نسل جدید رنجروور اِووک اولین شاسیبلند لوکس و جمعوجوری است که توانسته استانداردهای آلایندگی RDE2 را پاس کند. این استانداردها از ژانویهی سال ۲۰۲۰ اجباری خواهند شد.
جدیدترین شاسیبلند کامپکت لندروور تستهای آلایندگی واقعبینانهی یاد شده را با نسخهی گیربکس دستی دیفرانسیل جلو که به پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی ۱۴۷ اسب بخاری مجهز بوده پشت سر گذاشته است.
به منظور همخوانی با این استانداردهای آلایندگی، اووک جدید باید حداکثر آلایندگی NOx برابر با ۸۰ میلیگرم در هر کیلومتر بر جای میگذاشت و این خودرو نیز یک سال قبل از اجباری شدن استانداردهای RDE2 دقیقاً همین میزان آلایندگی را ثبت کرده است.
نیک راجرز مدیر مهندسی تولید جگوار لندروور گفته است:
نسل جدید رنجروور اووک از طراحی پیشرانهی متمایزی سود میبرد که آلایندگی واقعی NOx را از سال ۲۰۱۰ تاکنون حدود ۹۰ درصد کاهش داده و این امر نشان دهندهی پیشرفت چشمگیر شرکت ماست.
گروههای مستقل همچون Index AIR و ADAC تأیید کردهاند پیشرانههای دیزلی ما جزو پاکترین پیشرانههای بازار هستند.
نوید جهرمی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸دیگه کامل تر از این چی میخوایم؟ به نظرم که بهترین گزینه این کلاس شده. البته نه برای کسی که میخواد بره پیست. بلکه برای کسی که استفاده روزانه داره و باهاش به همه جا میخواد سفرکنه و از ماشینش استفاده و لذت ببره.
(Saeed(peugeot
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸وااااای چهره ی این ماشین آدمو دیونه میکنه به خدااااا ….آخه مگه بهتراز این داریم
محمد
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸من زیاد طرفدار تب و تاب شاسی بلند سواری در ایران و کل دنیا نیستم
ولی
ایووک و رنج روور از معدود انتخابهایی هست که دیوانه وار عاشقشونم
ADAK
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸دوسش می دارم
ADAK
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸اووک : لایک
ماکان : دیسلایک
net
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸در بین ماشینهای رنجروو طراحی بیرونی اووک به روز و جوان پسند هست و طراحی بیرونی بقیه محصولات رنجرور جعبه ای و سنتی هست