لانچیا دلتا اینتگراله در حال بازگشت به مسابقات رالی است اما خب این بازگشت به شیوه متفاوتی انجام میشود. این بار خبری از پیشرانه توربو نیست زیرا دلتا اینتگراله جدید از قوای محرکه الکتریکی استفاده میکند. تیم GCK موتور اسپورت با این خودرو در مسابقات قهرمانی جهان رالی کراس حضور خواهد داشت. در واقع این خودرو بر پایه دلتا اینتگراله شکل نگرفته بلکه از شاسی Exclusiv-e تیم GCK در آن استفاده شده است. این کمپانی نتیجه نهایی را خودروی لانچیا دلتا Evo-e مینامند. این تیم هنوز اشارهای به راننده خودروی خود نداشته است.
رئیس تیم GCK گفته است:
فرمت مسابقات به گونهای است که باعث تولید یکی از جذابترین خودروهای الکتریکی شده و ما لانچیا دلتا اینتگراله را به این خودرو انتخاب کردیم که خودروی آرزوهای همه ما بوده است
تمامی خودروهای مسابقهای و الکتریکی رالی کراس از قوای محرکه شرکت اتریشی کریزل استفاده خواهند کرد. قوای محرکه دوموتوره و چهار چرخ محرک یاد شده قدرت ۶۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱.۸ ثانیهای میشود. ۱۴ خودرو در مسابقات قهرمانی جهان رالی کراس ۲۰۲۲ شرکت خواهند کرد. اگرچه تمامی خودروها از قوای محرکه مشابهی استفاده میکنند اما تیمها اجازه استفاده از بدنه و پوشش متفاوتی را خواهند داشت. فیا، تیمها و مقامات برگزار کننده مسابقات به دنبال بهبود فرمت مسابقات هستند تا رقابت فشردهتری در پیست ایجاد شود.
استفاده از بدنه دلتا اینتگراله به معنی زنده مانده میراث این خودروست. تیم لانچیا از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ توانست ۵ عنوان قهرمانی خودروسازان و ۳ عنوان قهرمانی رانندگان را به دست آورد. اگر در اروپا ساکن هستید و ظاهر این خودرو را دوست دارید میتوانید نسخه جادهای تولید محدود آن را خریداری نمایید. این مدل الکتریکی و چهار چرخ محرک قدرت ۱۹۷ اسبی و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری داشته و باتری ۳۰ کیلووات ساعتی آن شعاع حرکتی ۲۰۰ کیلومتری ایجاد میکند.
محمد
۴ آذر ۱۴۰۰زیاد شدن خبرها بخاطر زومیت هست ؟
یکی از خوبیهای پدال این بود که کلی خبر نمیگذاشت.
زیاد شدن اخبار هم چندان جذاب نیست.
مهدی موتور
۴ آذر ۱۴۰۰تو ماست وانتدی که زیاد محبوب نبود فهمیدم این برند نباید از بین میرفت
صداش لامصب
احمدرضا
۴ آذر ۱۴۰۰ماست وانتد 2