لندروور-رنجروور

استقبال قابل‌توجه از لندروور دیفندر پلاگین هیبریدی جدید

لندروور به دلیل مشکلات تأمین قطعه ناشی از کمبود جهانی نیمه‌هادی‌ها در تولید و عرضه نسل جدید دیفندر با مشکلاتی دست‌به‌گریبان بوده است.

مدیر مالی ارشد جگوار لندروور در خلال جلسه ارائه گزارش درآمدهای این شرکت اعلام کرده لیست انتظار برخی محصولات پلاگین هیبریدی جگوار لندروور به ۱۲ ماه هم می‌رسد.

لندروور دیفندر 90

آدریان ماردل گفته است: “این امر نتیجه مشکلات زنجیره تأمین است.” این مدیر ارشد همچنین به کمبود چیپ و مشکلات تولید محصولات پلاگین هیبریدی نیز اشاره داشته است. تیری بولار مدیر اجرایی جگوار لندروور نیز در ادامه افزوده است: “انتظار می‌رود پیش‌فروش این خودروها در بازه زمانی ۶، ۹ یا ۱۲ ماهه به حالت عادی درآید.” این مدیر ارشد همچنین گفته که در سه‌ماهه اول امسال و به خاطر کمبود نیمه‌رساناها، این شرکت تولید ۷ هزار دستگاه خودرو را از دست داده است.

ماردل همچنین اعلام کرده پیش‌فروش نسل جدید دیفندر هم‌اکنون به بالای ۲۰ هزار دستگاه رسیده و خرده‌فروشی این آفرودر نیز در هر مال حدود ۷ هزار دستگاه است که بالاتر از ۵ هزار دستگاه پیش بینی شده می‌باشد. آمار نشان می‌دهند پیش‌فروش دیفندر در آوریل ۲۰۲۰ به عنوان اولین ماه حضور در بازار حدود ۸ هزار دستگاه بوده و لندروور در سال مالی گذشته ۴۵۲۴۴ دستگاه از این خودرو را به فروش رسانده است.

ماردل در خلال توضیح اینکه چرا پیش‌فروش محصولات پلاگین هیبریدی شرکت تا این حد عقب افتاده گفته که یکی از دلایل آن به مشتریان اروپایی مربوط می‌شود که می‌خواهند از مزیت‌های مالیاتی خودروهای پلاگین هیبریدی استفاده کنند.

او می‌گوید:

تأکید ویژه‌ای روی خودروهای پلاگین هیبریدی وجود دارد. این خودروها تأثیر زیادی روی بازار ما دارند. برخی از آن‌ها لیست انتظار ۱۲ ماهه دارند بنابراین واضح است که این مشتریان باید صبر بسیار زیادی داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    دوستانی که میگن من دوتا اکانت دارم یکی فیک غلطه !
    تشکیل حساب دادم کامنت هام صفر شد .
    اون حساب اول موند .
    دیروز دستم خورد از این حساب بیرون اومدم و رفتم توی اون حساب ، مجبور شدم با اون کامنت بدم .
    بعدا موفق شدم دوباره بیام توی این حساب.
    من اکانت فیک ندارم .
    فقط همین یکی است.

    موافقم 2
    مخالفم 8
    1. GT

      ۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (433 ديدگاه)

      آقای رستمی نژاد جسارتا این آقایی که عکسشون روی پروفایلتون هست کی هستن؟

      1. محمد رستمی نژاد

        ۱ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        تصویر آقای فخر الدین شبیری است ، سردبیر مجله ماشین و بنیان گذار مجله ماشین ❤❤
        من هم ایشون رو خیلی دوست دارم و اِرادت بسیار خاصی بهشون دارم ❤

        1. حمید عاشوری

          ۳ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (241 ديدگاه)

          احسنت به آقای شبیری و جنابعالی.

    2. خوشنام

      ۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (214 ديدگاه)

      مثل اینکه تو رقابت با نوید خان هستید

    3. ehsan.fa

      ۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1953 ديدگاه)

      گل واژه هات چقدر به جواد خیابانی نزدیک

  2. علی turbo s

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (277 ديدگاه)

    دوستان نسل جدید سری3و4 بی ام و چه در مدل های پایه و چه در مدل های mاز جلو پنجره جدید و بزرگ استفاده میکنند.
    M340i هم که جز سری 3 محسوب میشه چرا همچنان از جلو پنجره های کوچک نسل قبل استفاده میکنه ؟!
    (معذرت برای کامنت بی ربط)

    1. علی turbo s

      ۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (277 ديدگاه)

      دیفندر واقعا دوست داشتنیه.
      اقای رستمی نژاد به نظرمن با تسلا فن ها بحث نکن.دلیلش هم:خود ایلان ماسک و مدیرهای تسلا گفتن سیستم خودران تسلا سطح دو .پدال هم جندین بار پستش رو گذاشته.اونوقت یه تسلا فن اومده میگه درحال حاضر سطح چهار .
      دیگه خودتون تا اخر ماجرا رو بخونید!!!!!!!!!،،

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. Sina

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (831 ديدگاه)

    این ماشین فقط یه موتور شش شیلندر سوپرشارژ ساده نیاز داره عین همون ۸ سیلندرش هیمنو بس

    هیبرید ملایمو کلی قطعات الکتریکی و حساس با شخصیت آفرود و سخت جونی برای نقاط دور افتاده و صحرایی هیچ تعاملی نداره

  4. امیر

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    زمانی که نسل جدید این ماشین اومد بیرون از طراحی ظاهریش خوشم نیومد. ولی بعدش یکم نرم شدم باهاش، الان اصلا مشکلی باهاش ندارم.

  5. Amirreza

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2732 ديدگاه)

    من از ماشینای لندروور خیلی خوشم میاد مخصوصا مدلای ولار و ایووک اتوبیوگرافی ، سوار مدل رنج روور شدم چند سال پیش و بیشتر از همه چیز اون مانیتور دو تیکه قشنگش نظرمو جلب کرد ، نسل جدید دیفندر مثل نسل قبل آفرودی نیست و چاشنی لوکس بودنش بیشتر شده اما همچنان یه لندرووره و اونطور که من توی تستای آفرودش دیدم میتونه به طور قابل قبولی از پس خودش بر بیاد هر چند به خوبی نسل قبل نیست ( در آفرود )

  6. محمد مختاری آذر

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا دیفندر جدید عالی هستش
    اگه یه مقدار دیگه قدرت داشت دیگه نور علا نور می شد

  7. mahan

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    ای وایییییی بنا بر قولم قرار بود تو اولین صفحه رنجروور تجربه 4 تا رنجروور رو بنویسم.من از قبل اماده کرده بودم و تو دسکتاپ گذاشتم متاسفانه یک سفر کاری امشب خورد مجبور شم برم اردبیل گفتم اشکالی نداره تو جاده مینویسم.خلاصه حرکت کرد منم پشت گفتم میشینم با ایپد مینوسم از انزلی تا اول گردنه حیران حدود 3 ساعت تایپ کردم یهو دستم خورد همه پاک شد خیلی ناراحت شدم اصلا کمرم شکست یکی از دلایلی که پست هی جدید رو وقت نکردم ببینم این بود داشتم اینجا منوشتم. حالا اشکالی نداره پیش اومده.اگه دوستان اجازه بدن کارم که تموم شد فردا دوباره مینویسم و توی یک پست دیگه که جدیدتره ارسال کنم.

    1. محمد رستمی نژاد

      ۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      ♥️♥️????????

  8. یوسف

    ۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1048 ديدگاه)

    اونایی که 12 ماه صبر میکنن. خودشون میدونن واسه چه جواهری صبر میکنن
    این ماشین از همه نظر عالیه و هیچ جوره نمیشه ازش ایراد گرفت…
    بعد از اینکه جایزه طراحی سال رو برد همه منتقدان رو ساکت کرد…. به امید اون روز که بتونم داخل ایران یکی رو داشته باشم… ان شاالله

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا