رنجروور با ترکیبی از آسایش، عملکرد، کیفیت و باکلاس بودن یکی از شناخته شده ترین خودروهای لوکس بازار است. این خودرو چندین سال است که به خوبی انجام وظیفه میکند و این مدل بهروز شده برای سال ۲۰۱۷ بار دیگر میخواهد نگاهها را به سمت خود جلب کند.
مهمترین تغییر این تازهوارد معرفی مدل جدید SVAutobiography Dynamic است که قبلاً آن را تست کردهایم اما این نسخهی اتوبیوگرافی نیز بهروز شده و دارای سیستم اطلاعات سرگرمی InControl Touch Pro با صفحهنمایش ۱۰ اینچی و برخی بهبودها در لیست تجهیزات است.
این سیستم جدید قطعاً نسبت به نسخهی قبلی ارتقا یافته اما گرافیک آن هنوز به خوبی دیگر سیستمهای بکار رفته در خودروهایی مثل مرسدس S کلاس نیست و برای خواندن صفحهنمایش باید چشمتان را از روی جاده بردارید. البته باید گفت صفحهنمایش با دستکش کار نمیکند.
هنوز هم در این خودرو ارتباط وای فای و توانایی اتصال به ساعت هوشمند نیز وجود دارد. به علاوه سیستم dual view نیز در خودرو دیده میشود که سرنشین جلو میتواند با صفحهنمایشی متفاوت همانی را ببیند که پیش روی راننده قرار دارد.
از دیگر تغییرات این خودرو میتوان به کروز کنترل تطبیقپذیر سفارشی، ترمز اضطراری هوشمند، دستیار نقاط کور و حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد. همچنین سیستم حرکت کشش کم هم در خودرو نصب شده که به شما اجازه میدهد تا سریعاً از روی زمین کنده شده و حرکت کنید.
خودروی حاضر در تست از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری دیزلی استفاده میکند و اگرچه پرفورمنس این پیشرانه برجسته است اما شاید اکثر افراد پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی را انتخاب کنند. گشتاور ۷۴۰ نیوتون متری این خودرو باعث میشود بدون زحمت چندانی به سرعتهای بالا برسید.
اگرچه رنجروور در بحث هندلینگ بهترین خودرو نیست و رنجروور اسپورت کوچکتر و ارزانتر سواری بهتری دارد اما این خودرو بهتر از آن چیزی است که شما فکر میکنید. هنوز هم تکانهای مشهودی در بدنه به چشم میخورد اما این شاسیبلند بزرگ حتی در راههای پرپیچوخم نیز آرام و خونسرد احساس میشود.
مشخصات رنجروور ۴.۴ SDV8 اتوبیوگرافی
- قیمت: 100950 پوند
- پیشرانه: 8 سیلندر ۴.۴ لیتری دیزلی
- قدرت/گشتاور: 334 اسب بخار/۷۴۰ نیوتون متر
- گیربکس: 8 سرعته ی اتوماتیک، چهار چرخ محرک
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 6.۹ ثانیه
- حداکثر سرعت: 217 کیلومتر در ساعت
- مصرف سوخت: 8.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع: autoexpress
تقي
۱۶ اسفند ۱۳۹۵رنجروور اووک بهتره از نظر زیبایی
سعید(تهران)
۱۶ اسفند ۱۳۹۵متفاوته، این روزا متفاوت بودن اونم به سبک رنجرور ارزشش فک کنم حتی از این صدهزار پوند هم بیشتر باشه…
مجید
۱۶ اسفند ۱۳۹۵یکی از سلاطین آفرود!!!!!!!!
VIPER ACR
۱۶ اسفند ۱۳۹۵.
بی نظیره ?
با این هیکل شتابش از نظر من ایده آله.
از قابلیت آفرود این غول دوست داشتنی شاید 99 درصد مالکان استفاده نکنن.
به غول دومینیک تورتو در Fast And Furiois 7 : «هیچ چیز ناراحت کننده تر از اسیر کردن یک هیولا در قفس نیست »
این ماشین رو باید به دل کوهستان ببری تا صخره ها رو زیر لاستیک هاش خرد کنه.
shirko
۱۶ اسفند ۱۳۹۵مهد زیبایی بی نظیر و اصالت ؛ بریتانیای کبیر
farshid omidfar
۱۶ اسفند ۱۳۹۵چقدر یه ماشین میتونه با کلاس باشه!؟
هیچ ماشینی نمیتونه شبیه رنجروور باشه
Omid622
۱۷ اسفند ۱۳۹۵درسته ماشین خوبیه اما اون ابهت و پرستیژ بنتایگا یا G500بنز رو نداره البته منظورم این رنجرو نیست اون مدلی که ۵۵۰ اسب بخار قدرت داره و موتور بنزینی هستش و حدود ۲۰۰ هزار دلار قیمت داره
در کل خبری که در انگلستان شنیدم این که مالکان رنجرو دارن ماشین های خودشونو تحویل میدن که برن بنتایگا رو بخرن
یاس ی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ببخشید ، ماشینهارو به کی تحویل میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟