به نظر میرسد لندروور با مشکلات مالی جدیای روبرو شده و همین امر باعث شده که بریتانیاییها تولید برخی محصولات سفارشی را لغو کرده و روی محصولات سودده تمرکز کنند. تنها چند هفته پس از اعلام عدم تولید رنجروور SV کوپه، این برند تحت تملک تاتا موتورز اعلام کرده مدل دیسکاوری SVX هم اصلاً تولید نخواهد شد.
این خودرو که اساساً به عنوان محصولی مفهومی در سپتامبر ۲۰۱۷ و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود طبق گفتهی مقامات شرکت قرار بود تا پایان سال قبل وارد فرایند تولید شود؛ اما خب حالا در اواسط ماه فوریه ۲۰۱۹ هستیم و خبری هم دیسکاوری SVX نیست. متأسفانه باید گفت لندروور تولید این شاسیبلند توانای ۸ سیلندر را لغو کرده است. کانسپت یاد شده از پیشرانهی ۵ لیتری آشنای جگوار لندروور با قدرت ۵۱۸ اسبی و گشتاور ۶۲۵ نیوتون متری استفاده میکرد.
البته یکی از سخنگویان این شرکت به اتوکار گفته که هنوز هم برنامههایی برای تولید محصولاتی با برند SVX وجود دارد اما خب به جزئیات بیشتری دراینباره اشاره نشده است. دیفندر جدید میتواند از این نشان سود ببرد اما هنوز چیزی بهصورت رسمی تأیید نشده است.
اما به تازگی نسخهی HST از رنجروور اسپورت با پیشرانهی ۶ سیلندر الکتریکی شده رونمایی شده است. همچنین خودروی تولید محدود ولار SVAutobiography دینامیک ادیشن هم با پیشرانهی ۸ سیلندر مورد بحث معرفی شده است. بیشک پولسازترین محصول این شرکت دومین نسل اووک خواهد بود که فروش آن از اواخر سال جاری شروع میشود. انتظار میرود در سال جاری نسل جدید دیفندر هم پدیدار شود.
محمد
۲۷ بهمن ۱۳۹۷امیدوارم تاتا موتور هند، لندروور رو زمین نزنه واقعا حیفشه
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۷ بهمن ۱۳۹۷تاتا موتورز هند و رالف اسپث((آلمانی)) کمر همت بستن که این کار رو هرچه سریع تر انجام بدن،برای خوش رقصی پیش رقبای آلمانی، بلکه این دوتا رو هم با سلام وصلوات بدن به آلمانی ها.
هیچ ربطی هم به برگزیت نداره،به زودی خیلی کشورها از اتحادیه مرده شوری و لابی گری اروپا خارج میشن.
برید خبره جدید کنترل کیفیت بسیار ضعیف بخش چین jlr رو بخونید تا متوجه حرفم بشید.
سالیان سال هست که تو چین این دو خودروساز از این مشکل کیفیت رنج میبرن.
تو سال 2017 هم طبق خبر، نقص هایی در رابطه با موتور – ایربگ -باتری و قطعات دیگه وجود داشته که باعث 13 مورد فراخوان شده که حدود 70 درصد از فروش این گروه رو تحت تاثیر قرارداده!!!
این علت اصلی کاهش فروش تو چینه و باعث اعتراض چینی ها هم به کیفیت پایین شده.
حالا هی بیان بگن برگزیت و مشکلاتشون رو تقصیر این و اون بندازن.
حتی یک بار هم من ندیدم این مدیریت بیاد، حداقل این مشکل رو قبول کنه.
مانی
۲۷ بهمن ۱۳۹۷تاتا موتور چندین میلیارد دلار به خودش ضرر بزنه که اینا رو بده به آلمانیا؟
خوب چرا همین الان با ضرر کمتر نمیفروشه؟
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۷ بهمن ۱۳۹۷من بیشتر تاکید به این داشتم که حسابی دارن گند میزنن و عینه خیالشون هم نیست،نه اینکه دو دستی بدن به آلمان ها.
اگه واقعا دوزار حالیشون میشد یه مدیریت نالایق رو اینقدر نگه نمیداشتن.
شما به من بگو واقعا چه دلیلی داره این مدیر رو اینقدر در راس امور شرکت قرار بدن؟؟
فروش محصولات یه بحثه رضایت مشتری یه بحثه دیگه.
به قل شما میلیاردها دلار خرج میکنن ولی همچنان اون آخرای قابلیت اطمینان و رضایت مشتری هستن.
من میتونم به شما کلی لینک بدم که خیلیا گفتن این شرکت مشکل سوء مدیریت داره.
والا خودمم موندم از چه جمله ای در وصف حال این شرکت استفاده کنم.
ایمان
۲۷ بهمن ۱۳۹۷میتونست یکی از بهترین آفرودرها باشه که متاسفانه ….