لندروور-رنجروور

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

بی تردید رنجروور ولار از نظر طراحی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و نیازی به ارتقای بصری آن وجود ندارد؛ اما اگر نظرتان با ما موافق نیست تیونرهایی وجود دارند که کیت‌های تیونینگ متنوعی را برای این خودرو ارائه کرده‌اند و منصوری یکی از جدیدترین این تیونرهاست.


این تیونر آلمانی با یک پکیج آئرودینامیک به استقبال ولار رفته است. این پکیج شامل اسپویلر جلو، آپرون عقب به همراه دیفیوزر، اسپویلر روی سقف و حتی پوشش آینه‌های جانبی و کاپوت جدید است که از فیبر کربن با کشش بالا ساخته شده‌اند و البته منصوری کیفیت آنها را بسیار بالا می‌داند.


این تیونر مشهور همچنین رینگ های اسپایدر مونوبلاک را با ابعاد ۲۲ و ۲۳ اینچی ارائه می‌کند که برای ولار ابعاد بزرگی دارند؛ و اگرچه کابین استاندارد ولار هم نیازمند بازنگری زیادی نبوده اما منصوری این بخش را با هر سلیقه‌ای تزئین می‌کند.


بخش اعظم قطعات فنی ولار تغییرات حداقلی داشته اند اما ECU دوباره برنامه ریزی شده و اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ باعث می‌شوند ۴۵ اسب بخار بیشتر ایجاد شود.


رنجروور ولار تیون شده توسط منصوری را دوست ندارید؟ خب تیونرهایی همچون آسپایر دیزاین و استارتک هم کیت های بدنه متنوعی را برای این خودرو تدارک دیده‌اند که می‌توانید به آن‌ها نیز نگاهی بیندازید.

و کاملا مطمئنیم که تیم طراحی کری مک گاورن کار خود را به درستی انجام داده‌اند و نیاز زیادی به تغییر ظاهر این خودرو نیست. نظر شما چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (913 ديدگاه)

    اصلا خوب نشده
    ولار خودش به تنهایی خدای زیبایی و جذابیته
    نمیدونم چرا جدیدا تیونهای منصوری اینقدر مبالغه آمیز شده
    انگار فقط باد میکنه ماشین?

    1. محمد

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (20 ديدگاه)

      ای کاش روزی برسه بزودی که از جناب منصوری و نادر فقیه زاده و ….در ایران استفاده بشه همونطوری که یه زمانی ایران کادیلاک مونتاژ می کرد در حالی که کره ای ها درشکه سوار بودن
      به همت مردم انشا ا…

  2. رضا

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (30 ديدگاه)

    مگه قحطیه رینگه آخه!؟!

  3. Sina

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (831 ديدگاه)

    این گذاشتن رینگهای گنده با یه لاستیک به نازکی یه لایه باریک پلاستیک که معمولا ب ام و و تیونرها میگذارن چ سودی برای ماشین داره
    سواریو نرم تر میکنه شدت ضربات به ماشینو کم میکنه
    چ حسنی داره آخه
    اونقدرا هم زیبا نیست که بخاطرش این همه ضرر و مصیبتو قبول کنی

  4. ایمان

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    تیونینگ های ساده در عین حال زیبا رو خیلی بیشتر دوست دارم تا تیونینگ های شلوغ و بدترکیب

  5. ایلیا

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    M power نهایت زیبایی د تینینگه، حد و حدود رو رعایت میکنه در عین حال بسیار کاراش هم زیبا و اسپرته، بیشتر از این دیگه شلوغ کاریه

  6. مهدی

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مدل ساده خودش خیلی جذاب تره

  7. NAVID۰۰۹۸

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    منصوری ، جواد سازه تا تیون کار

  8. yashar

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (33 ديدگاه)

    “این تیونر آلمانی با یک پکیج آئرودینامیک به استقبال ولار رفته است.”
    مگه منصوری سوئیسی نیست؟

    1. s.h

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      بابا یه ایرانی ادم حسابی هست اونم شما ها کردینش المانی و سوییسی ؟؟ داشتم یه مصاحبشو میخوندم میگفت از افتخارراتمه که ایرانیم یه خرده دیگه پیش بره میگید بچه جیبوتیه

      1. شاهین

        ۷ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        سلام
        تو متن اصلی همینو نوشته.
        ارادت

  9. مهدی

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اصلا تیونینگاشو دوس ندارم
    قشنگ گند زده به جذابیت ولار

  10. v e n o m

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    تیونیگ های منصوری اون اولیاشو رو دوست داشتم
    اما الان هر ماشینی دستش میرسه فقط عضلانیش میکنه و گند میزنه تو طراحی ماشین :| :|

  11. mohammad FM480

    ۱۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    منصوری بعضی کار هاش خوبه ولی بیشتر تیون هاش زیاد جالب نیست مثل همین مخصوصا تو نمای جلوش ،بنظرم فابریکش بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا