لندروور-رنجروور

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت

چند وقتی از زمان انتشار خبرهایی درباره ایست کوست دیفندر می‌گذرد. در واقع این کمپانی نام خود را در چند وقت اخیر تغییر داده است. هویت جدید این شرکت هم‌اکنون با E.C.D اتوموتیو دیزاین شناخته می‌شود. خوشبختانه به نظر می‌رسد پروژه‌های لندروور دیفندر خاص این شرکت فوق‌العاده‌تر از همیشه در جریان بوده و جدیدترین محصول این شرکت نیز اخیراً رونمایی شده است.


این خودرو که پروجکت اوولوشن نامیده می‌شود نشان‌دهنده‌ی طراحی خاص دیفندر و همچنین پیشرفت خود کمپانی می‌باشد.


در آغاز باید گفت این دیفندر ظاهر بسیار باابهت و گیرایی دارد. بدنه‌ی D110 پذیرای کیت بدنه‌ی پهن کان شده تا به این ترتیب رینگ‌های بزرگ ۲۰ اینچی و لاستیک‌های آفرودر نابی به خوبی در زیر آن جای بگیرند. اگرچه چنین کیت‌هایی معمولاً برای خودنمایی ساخته می‌شوند اما این یکی دارای رنگ هماهنگ برای ترکیب بهتر با بدنه می‌باشد.


خب صحبت از رنگ شد و باید گفت پوشش مشکی در جای‌جای بدنه از رینگ‌ها گرفته تا ریل سقف‌ها به چشم می‌خورد. اگر شما این شاسی‌بلند را در فضایی تاریک مشاهده کنید شاید در نگاه اول از هیبت آن بترسید!


البته کابین خودرو برخلاف ظاهر، کاملاً تجملاتی و لوکس است. هنوز هم شاهد چرم تیره‌ی زیادی هستیم اما ترکیب مناسبی با رنگ قهوه‌ای ایجاد شده است. این دیفندر سنتی دارای تکنولوژی‌های مدرن زیادی بوده و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی در داشبورد، شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم صوتی JL اشاره کرد. پروژه‌های قبلی ایست کوست دیفندر قطعاً ظاهر خوبی دارند اما این یکی واقعاً جلب‌توجه می‌کند.


اما انقلاب اصلی زیر کاپوت رخ داده است. پیشرانه‌های LS جنرال موتورز برای اولین بار نیستند که در دیفندر بکار رفته‌اند اما پروجکت اوولوشن یک پله فراتر رفته و دارای پیشرانه ۸ سیلندر LS3 با قدرت ۴۳۰ اسب بخار می‌باشد. این پیشرانه مستقیماً از شورولت کوروت گرفته شده است.


این پیشرانه به سیستم اگزوز بورلا متصل شده تا این اطمینان حاصل شود که ظاهر دیفندر خاص ما با صدای آن هماهنگی دارد.


E.C.D اتوموتیو دیزاین می‌گوید این پروژه برای مشتری خاص شرکت طراحی شده است. قطعاً خروجی نهایی این کار جذاب‌تر از همیشه خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    اوف
    ماشالاه به قلب بزرگش با اون گشتاور عظىم

    1. mahdy

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      درسته قلب بزرگی داره
      موتور 750 اسبی(کار به این 430 اسبی ندارم) مثه یه پرنده شکاری وحشیه که تو یه قفس به اسم کوروت 2017 و 2018 زندانی شده واقعا حیف این موتور

  2. pool

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مگه پیشرانه کوروت LT این زده LS که موتور کامارو هست باید LT4 سوپر شارژ میزاشت

    1. Abbas lsx/ltx

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (189 ديدگاه)

      دوست عزیز کوروت LS هم داره
      C5:LS1
      C5zo6:LS6
      C6:LS2.LS3
      C6ZO6:LS7
      C6ZR1:LS9

  3. datsun

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    دیفندر یه اسطوره ست

  4. Abbas lsx/ltx

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (189 ديدگاه)

    دیفندر،افرودری قدر?

    این پروژه هایی که بازسازی یه خودرو با استفاده از قطعات کمپانی های دیگر و قطعات افتر مارکت با یک مدیریت خوب به اتمام میرسن همیشه نتیجه مطلوبی دارن

  5. Abbas lsx/ltx

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (189 ديدگاه)

    منتظره کامنت های دوستانی هستیم که بیان این پست هم به گند بکشن

    1. Sajjad

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1868 ديدگاه)

      دقیقا کامنت پایین همینه
      منتهی با شدت کمتر

  6. شایان

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (191 ديدگاه)

    شبیه G کلاس شده

  7. Mohammad

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    برای یه بلند قامت فقط قلب آمریکایی به کار میاد ??

  8. Travel4ever

    ۱۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    من عاشق این ماشینم.
    تو ایران بدنشو دارم ولی فک کنم تنها موتوری که بتونم روش سوار کنم موتور نیسان ابی باشه حق انتخاب دیگه ای ندارم. جالبه چقد حق انتخاب داریم چقد موتور هست که چقدش با شاسی ماشین سازگاره!!!!!
    ؟؟؟
    دوستان راستی کسی راجع به موتور 3 لیتری ماشین(پاژن) و موتور دیزلی اطلاعی داره بنزینی رو میگن رو کاغذ 60 اسب از زامیاد قویتره ولی اولا اصلا من جایی ندیدم که گیر بیاد دوما میگن اعداد غیر واقعیه؟

    1. امیر

      ۲۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (13 ديدگاه)

      درود.
      من یه پاژن v6استیشن دارم.مدل 85 هست.موتور 160 اسب قدرت داره.
      موتور انژکتوری ساخت هیوندایی.شبیه موتور پاجیروه..گیربگس ودف ها هم مال موسو.
      موتور و گیربکس عالی هست ولی دف ها زود خراب میشن..گشتاور موتور هم حدود 250 هست.کیفت بدنه وبقیه قطعات ضعیف هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا