لندروور-رنجروور

عرضهٔ نسخهٔ کشیده‌تر لندروور دیفندر 130 تا 18 ماه آینده

نسل جدید لندروور دیفندر با استقبال خوبی مواجه شده و به همین دلیل خانوادهٔ آن با نسخه‌های جدید گسترش خواهد یافت که یکی از آن‌ها، نسخهٔ کشیده‌تر ۱۳۰ خواهد بود. شایعات مربوط به ساخت این نسخه در سال ۲۰۱۹ یعنی حتی پیش از معرفی دیفندر جدید منتشر شدند و حالا مدیران لندروور رسماً تأیید کرده‌اند که دیفندر ۱۳۰ سه ردیفه هم‌اکنون در حال آماده‌سازی است و طی ۱۸ ماه آینده به بازار عرضه می‌شود. به گفتهٔ این شرکت، دیفندر ۱۳۰ در آمریکای شمالی، چین و خاورمیانه پرطرفدار خواهد بود.

طبق یک سند داخلی که دو سال پیش منتشر شد، در دیفندر ۱۳۰ فاصلهٔ محوری ۳,۰۲۲ میلی‌متری دیفندر ۱۱۰ حفظ خواهد شد اما طول آن با حدود ۳۴۰ میلی‌متر افزایش، به ۵,۱۰۰ میلی‌متر خواهد رسید. این نسخه همچنین به هشت صندلی مجهز خواهد بود. طول بیشتر دیفندر ۱۳۰ باید صندلی‌های ردیف سوم را جادارتر کند که این باعث جذابیت دیفندر برای خانواده‌ها خواهد شد زیرا هم‌اکنون صندلی‌های ردیف سوم دیفندر ۱۱۰ بسیار کوچک هستند و تنها ۵۲۰ میلی‌متر فضای پا دارند.

دیفندر ۱۳۰ به دیگر نسخه‌های جدید یعنی دیفندر پلاگین‌هیبریدی و دیفندر V8 خواهد پیوست تا بازهم بر تنوع این خانواده اضافه کند؛ اما این احتمالاً پایان گسترش خانوادهٔ دیفندر نخواهد بود زیرا لندروور هنوز ایدهٔ ساخت نسخهٔ پیکاپ دیفندر را هم مدنظر دارد و با توجه به رونق این سگمنت طی سال‌های اخیر، احتمال نهایی شدن ساخت آن بسیار زیاد است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. S

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (346 ديدگاه)

    حس آفرودی بودنی که برانکو و رانگلر بهم میدن رو بهم نمیده

    موافقم 24
    مخالفم 16
    1. زیزیگولو

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6010 ديدگاه)

      آفرود یه تفریح منطقی نیستش!!! الآن قشر جوون تو کشور ما با یه مشکل بزرگ روبه هستش و اونم نداشتن سرگرمی مناسبه که منظورم از یه سرگرمی مناسب، سالم بودن ذات تفریحو لذت بردن از وقت هستش ولی متاسفانه با توجه به محدود بودن ابزار تفریح واسه جوونای ایرانی متاسفانه سمتو سوی تفریح واسه این قشر حساس به نا کجا آباد رسیده!!!! تا جایی که نتیجه ش شده آمار عجیبو قریب امروزی!!! از نوع و چگونگی این تفریحات توضیح بیشتری ندم بهتره چون چیز جدیدی نیستشو تازگی نداره!!!……. و اما راجب لندروور دیفندر باید بگم که : لندروور با استایل مدرنو کلاسیک و همینطور رانندگی مدرن و بهترین واسه هر دو دنیا!!!

      موافقم 27
      مخالفم 1
  2. پدر خودرو سازی جهان

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    این همه نسخه لازمه واقعا؟!

    موافقم 13
    مخالفم 8
    1. REVO

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (221 ديدگاه)

      الحمدالله همچون رشد جلو پنجره بی‌ام‌و شاهد افزایش سایز لندرور هستیم…جفتشونم غیر کاربردی،بی کیفیت و غیرقابل اعتماد(جلو پنجره بی‌ام‌و و کل لندی)!

      موافقم 9
      مخالفم 33
      1. RezaRs

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1609 ديدگاه)

        Revo جان از میزان هیتت که میشه برق تولید کرد
        همین حرفا باعث درگیری ها و کدورت های سایت تمومش کن

    2. Hadi

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2191 ديدگاه)

      آره لازمه…
      مدل 130 واسه به چالش کشیدن فول سایز های این کلاس مثل لندکروز جوابه ?

      موافقم 14
      مخالفم 1
  3. امیرحسین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (448 ديدگاه)

    فکر کنم بر اساس رنجروور EWB ساخته بشه

  4. ایوب

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (142 ديدگاه)

    درسته که دیفندر با کنار گذاشتن شاسی مستقل خیلی به چشم آفرودسوارای دو آتیشه خوش نمیاد ولی در عوض با راحتی و امکانات بیشتر طرفدارای بیشتری بدست آورد و با تبدیل یه خودروی صرف آفرود به یه ماشین راحت روزمره با قابلیت آفرود قابل توجه حرکت خیلی هوشمندانه ای کرد
    فقط امیدوارم با تولید تا 60 سال بعد و معرفی 500 تا نسخه مختلف شورشو درنیاره

    موافقم 22
    مخالفم 7
    1. Mad.z.Max

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1856 ديدگاه)

      خیلی طرفدار جدید بدست اورده که سالی 100 هزار مشتری رو از خودش فراری میده! خوبه مقالش همین دیروز اومد

      موافقم 7
      مخالفم 16
  5. Porsche

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    پدال لطفا درگ دیروز carwow بین نیسان GTR nismo و آئودی R8 performance و پورشه 911 turbo s رو بزار ممنون ?

    موافقم 8
    مخالفم 5
  6. حسین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1010 ديدگاه)

    من از ظاهر دیفندر به‌جز همون آبی رینگ سفیده از قیافه‌ی همشون بدم میاد

    موافقم 1
    مخالفم 21
  7. مازیار

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    بیشتر از پنجاه ساله که گروههای فیلم برداری حیات وحش با دوتا باک ۱۵۰ لیتری که روی لندروور نصب میکنن سراسر هفته و بلکه ماه رو توی دشتهای آفریقا بدنبال شیر و فیل و کرگدن میرونن اونوقت اینجا دوستان میفرمایند که کل لندی بدردبخور نیست

    پدال نگو سرزمین عجایب?

    موافقم 26
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا