رنجروور SVAutobiography Dynamic با موتور ۵ لیتری V8 سوپرشارژ ۵۵۰ اسب بخاری معرفی شد
لندروور برای سال ۲۰۱۷ خانوادهٔ SUV پرچمدار خود یعنی رنجروور را با مدلی جدید بنام SV اتوبیوگرافی داینامیک گسترش داده است که مجهز به همان موتور ۵ لیتری V8 سوپرشارژ متعلق به رنجروور اسپرت SVT شده است. موتوری که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور آن کافی است تا این SUV بزرگ را ظرف تنها ۵.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسانده و نهایتاً آنرا با حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت به حرکت درآورد. این نیرو توسط یک گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک ZF با عملکردی عالی به چهارچرخ انتقال میابد.
در این خودرو از تکنولوژی دینامیک تطبیقی استفادهشده که کنترل و هندلینگ بهتری را جهت داشتن یک SUV سریعتر ارائه میکند. علاوه بر این جهت تمایز این مدل از دیگر تیپهای رنجروور، جلوپنجره، کاپوت، سپر جلو، دریچههای هوای جانبی و درِ صندوق بار خودرو تغییراتی را تجربه کردهاند. همچنین برای اولین بار در رنجروور، فرصت انتخاب کالیپرهای ترمز قرمزرنگ برمبو به خریداران دادهشده است. لندروور برای این SUV پرچمدار سه رنگ بیرونی و دو نوع رینگ ۲۱ و ۲۲ اینچی را ارائه نموده است.
به داخل خودرو که نگاه میکنیم، شاهد صندلیهای چرمی با چهار نوع دوخت قابل انتخاب، روکشهای مشکیرنگ بزرگ داشبورد و درها و تریم قرمزرنگ کابین هستیم. همچنین پدالها، دکمهٔ استارت و کنترلر چرخندهٔ میان کنسول بهصورت دندانهدار طراحیشدهاند. عضو جدید خانوادهٔ رنجروور قیمتی معادل ۱۳۲,۸۰۰ پوند خواهد داشت و فروش آن در سهماههٔ چهارم امسال در بریتانیا آغاز میشود.
در خبری دیگر در رابطه با رنجروور، این خودرو از هماکنون با مشخصات جدیدی قابل خریداری خواهد بود. تیپ پایهٔ این خودرو با یک موتور ۳ لیتری V6 با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور عرضهشده است که شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر آن ۷.۱ ثانیه است. برای این خودرو ۱۹ رنگ جدید ارائهشده و در داخل نیز سیستم اطلاعاتی-سرگرمی InControl جاگوار-لندروور توسط یک صفحهنمایش لمسی ۱۰ اینچی ارائه گردید که از اپلیکیشنهای زنده نیز پشتیبانی میکند.
تکنولوژیهای بکار رفته در رنجروور مدل ۲۰۱۷ شامل سیستمهای کنترل فاصلهٔ عقب، خروج از خط، کروز کنترل، محدودکنندهٔ سرعت و سامانهٔ رانندگی خودکار میشود. بااینحال اگر خریداران بیش از این نیز داشته باشند میتوانند سیستم تشخیص ترافیک، سامانهٔ هشدار نقاط کور و محدودکنندهٔ سرعت هوشمند را نیز سفارش دهند که مورد آخر همگام با ترافیک بهصورت خودکار سرعت خودرو را تنظیم میکند. فروش نسخهٔ بروز شدهٔ رنجروور در سهماههٔ چهارم سال جاری آغاز میشود درحالیکه شروع قیمت تیپ پایهٔ آن با موتور V6 از ۷۶,۳۵۰ پوند خواهد بود.
آرمان
۲۳ مرداد ۱۳۹۵نابرده رنج ، رنجرور حاصل نگشت
همچو 550 اسب باید کار کرد
علي
۲۳ مرداد ۱۳۹۵زیبا ترین خودروی شاسی بلند جهانه…خیلی خاصه. ساخته شده برای افراد خاص و باهوش. به قول هندوستانیا این بهترین ماشینیه که ما سوار شدیم و ساختیم.
علی"A.A.B.B.B.F.H.J.K.L.M.M.M.N.P.P.R"
۲۳ مرداد ۱۳۹۵فک کنم خودت هندوستانی هستی که همچین علاقه خاصی بهشون داری.
Sina
۲۳ مرداد ۱۳۹۵واقعا معرکست به قولی s کلاس دنیای آفرود هاست یه ماشین لوکس و گرون قیمت که میشه باهاش همهوجا رفت این از این حالا
ببخشید اینجوی بهت میگما ولی آدمه ** ** آخه این ماشین چ ربطی به هندیا داره فقط سهامشو شرکت هندی خریده وگرنه همه مهندسهاش همون مهندسهای قدیمی خودشونه وهند فقط پولشو داده….
مگه الان که بخش خودروسازی ولوو رو شرکت جیلی چین خریده وقتی ولوو مدل xc90 رو ساخت کسی گفت بنازم به چین که همچین ماشینی توپی ساخته..
مسعود
۲۳ مرداد ۱۳۹۵این موتور 550اسبی در سال 2009روی جگوار ایکس جی سدان معرفی شد و تا حالا کلی ازش فروختن، تازه برای مدل 2017رو ماشین جدیدشون هم دارن میفروشنش.
موندم حتما”باید یک دهه از ارائه یک موتور قوی بگذره تا کارخونه مادر (که البته فقط آنقدر میدونم که این موتور ساخته گروه جگوار رنجروور نیست) چند اسب ناقابل بهش اضافه کنه ، که البته در این میان کاهش آلایندگی به بهانه همیشگی خودروسازان بدل شده.
کاوه آهنگر
۲۳ مرداد ۱۳۹۵من هم هندی های طبیعت دوست که به طبیعت و حقوق حیوانات احترام میگذارند را خیلی دوست دارم، اما علی آقا ساخت رنجروور چه ربطی به هند داره ؟؟!!! رنجروور فقط سهامش برای هنده. البته که صنعت خودروسازی هند در حال پیشرفته ولی هنوز زمان میبره تا بتونن ماشینی مثل رنجروور بسازن
سعید
۲۳ مرداد ۱۳۹۵تعریف این ماشین از راحتی با بقیه فرق میکنه، تا قبل از اینکه سوار شم فکر میکردم لندکروزر راحت ترین شاسی بلنده اما این یه چیز دیگس، صندلیها مثل مبلمان مجلل هستن، شیشه های کناری خیلی بلند هستن و تقریبا همتراز پهلوها قرار میگیرن نه مث اکثر ماشینای جدید که لبه پنجره همتراز شونه ها شده، سواریش با هیچ ماشینی قابل قیاس نیست، شتابگیری با موتور هشت سیلندری که من سوارش شدم مثل تیک آف ۷۴۷ بود، تا چند روز بعد از سوار شدنش فکرم مشغولش بود اگه پول اینو حتی تیپ پایه اش رو داشته باشم حتما میخرم.
Madjid S
۲۳ مرداد ۱۳۹۵G class خیلی بهتره. اونم G63 AMG.
اگه GLS سوار میشدی معنی راحتی رو خیلی بیشتر میفهمیدی.
مجید
۲۳ مرداد ۱۳۹۵رنجروور یکی از سلاطین آفرود هستش کیفیتش هم همیشه عالی بوده و سنگ محک کلاس خودش بوده ولی قیمتش خیلی گرونه و قطعات یدکیش هم گرون اما ارزش خریدش بالاست
A4
۲۳ مرداد ۱۳۹۵Just l can say wow
rrr
۲۳ مرداد ۱۳۹۵واقعا آخر ابوهت و کلاسه رنجروور
معنی واقعی شاسی
امير علي
۲۳ مرداد ۱۳۹۵من که دوستش دارم شمارو نمیدونم
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مرداد ۱۳۹۵قدرت موتورش خوبه
كوروش
۲۳ مرداد ۱۳۹۵وااقعا هندی ها باید به ساخت همچین شاهکاری افتخار کنند طراحی خطوط روی دربش خیلی جالبه
continental
۲۳ مرداد ۱۳۹۵رنج رور استاد شاسی بلند سازیه از اول عمرش تا الان شاسی بلند عالی ساخته بعد میگین بنز از رنج رور بهتره !.
بنتلی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵کوروش عزیز، هندی ها؟!!!……پیر شدم توی این سایت…
كوروش
۲۳ مرداد ۱۳۹۵شوخی بود خخخخخ
احمد باقری
۲۳ مرداد ۱۳۹۵خیلی باحاله.
علیرضا
۲۳ مرداد ۱۳۹۵چند وقت پیش یک رنج روور تو بزرگراه صدر دیدم هوش از سرم پرید بس که زیبا و جذاب بود.مشابه رنگ اش رو اصلاً تو وارداتی ها ندیدم بس که خاص بود صدفی بود,کرم بود یا شیری نمیدونم ولی مثل الماس می درخشید
باور کنید تفاوت رنج وور با سانتافه کناری چیزی مثل تفاوت اسب درساژ بود با قاطر لنگ!!!!!
uss zumwalt DDG-1000
۲۴ مرداد ۱۳۹۵دمت گرم با این مثالی که زدی.
سانتافه جوجه است درمقابل رنجرور
محمد زمانلو
۲۴ مرداد ۱۳۹۵من یکی که حسرت همون جوجه رو می کشم که نمی تونم بخرم!