تحویل اولین نمونههای لندروور دیفندر ۲۰۲۰ به مشتریان آمریکایی شروع شده و این یعنی بازگشت این آفرودر نمادین به بازار آمریکا پس از ۲۳ سال غیبت!
لندروور علاوه بر تحویل اولین نمونههای نسل جدید دیفندر به آمریکاییها شروع به پشتیبانی نمایندگیها با ارائه دیفندرهای نمایشی جدید در شوروم نمایشگاهها کرده است. قیمت دیفندر ۱۱۰ جدید از ۵۰۹۲۵ دلار شروع میشود که این مبلغ شامل هزینههای تحویل نیز هست. مدل سه درب طویلتر ۹۰ نیز در آینده وارد بازار خواهد شد.
نسل جدید لندروور دیفندر بر پایه پلتفرم کاملاً بهروز D7x شکل گرفته و ساختار استحکام پیچشی آن سه برابر بیشتر از طراحی سنتی بدنه روی فریم میباشد.
این خودروی بهروز اولین لندرووری است که به سیستم پاسخ سطوح قابل پیکربندی مجهز شده و بنابراین راننده میتواند بسته به شرایط رانندگی تنظیمات خودرو را تغییر دهد. سیستم آفرود جدید دیفندر با سیستم تعلیق کاملاً مستقل، جعبه انتقال دو سرعته و سیستم چهار چرخ محرک همراهی میشود.
مدلهای پایه P300 دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۹۶ اسبی هستند درحالیکه P400 پرچمدار در بازار آمریکا (حداقل تا زمان تولید مدل ۸ سیلندر) به قوای محرکه ۶ سیلندر ۳ لیتری هیبریدی ملایم با خروجی ۳۹۵ اسب بخار مجهز شده است. هر دو مدل از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده میکنند.
دیفندر جدید همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید Pivi Pro3 برخوردار شده که دارای صفحه لمسی ۱۰ اینچی، اینترفیس بازنگری شده، اندروید اتو، اپل کارپلی و بهروزرسانیهای از راه دور است.
لندروور همچنین این خودرو را بسیار قابل شخصیسازی طراحی کرده و چهار پکیج وسایل جانبی متمایز و طیف وسیعی از وسایل جانبی شخصی در دسترس خواهند بود.
NAVID۰۰۹۸
۱۳ خرداد ۱۳۹۹قبلاً خونده بودم که دیفندرهای قدیمی در آمریکا با قیمتهای گزافی خرید فروش میشه و مطمئناً به سبب علاقه آمریکائیها به این برند و این خودرو و جدید بودنش ، فروش خوبی داره و مطمئناً استقبال میکنند .
دیفندر جدید خیلی حرفها برای گفتن داره و واقعاً یه آفرودر واقعیه و هم چهره خاص و دلنشینی داره چه طراحی داخلش و چه بیرونش .
مزدا
۱۴ خرداد ۱۳۹۹واسه خودش یه پدربزرگ همیشه سرحال هست.
دوسش دارم ❤❤
همایون
۱۳ خرداد ۱۳۹۹چی تو ذهنشون بوده 23 سال بازار امریکا رو ول کرده بودن
Farzad
۱۳ خرداد ۱۳۹۹گلی و کثیف باشه انگار بیشتر بهش میاد . رخ کارو نگاه کنید ، انگار میخواد بگه من برای هر چیزی آماده ام .
یوسف
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ماشینی برای تمام فصلها
parvaz
۱۳ خرداد ۱۳۹۹همه چیزش عالی طراحی بیرونی، موتور، استایل جذابش، فقط اون دسته دنده رو کاش اونجا نمیذاشت، جذابیت داشبورد و کابین رو میاره پایین
meysam
۱۳ خرداد ۱۳۹۹بسیار خوشگل و خوش تیپه ولی تو انجام وظیفه اصلی (آفرود) به جیپ نمیرسه
Mf1
۱۳ خرداد ۱۳۹۹اره تو چپ شدن به جیپ نمیرسه
(Saeed(peugeot
۱۳ خرداد ۱۳۹۹یه افرودر به تمام معنا و تمار عیار ….
چهره خشن و ماندگااار …..فوق العاده با کیفیت و زیبا…
شما هیچ وقت نمیتونید (خشونت و …. با نرمی و راحتی) کنار هم قرار بدید………ولی این ماشین ثابت میکنه که میشه …..
شعاری که یکی از دوستانم راجع به تویوتا آریونش میگفت .
دوستان اگر آمار فروش دیفندر و تو آمریکا میدونید ممنون میشم اطلاع رسانی کنید .
ارش
۱۳ خرداد ۱۳۹۹عاشق صحنه های پایین آمدن خانواده ی لندرور از سراشیبیهای تپه ها و کوه هام.
ATa
۱۳ خرداد ۱۳۹۹بایستی دید در برابر رانگلر چی برای عرضه خواهد داشت… جای که مهد و خواستگاه این کلاس از خودروهاست. این حجم از تکنولوژی در حقیقت مناسب آفرود در سافاری های دبی و جاده های اروپا و فیلم های انگلیسی است تا زمین های بایر بدور از خدمات در صورت بروز مشکل فنی! (آفرودر کارت پستالی)
MASIHA
۱۴ خرداد ۱۳۹۹کارت پستالی؟
لااقل چرخش در نمیره…