اگر همیشه به خریدن یک رنجروور نسل اول و نو علاقهمند بودهاید، امّا امکان آن را نداشتهاید، احتمالاً یک فرصت دیگر برای شما فراهم شده است. «لندروور کلاسیک» بهزودی فروش رنجروورهای اولیه به صورت کاملاً احیا شده را در برنامههای تحت عنوان تولد دوباره (Reborn) آغاز خواهد کرد. جگوار لندروور در پیشنمایشی از این برنامه، در روزهای آینده، یک نسخه احیا شده ۳ درب از رنجروور مدل ۱۹۷۸ را در نمایشگاه «پاریس سالون رتروموبیل» به نمایش خواهد گذاشت.
برنامه موسوم به «رنجروور ریبورن» به دنبال برنامه سال گذشته با عنوان «لندروور سریز I ریبورن» اجرا میشود. از دیگر خودروهایی جگوار لندروور به سالون رتروموبیل میبرد، ۹ سوپرماشین XKSS هستند که جگوار کلاسیک آنها را به عنوان جایگزین خودروهایی که ۶۰ سال پیش در آتش سوختهاند، ساخته است. این خودروها کاملاً به نسخههای قدیمی وفادار بودهاند و حتی شماره سریال XKSSهای از دست رفته بر روی آنها درج شده است.
برنامه رنجروور ریبورن به دقت نمونههای رنجروور کلاسیک را انتخاب میکند و آنها را با استفاده از قطعات لندروور کلاسیک، به ویژگیهای اولیه کارخانهای دهه ۷۰ میلادی باز میگرداند. به گفته کمپانی، متخصصان احیای خودرو به مشتریان در مورد انتخاب بهترین شماره شاسی و همینطور آپشنها و ویژگیهای منحصر به فرد هر یک از مدلها، مشاوره میدهند. نسل نخست رنجروور شاسیبلند در فاصله سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۶ در خط تولید حضور داشته و بنابراین گزینههای مختلفی در دسترس مشتریان قرار میگیرد.
رنجروور نسل اول که تحت برنامه «ریبورن» قرار میگیرد، مجهز به یک موتور ۳.۵ لیتری V-8 کاربوراتوری است که قدرتی برابر ۱۳۲ اسببخار تولید میکند و گشتاورش به ۲۵۲ نیوتنمتر میرسد. در کنار این موتور، یک گیربکس دستی ۴ سرعته قرار میگیرد. این شاسیبلند همچنین دارای یک دیفرانسیل مرکزی قفلشونده و همین طور سیستم دیفرانسیل افسانهای چهار چرخ متحرک لندروور است.
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۵الان مدل های پوکیده این ماشین تو ایران گرون نشن ، خوبه!
فقط اون نمونه های تو ایران هم اینقدر قدرتشون کمه نسبت به حجم موتورشون؟؟
(ali (CHEVY NOVA
۲۰ بهمن ۱۳۹۵چند سال پیش مطلبی در مورد این نسل رنجروور میخوندم در مجله ماشین که گفته بود در این نسل از موتور 8 سیلندر ساخت بیوک استفاده شده
این ماشین در اون زمان رقیب جیپ چروکی و واگونییر بوده
sajjad
۲۰ بهمن ۱۳۹۵چه فایده ای داره اینطوری من اگه این پولو داشتم میرفتم یه رنجروور داغون پیدا میکردم 130 هزار پوند خرج باز سازیش میکردم .
کل لذتش به اینه که ذره ذره پول در بیاری بری قطعه پیدا کنی و خودت ماشینتو بسازی یا حداقل شاهدش باشی . اینجوری اینقدر عاشق ماشینت میشی که با 10 تا اتوبیوگرافی فول فولم عوضش نمی کنی
(ali (CHEVY NOVA
۲۰ بهمن ۱۳۹۵sajjad عزیز
حرف شما درسته اما نه در داخل ایران
اینجا لوازم فروش یه جور دزدی میکنه
مکانیک یه جور از کار میزنه
صافکار 1000 بامبول در میاره سرت
اخر هم ماشینی جمع میکنی که نسبت به نمونه بازسازی شده در خارج ارزشش 1 به 10 هست و 2 برابر حرص خوردی و پول دادی
فقط انگلستان
۲۰ بهمن ۱۳۹۵???
یوسف
۲۰ بهمن ۱۳۹۵به نظرم بهتر بود یه نسخه ویژه از رنج روور با طراحی ریترو معرفی میکرد مثل مدل هایی مثل فورد برانکو، لندروور دیفندر و جیپ رانگلر که قراره تا یکی دو سال آینده معرفی بشن.
قیمتشم واقعا بالاست و کسی که واقعا طالب یه رنج روور کلاسیک باشه میتونه یه نمونه نسبتا سالم پیدا کنه و بازسازیش کنه، با توجه به سادگی فنی و ظاهری این مدل مطمئنا بازسازیش انقد آب نمیخوره.
Alpha
۲۰ بهمن ۱۳۹۵چه کار قشنگی میکنن.
احیای ماشین های خاطره ساز.
فقط قیمتش خیلی بالاست.
با این پول میشه G class خرید. اونم نه G class معمولی. بلکه G63 AMG که موتور 8 سیلندر بای توربو برات مثل شیر غرش کنه.
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۰ بهمن ۱۳۹۵آقا آخر سر در مورده رنج روور SV AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC مطلب نذاشتین که نذاشتین.?
سامان اذری
۲۰ بهمن ۱۳۹۵قیمتش خیلی زیاده
یه لندکروز جی70 جدید از هر لحاظ سرتره
علی
۲۰ بهمن ۱۳۹۵داییم یه دونه یخچالی از اینا رو داشت، چقد خاطره داشته باشیم باهاش
خداییش رخش اصلا قدیمی نمیشه
Ghost
۲۰ بهمن ۱۳۹۵اقا یک سوال اینا تو ایران ارزونن البته بازم 30 میلیون برا یه ماشین که برا 40 سال پیشه زیاده
میخواستم بدونم هزینه نگه داری اینا چطوره؟ قطعات چی؟ مصرف و …
آقا سید
۲۰ بهمن ۱۳۹۵واقعا که این ها هم خودرو سازن ایرانخودرو هم خودرو سازه ولی این کجا و اون کجا:::
با این تفکر شرکت لندرور هم میتونه سود داشته باشه هم نشون داده که به فکر مردم هست