 ساله.
فیات هم جزو بزرگترین خودروسازان اروپاست.
فروش خوبی را هم در ترکیه تجربه میکنه.
البته از نظر مدل و محصولات تولیدی در حد همان ماشین های
فرانسوی است.
((( ایران و المان )))
زیگما
۱۳ دی ۱۳۹۲میلاد چی میگی بابا
لانچیا سلطان ساختن هاچ بک بود.الان 5 تا ماشین میزنه بغیر از یکیش (که این باشه)بقیشون محصولات کرایسلر هستن!لانچیا بهترین هاچ بک های داغ رو تولید میکرد.این حرفا چیه میزنی مرد؟
zondar
۱۳ دی ۱۳۹۲F.A
طراحی خاصی داره.کلا ایتالیایی ها هر چی دوست دارن طراحی می کنن به بقیه هم کاری ندارن.
عادل
۱۳ دی ۱۳۹۲عقبش چقدر شبیه نیسان مورانو شده….
مصطفی
۱۳ دی ۱۳۹۲واقعا پشتش شاخی نیس و قیمتش هم به نظرم بالاست.
محسن.د
۱۳ دی ۱۳۹۲من فکر میکردم لانچیا دیگه نابود شده!!!
عقبشم که مورانو!
carbonado aventador
۱۳ دی ۱۳۹۲این لانچیا چه قدر اسمش آشناست . کجا باهاش رانندگی کردم!!!!!!!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۳ دی ۱۳۹۲درود.
محسن جان نابود شده بود.
ولی چند سالی میشه که فیات زندش کرد.
البته اگه اشتباه نکنم از پلت فرم کرایسلر استفاده میکنه.
کلا طراحیش چنگی به دل نمیزنه.مخصوصا عقبش.باز رنگ سفیدش قابل تحمل تره.
((( ایران و المان )))
احسان(احسان سابق)
۱۳ دی ۱۳۹۲جلوش بد نی اما عقبش حال ادم رو میگیره.اما چرا سرعت و شتاب و قدرتش انقدر پایینه و قیمتش انقدر بالاست؟به دلار قیمتش از شولت ایمپالا 2014 بیشتره و کمی از سمند و پژو قویتره.مثل اینکه ایران خودرو الگوی فیات شده و ما خبر نداریم!
carbonado aventador
۱۳ دی ۱۳۹۲عزیز من . قدرت این 120 اسب بخار ولی ماله ایران خودرو 100 الاغ بی بخار هست که اگه بخواهیم حساب کنیم می شه 300 الاغ بی بخار بر واحد ایران خودرو!!!!!!!!!!!
carbonado aventador
۱۳ دی ۱۳۹۲در مورد سایپا هم که الاغ بی بخار هم براش زیادی هست!!!!!!!
رضا س
۱۳ دی ۱۳۹۲طراحیش یه دسته و روون هیچی اضافه یا کم نیست و خیلی خوب هماهنگی رو بین جلو و عقب حفظ کرده ولی خب بنظر میاد قدیمی باشه . موتور هم که هیچی اصلا حرفی برا گفتن نداره بیشتر برای همون اروپاست .
فرامرز
۱۳ دی ۱۳۹۲اگه این قیمت شامل مالیات اتحادیه اروپا نباشه خیلی گرونه. حتی با در نظر گرفتن این مالیات ۲۰ درصدی با ۲۳۰۰۰ یورو میشه ماشین های قویتر و بهتری خرید:
بی ام و سری ۱
آئودی آ۳
فولکس واگن گلف
سئات لئون
اشکودا اکتاویا
و …
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۳ دی ۱۳۹۲درود.
اقا فرامرز میشه به جیمیل من سر بزنی؟؟؟
((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))
((( ایران و المان )))
ab12
۱۳ دی ۱۳۹۲فک کنم از نزدیک خوشکلتر باشه سقف پاناروما و… بنظرم که باحاله طراحی خاصی داره ولی لعنت به هرچی ماشین با گیر بکس معمولی کاش من یه اتومات داشتم !ادم میخواد نهایت حالرو از ماشینش ببره چیه این دنده معمولی مثه گوشتکوب .نمیدونم این خارجیا که میتونن به راحتی با یه پرداخت کم یه ماشین اتومات داشته باشن انگیزشون از خرید دنده معمولی چیه .حالا گیرم که در سال 100 دفعه بخوان شتاب بگیرن ولی اونی که مهمه وروزمره هست حال بردن از دنده اتومات و راحتیه رانندگیه (یه پاویه دست هم که بیشتر درگیر نیست ) والاااااااا
Kayhan
۱۳ دی ۱۳۹۲علل زیادی داره که گیربکس دستی رو میشه به اتوماتیک ترجیح داد:
اولا در ماشین های ارزان قیمت (مثل همین!) چون تکنولوژی گیربکس اتومات پیشرفته استفاده نشده براشون (مثلا گیربکس دوبل کلاچ چند برابر همین گیربکس های معمولی قیمت داره) برای همین عملکرد و بازده پایینی دارن این گیربکس اتومات های ارزان.
دوما به دلیل پیچیدگی سیستمشون احتمال خرابی بسیار بالاتری دارن.
سوما در صورتی خرابی ماشین کاملا از حرکت می ایسته و می میره!
چهارما مصرف سوخت بیشتر!
پنجما لذت رانندگی بیشتر با گیربکس دستی!
ششما معمولا بازار دست دوم ماشینای اتوماتیک بدتره
البته کسی منکر این نیست در شهرها گیربکس اتوماتیک خیلی کاربردیه!
e.scamp
۱۴ دی ۱۳۹۲با 23 هزار یورو میشه کلی ماشین آلمانی و آمریکایی و ژاپنی عالی خرید این ارزش این پول رو نداره در مورد کره ای ها نظری ندارم ولی حداقل میشه مزدا 3 فول امکانات گرفت
رامتین
۱۶ دی ۱۳۹۲بنظرم بهترین خودروسازی که میتونه وارد بازار ایران بشه، محصولات آمریکاییه. واقعا با کیفیت و متنوع.
پژو و کلا فرانسه اصلا گزینه خوبی نیست. ایتالیایی ها هم اصلا خوب نیستند، چون خنده داره فراری یا لامبو را وارد کنند و فیات های بیخود فقط گزینه مد نظرشونو.
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲از قیافه این خودرو معلومه که پر از جنب و جوشه واقعا محشره!!!