آخرین پروژه تیونر Prindiville ارائه پکیجی جدید برای لندروور دیفندر است؛ پکیجی که بیشترین تغییرات را در ظاهر، کمترین آنها را در نمای داخلی و اندکی دستکاری در مشخصات فنی این خودروی ۸۱,۵۰۰ دلاری داشته است . . .
پیشرانه ۲.۴ لیتری دیزلی دیفندر با توربوهایی بزرگتر و اینترکولر جدید، با چهار قدرت متفاوت عرضه شده که در بهترین مدل آن، قدرت ۱۲۲ اسبی خودرو تا ۱۹۰ اسببخار و گشتاور نیز تا عدد ۴۶۰ نیوتنمتر افزایش یافته تا شتاب صفرتاصد این شاسیبلند انگلیسی به حدود ۱۰ ثانیه برسد.
در سایر قسمتهای این پکیج، مواردی همچون رینگهای ۱۸ اینچی با کیت ترمز جدید، اگزوزهای تیتانیومی، رنگ یکپارچه مشکی (با امکان سفارش نوع مات و متالیک آن) برای بدنه و رینگها و علیالخصوص برای نمای داخلی خودرو و همچنین تجهیزات کرومی برای رکابها را شامل میشود.
به موارد فوق باید جلوپنجرهای جدید که ظاهر دیفندر را به سبکوسیاق Gکلاسهای مرسردس سوق داده، چراغهای LED در جلو و عقب خودرو، دوربین عقب، صندلیهای Cobra، فرمان با پوشش چرمی، نمایشگر کوچک کنسول با امکان پخش TV و قابلیت اتصال به GPS و بلوتوث و اینترنت را نیز افزود که مفهوم لوکسبودن این خودرو را بیشتر کردهاند.
وحید
۲۷ فروردین ۱۳۹۱با سلام آیا قیمت این خودرو 81500 دلار است ؟ لطفا راجع به قفل دیفرانسیل لندروور توضیح دهید که دقیقاچگونه کار می کند؟
وحید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱به نظر شما لندروور دیفندر بهتر است یا تویوتا لندکروز سری 70 که به تویوتا خرگوشی یا تویوتا FJ70 معروفند؟
عطا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱لندروور تو گذشتن از مسیرهای صعب العبور تکه. هیچ ماشینی نمی تونه مسیرهایی که لندروور می ره رو بره. اصلا تخصص این خودروساز تو این زمینه است.
سید علیرضا
۱ مرداد ۱۳۹۱به این ماشین می گیند صحرا نورد نه پرادو