پروژهی جدید ویلنر شامل ارتقای قابلتوجه کابین نسل پیشین لندروور دیسکاوری میباشد. مشتری ویلنر به دفتر این شرکت رفته و گفته است: “من تغییر میخواهم. من تغییری کوچک اما قابلتوجه میخواهم. من کاملاً به شما اعتماد دارم و میخواهم این خودرو پروژهای خاص از جانب ویلنر باشد.”
اما تلاشهای ویلنر روی کابین دیسکاوری معطوف شده و به ظاهر خودرو دست نزده است. واضحترین تغییر کابین نیز صندلیهایی با پوشش چرم قهوهای با الگوی الماسی و سهبعدی هستند. تریم چوبی نیز روی فرمان، پانل دربها و کنسول مرکزی خودنمایی میکند. این شرکت همچنین سقف و آفتابگیرها را به آلکانترا مزین کرده است. این تغییرات خیلی چشمگیر نیستند اما باعث بهبود قابلتوجه کابین شدهاند.
ظاهراً مالک خودرو علاقه زیادی به خودروی خود داشته که نتوانسته نسل قبلی دیسکاوری را رها کرده و نسل جدید آن را بخرد. دیسکاوری به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ بهروز شده و از تکنولوژیهای بیشتری سود برد. پیشرانه ۳ لیتری توربودیزل نیز برای تریم SE عرضه شد. این خودرو همچنین از صفحهنمایش ۱۰ اینچی در نسخه SE و نمونه ۱۲.۳ اینچی در HSE سود میبرد.
لندروور به دنبال بهبود هرچه بیشتر این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۱ بوده و میخواهد نسخه هیبریدی آن را عرضه کند. فعلاً تصاویری از این خودرو رویت نشده اما انتظار میرود از برخی تکنولوژیهای جدید سود برده و بازنگریهایی در بدنه نیز صورت گیرد.
رزیتا
۲۲ اسفند ۱۳۹۸یکی لندروور و یکی هم تویوتا لندکروز ماشینای کوه و بیابون هستن و کلا پر دوام ترین ماشینا تو شرایط سخت رانندگی هستن
Mad.z.Max
۲۷ اسفند ۱۳۹۸اتفاقا برعکس صحبته شما، لندروور معروفه به کم دوامی در دراز مدت یا حتی میان مدت.
لطفا قبل از اینکه حمله کنین به حرفم، یه سرچ ساده کنین درباره لندروور و قابلیت اطمینانش و هزاران کلیپ و ویدیوی تست مدلای دست دومش..
Range Rover
۲۲ اسفند ۱۳۹۸جناب خاص