اِستارتِک (Startech) تیونر نامآشنای آلمانی که تمرکز خاصی روی محصولات لندروور، رنجروور و جاگوار دارد، در جدیدترین ماجراجویی خود به سراغ یک لندروور با فاصله محوری بلند (Long-Wheelbase) رفته و یک پیکآپ از دل آن بیرون آورده است!
برای خلق این پیکآپ منحصربهفرد، اِستارتِک کابین را از انتهای صندلیهای ردیف عقب جداسازی کرده و فضای باقیمانده را بهصورت مجزا درآورده است. اندازه فضای بار حاصل ۱۰۹ سانتی متر است که با باز کردن درب قسمت بار (با کلید یا از درون کابین) حدود ۵۱ سانتی متر دیگر به آن اضافه میشود. نمای بیرونی تغییرات زیادی دارد و بر اساس ادعای اِستارتِک تمام عناصر بدنه منحصربهفرد هستند. یک کیت عریض هم بهصورت استاندارد روی آن نصب میشود که گلگیرهای برآمدهی آن در کنار رینگهای غولپیکر ۲۳ اینچی و لاستیکهای ۳۰۵/۳۰ چهره مهیبی به رنجروور پیکآپ میدهد. یک اسپویلر هم در انتهای سقف نصبشده که به همراه زه فیبر کربنی که محفظه بار را احاطه میکند نقش ایجاد آئرودینامیک بهتر و حفاظت از بار را بر عهده دارند. درون کابین از چرم دست دوزی شده برای صندلیها و ترکیب چرم و آلکانتارا در دیگر قسمتها استفاده میشود؛ میتوان بهصورت سفارشی فیبر کربن را نیز به موارد فوق اضافه کرد تا هرچه بیشتر حس خاص بودن به بیننده بدهد. البته همهچیز به اینجا ختم نمیشود چون تمامی جزئیات با سلیقه مالک انجام خواهد گرفت. قوای محرکه این لوکس خاص همان پیشرانه V8 به حجم ۵ لیتر است که در مدل استاندارد رنجروور استفاده میشود؛ همچنین امکان استفاده از دیگر پیشرانههای خط تولید رنجروور هم وجود دارد. اعداد و ارقام فنی آن نیز نسبت به مدل استاندارد تفاوتهایی خواهد داشت؛ در منابع مختلف روایتهای متفاوتی درباره قدرت موتور آن به چشم میخورد اما هنوز اطلاعات دقیق و موثقی که بتوان از آن استفاده کرد در دسترس نیست. سیستم اگزوز آن با نمونه ساخت اِستارتِک تعویض شده و نوایی که مینوازد از درون کابین قابلکنترل است. سامانه تعلیق هم ساخت اِستارتِک بوده و راننده میتواند ارتفاع آن را تا حداکثر ۳۰ میلیمتر کاهش دهد. این پیکآپ منحصربهفرد انگلیسی-آلمانی برای نخستین بار با نوع خاصی از رنگ قرمز در نمایشگاه ۲۰۱۵ شانگهای در معرض دید عموم قرار گرفته است. نکته جالب توجه این است که این خودرو به علت ماهیت پیکآپ خود و درنتیجه مالیات و عوارض پایینتر، در بسیاری از بازارها برای خریداران از نسخه استاندارد SUV رنجروور هم ارزانتر تمام می شود.۱۹ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
فورد
۳۰ فروردین ۱۳۹۴اینا رو نشون ندین بد اموزی داره پس فردا پیکاپ پراید و ساختن نگی نگفتی ها
Mahdi
۳۰ فروردین ۱۳۹۴وانت بعدی رولزرویس نباشه صلوات! :D
احسان(احسان سابق)
۳۰ فروردین ۱۳۹۴چقدر زشت شده.اصلا خوب نیست
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۳۰ فروردین ۱۳۹۴واقعا بد ترین کاری رو که رو این ماشبن میشد انجام داد این شرکت پیاده کرد
زشت ترین رنجروور تاریخ
احمدرضا
۳۰ فروردین ۱۳۹۴خیلی زشته
Erfan . McLaren
۳۰ فروردین ۱۳۹۴آخه این چیه !
تنها چیزی که به این ماشین نمیخوره پیکاپ بودنه. یعنی با این کارش باید اسمش رو گذاشت رنج روور باردو :)
behdad
۳۰ فروردین ۱۳۹۴فقط رینگاش خووووبه همین!!!!!
GT 500
۳۰ فروردین ۱۳۹۴خیلی ظاهر خوبی نداره و اصلا بدلم ننشست.
این از اون ماشیناست که از جلو دل آدم رو می بره ولی از بقیه زوایا می زنه تو ذوق آدم…..
ALL CARS
۳۰ فروردین ۱۳۹۴آخه این چکاریه کردن ؟!!!
بدترین کاری که میشد با یک رنجروور کرد : یعنی همینکه میبینیم
البته سپر عقبو جلو ورینگ هاش خوبن اما پیک آپ کردنش خیلی زشتشت کرده
سپاس از امین قوام صفری
ALL CARS
۳۰ فروردین ۱۳۹۴دوستان اینو هم ببینین تا بیشتر از پیش متعجب بشین
http://www.car-revs-daily.com/2015/04/15/startech-range-rover-6×6-pickup/
علیرضا
۳۰ فروردین ۱۳۹۴اینا باید بیان یه دوره آموزش “وانت کردن همه چیز” رو پیش سایپا بگذرونن!
شایان
۳۰ فروردین ۱۳۹۴تقریبا میشه گفت زشت ترین ماشینی که عمرا دیدم
Mahdi
۳۰ فروردین ۱۳۹۴میگم یه وخ مدیرعامل این شرکت سایپایی نباشه!
اشکم در اومد اینو دیدم :(
علی
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ماشین سازی یعنی بنز از کامیون ،اتوبوس، پیکاپ، اس یو وی،سوپر اسپرت
والسلام
علی
۳۰ فروردین ۱۳۹۴داخلش واقعا لوکسه بیرونش افتضاح
احمد باقری
۳۰ فروردین ۱۳۹۴از نظر ظاهری انگار هیچ کاری انجام نشده و گفتند سریع بدیم بیرون مردم حالشو ببرن. ولی داخلش خوبه.
سارا
۳۰ فروردین ۱۳۹۴چه زشت شده … از نمای کنار شکل پیکان شده بود
navid
۳۱ فروردین ۱۳۹۴من جای رنج روور بودم به خاطر این کارشون شکایت میکردم.
حیف این ماشین که اینجور نابودش کردن.
نه به ابهت و زیبایی رنج روور شاسی بلندش، نه به زشتی و بدقوارگی این.
سعید
۳۱ فروردین ۱۳۹۴از بیکاری زده به سرشون،آخه این چه کاریه؟مگه … داشتند که ماشین به اون خوشگلی رو به این روز انداختند؟