اعضای خانوادهی رنجروور برای مدل سال ۲۰۲۱ بهروزتر شده و برخی تغییرات هم شامل حال رنجروور اسپورت شده است.
تأکید این بهروزرسانیها روی مدلهای رنجروور اتوبیوگرافی فیفتی ادیشن، HSE وست مینستر ادیشن و SVAutobiography دینامیک بلک ادیشن بوده است. اولین نمونه در ماه ژوئن توسط لندروور معرفی شده و همانگونه که نامش نشان میدهد به خاطر گرامی داشت ۵۰ سالگی رنجروور تولید شده است. تنها تعداد ۱۹۷۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد. رنجروور اتوبیوگرافی فیفتی ادیشن از برخی ویژگیهای خاص همچون نشانهای جدید و رینگهای ۲۲ اینچی متمایز برخوردار شده است.
مدل HSE وست مینستر ادیشن نیز بر پایه تریم کنونی HSE بنا شده و دارای عناصر بدنه اطلسی و رینگهای ۲۱ اینچی ۷ پره میباشد. این خودرو با برخی رنگهای سفارشی، صندلیهای گرم و سرد شونده با تنظیم در ۲۰ جهت، کنسول مرکزی سرد شونده، دربهایی با مکانیسم بسته شدن نرم و سیستم صوتی مریدین با ۱۹ بلندگو و قدرت ۸۲۵ وات عرضه میشود.
بهروزرسانیهای مدل SVAutobiography دینامیک بلک ادیشن محدود بوده و شامل رنگ بدنه مشکی سانتورینی و عناصر مشکی براق بدنه، رینگهای ۲۲ اینچی مشکی، کالیپرهای ترمز تیره و صندلیهای قهوهای با دوخت های جدید است.
کابین تمامی مدلهای رنجروور ۲۰۲۱ به صندلیهای چرمی با تنظیم در ۱۶ جهت تجهیز شده است. صندلی عقب اجرایی نیز بهصورت استاندارد در تمامی تریم های اتوبیوگرافی و بالاتر وجود داشته و از عملکرد ماساژ سود میبرند. همچنین این صندلیها باعث ایجاد فضای پای بیشتر شده و پشتی آنها را میتوان تا ۴۰ درجه خواباند. یکی از ویژگیهای جدید و جالب این خودروها سیستم PM2.5 است که از عملکرد گردش مجدد برای تمیز کردن هوا و حذف ذرات کوچکتر از ۲.۵ میکرومتر استفاده میکند.
از جمله تکنولوژیهای موجود در این خودروها میتوان به سیستم اطلاعات سرگرمی متشکل از دو صفحه لمسی ۱۰ اینچی اشاره کرد. پشت آمپرهای ۱۲ اینچی و هدآپ دیپسلی ۱۰ اینچی نیز وجود دارند. سرنشینان توانایی دسترسی به حداقل ۱۷ سوکت الکتریکی از USB گرفته تا HDMI و شارژرهای ۱۲ و ۱۱۰ واتی را خواهند داشت. سیستمهای صوتی با ۱۳، ۱۹ و ۲۹ بلندگو نیز در دسترس هستند.
این خودروها با قوای محرکه متعددی در دسترس هستند که نقطه آغاز آنها پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری بوده و تنها مختص مدل HSE است. همچنین یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی هیبریدی ملایم بنزینی با خروجی ۳۵۵ اسبی و گشتاور ۴۹۵ نیوتون متری و قدرت ۳۹۵ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری وجود دارد. پیشرانه دیگر نیز از نوع ۲ لیتری پلاگین هیبریدی است که قدرتش به ۳۹۸ اسب بخار و گشتاورش به ۶۴۰ نیوتون متر میرسد. پرچمدار این برند نیز از نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۱۸ یا ۵۵۷ اسب بخار و گشتاور ۶۲۵ یا ۷۰۰ نیوتون متر استفاده میکند.
AMIR-REZA
۲۷ تیر ۱۳۹۹بالا ترین نمونش 210 هزار دلاره !!!!؟!؟!؟!؟!؟!
چچچچههههههههههه خبببببببررررررررررررر تووووووووونههههههه؟؟؟
ولی بازم دوست داشتنیه….
مزدا
۲۷ تیر ۱۳۹۹واقعا ماشین های رنجرور رو خیلی دوست دارم
ولی تو این قیمت اوروس بیشتر آدم رو وسوسه میکنه
ایمان جباری
۲۷ تیر ۱۳۹۹اگه پول داشته باشی و بالاترین نسخه رنجروور نخری به خودت ظلم کردی
هم لوکسه ، هم زیباست ، هم پرفورمنس خوبی داره و مهم تر از همه آفرودر توانایی هست ( نمونه کامل یک ماشین ) ??
یوسف
۲۸ تیر ۱۳۹۹میشه ساعتها نگاهش کرد و خسته نشی
میشه روزها سوارش شد و عاشق بشی
میشه سالها کنارش بود و ازش رد نشی
میشه باهاش رفت بهشت اگه جهنمی باشی
Moein
۲۸ تیر ۱۳۹۹در مورد همون سیستم صوتی مریدین فقط ساعتها باید خوند
بی شک بهترین نباشه جزو سه تای لوله
از نویسندگان سایت تقاضا دارم به مقاله رو به سیستم های صوتی خودروها بپردازند
دنیای جالب و پر از برندهای گردن کلفت تو این بخش حضور دارن که ابتکاراتشون تو زمینه بهبود تجربه موسیقیایی خیلی جالبه
net
۲۸ تیر ۱۳۹۹چرا تولیدکنندکان مطرح سیستمهای صوتی ماشین ، بلندگوها رو مثل ساندبار نازک تلویزیون تولید نمیکنند ؟ اگر بلندگو رو مثل ساندبار تولید کنند و در گوشه ستون بالای سقف قرار دهند صدا از بالا بهتر شنیده میشه
آریا ماشین
۲۸ تیر ۱۳۹۹سیستم pm2.5 ذرات کوچکتر از ۲.۵ میکرون رو خارج میکنه????
اینا دارن زندگی میکنن ما تو جهنمیم به مولا
ariyan
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ماشین های رنجرور یکی از یکی بهتر هستند و تاریخچه درخشانی نصبت به ماشین های دیگه انگلیسی داره
این ماشین یک قدرت ماورائی دارد