اگر شک دارید که نسل جدید لندروور دیفندر به اندازه نسلهای قبلی خود خشن و سرسخت نیست شاید این ویدئو نظر شما را تغییر دهد. به منظور اثبات این موضوع که مدرنیزه شدن تأثیری روی ماهیت خشن این خودرو نداشته، مایک کراس مهندس ارشد این برند تصمیم گرفته دیفندر ۱۱۰ جدید را در یک چالش آفرود شرکت دهد.
اولین تستهای موانع دیفندر ۱۱۰ به معنی روبرو شدن آن با ناهمواریهای کوچک در سرعتهای بالاست. این تست برای مصرفکنندگانی است که ترجیح میدهند در فضاهای باز و جاهایی که میتوان به سرعتهای بالا رسید و کمی به هوا پرید آفرود کنند. مشتریانی که نزدیک دشت و صحراهای باز زندگی میکنند باید بدانند که دیفندر ۱۱۰ جدید از پریدن به هوا ترس و ابایی ندارد.
چالش بعدی دیفندر واقعاً یک تست سخت و پرفورمنس است. این خودرو شاید هیچ رکوردی در پیست و مسابقه ثبت نکند اما میتواند هندلینگ خود در جادههای شنی و گلی را نشان دهد. توانایی عبور از گودالهای بزرگ و مسیرهای ناهموار و خشن اگرچه برای اولین بار در دیفندر دیده نشده اما هنوز هم بخش مهم و اساسی ماهیت وجودی دیفندر را تشکیل میدهد.
دیفندر جدید تواناییهای زیادی دارد. نسل پیشین دیفندر واقعاً به اصول اساسی آفرود وفادار شده بود و این موضوع بیش از راحتی جادهای اهمیت داشت.
Sajjad
۲۵ آذر ۱۳۹۸این ماشین کاملا لیاقت اسم دیفندر رو داره.
ایمان
۲۵ آذر ۱۳۹۸مجله car and driver بهترین آفرودرهای سال ۲۰۲۰ رو معرفی کرده که همه بزرگان اسم و رسم دار حضور دارن
ای کاش پدال مطلبش رو بزاره
محمد
۲۵ آذر ۱۳۹۸عکس اول واقعا زشته
مهراد
۲۶ آذر ۱۳۹۸دقیقااااا زشته ، چون این ماشین همونچیزیه که باید باشه : زشت ، ساده ، پررو ، قوی ، خاص و هر چیزی که یه آفرودر قهار باید باشه
مسعود
۲۶ آذر ۱۳۹۸در کل تست آفرودی که داشت ، سمند هم میتونست از پس این آفررود بر بیاد . جاده خاکی ..؟؟
917
۲۶ آذر ۱۳۹۸این یه آفرود سبکه بحث اینجا صعب العبور بودن مسیر نیست لغزنده بودنشه که خبلی فرمان پذیری خوبی از خودش نشون داد
علی
۲۶ آذر ۱۳۹۸مساله این نیست که این کار رو میتونه انجام بده یا نه بلکه چندبار میشه این طوری باهاش رانندگی کرد