لندروور، ارتقای سختافزاری و نرمافزاری مدلهای ۲۰۱۵ رنجروور و رنجروور اسپرت را در دستور کار قرار داده است. این ارتقا شامل موتورهای بهینهتر و فنآوریهای جدید میشوند.
در گام نخست، موتور شش سیلندر دیزلی ۳.۰ لیتری با توربوشارژر دوقلو که همان قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر سابق را تولید میکند، با بهروزرسانی در نازلهای سوخترسانی و پمپ روغن و توربوهای کمفشار، ۸.۵ درصد در مصرف سوخت خودروی رنجروور و ۵.۷ درصد در مصرف سوخت رنجروور اسپرت صرفهجویی میکند.موتور ۳.۰ لیتری دیزلی SD در رنجروور اسپرت هم با توربوشارژر موازی و کالیبراسیون بهتر، ۱۴ اسب بخار نیروی بیشتر و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور بالاتری تولید مینماید. بدین ترتیب نیروی خروجی آن به ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور خروجی آن به ۷۰۰ نیوتن متر میرسد. در حالی که حتی مصرف سوخت آن بهتر شده و ۷ درصد کاهش را نشان میدهد.
بهرهوری سوخت ر مدل شش سیلندر ۳.۰ لیتری SC هم تا ۱.۹ درصد بهتر شده درحالی که قدرت و گشتاور آن بدون تغییر و در حد ۳۴۰ اسب بخار و ۴۵۰ نیوتن متر باقی مانده است. شتاب صفر تا صد این مدل ۷.۴ ثانیه و در مدل اسپرت ۷.۲ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت میباشد. یکی از تجهیزات جدید این خودروها نیز سقف پانورامای ثابت با پرده الکتریکی در طرحها و رنگهای مختلف میباشد. اما تغییرات جذابتر در فنآوریهای بکار رفته میباشد. یک سیستم نمایشگر سربالای HUD بسیار جذاب، اطلاعاتی نظیر سرعت، موقعیت دنده، اطلاعات کروز کنترل، ترافیک و اطلاعات دیگر را از طریق یک پروژکتور به راننده نشان میدهد. دومین سیستم جذاب هم سیستم کنترل پیشرفته انواع مسیرها یا ATPC نام دارد که به راننده اجازه میدهد بدون استفاده از پدالها، روی مسیرهای ناهموار با بهترین کشش و کنترل ممکن حرکت کند، در حالی که تنها فرمان را در اختیار دارد. این سیستم در سرعتهای بین ۱.۶ تا ۳۱ کیلومتر بر ساعت، عمل مینماید و باعث میشود تا راننده تنها روی مسیر و جهت تمرکز نماید. [jwplayer mediaid=”۹۴۳۹۲″] [دانلود ویدئو]
"Amir"
۲۶ آبان ۱۳۹۳هرروز پیشرفت میکنن اونوقت ما…
e36
۲۶ آبان ۱۳۹۳همه دنیا هروز پیشرفت میکنن ماها چون درجا میزنیم برامون عجیبه
دانشجوی مملکت
۲۶ آبان ۱۳۹۳درود
به نظر من عجیب نیست ان ها می خوان پیشرفت کن البته ما هم همینجوری فکر میکنیم اما مدیران ما پیشرفت را فقط در تغییر چراغ و داشبورد میدان
علی
۲۶ آبان ۱۳۹۳فقط المان فقط جی 63 6*6
والسلام
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۲۷ آبان ۱۳۹۳من برم با پورشه م حال کنم!
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۲۷ آبان ۱۳۹۳پدال بد جور حالمو گرفتیا!!!
حداقل یکیشو میذاشتی…. :(
MPS
۲۷ آبان ۱۳۹۳غر نزنین..مشکل اول و آخر این مملکت اینه که همه از قانون فرارین..حتی کسی که قراره اونو وضع کنه..پس با این بی قانونی من مخترع اشتباهمو دوباره تکرار نمیکنم که خورد بشم و گرنه خوب میذونم که این HUD معجزه خاصی نیست..پام برسه اونور یک ماه میسازمش.
محمد حسین
۲۶ آبان ۱۳۹۳خدای آفرود…
g35
۲۷ آبان ۱۳۹۳آقا محمد حسین اگه یه ماشین میخوای که خدا { خدا که چه عرض کنم سلطان } باشه و بی رقیب توی مسیرهای آفرود فقط و فقط جیپ . اینو همیشه یادت باشه . راستی هیچ ماشینی برای یه آفرود واقعی هیچوقت جای جیپ رو نمیگیره . و در انتها تا یادم نرفته میخوام یه چیزی بگم : اگه مرسدس بنز و لندروور { رنجروور } هرگونه ادعایی برای آفرود بودن ماشینهاشون دارن باید اونا رو به مسیر آفرود rubicon ببرند . توصیه میگنم برای دیدن تواناییهای جیپ توی مسیرهای آفرود rubicon road و rubicon trail رو سرچ کن و فیلمها و ویدئوهای خدایان واقعی آفرود را نگاه کن .
حمید
۲۶ آبان ۱۳۹۳درسته تکنولوژیش خیلی بالاست ولی لذت آفرود واقعی را از راننده می گیره و راننده فقط فرمان دستشه
h.s.7
۲۶ آبان ۱۳۹۳بعضیا ک میگن کارخونه های انگلیسی عقب افتادن و از خودرو سازی چیزی سر در نمیارن کجان الان؟؟؟؟؟
پوری پوریا!
۲۶ آبان ۱۳۹۳رنج روور با ارائه این تکنولوژی ها سعی در استفاده بهینه تر از موتور و راحت تر شدن رانندگی داشته. سیستم نمایشگر HUD خیلی باحاله!! راننده میتونه اطلاعات مهم رو روی شیشه ماشین ببینه!
اون تکنولوژی ATPC هم خیلی جالب بود!خیلی خوبه که بتونی پاتو از رو پدال ها ورداری. البته با توجه به ویدیو این قابلیت بیشتر تو آفرود استفاده میشه!
خیلی خوبه. راننده میتونه کل حواسش رو روی کنترال فرمون ماشین بزاره و درصد خطارو کاهش بده!
koosha
۲۷ آبان ۱۳۹۳اینقدر حرص خوردم موهای سرم سفید شد. چه پیشرفتی میکنن لامصبا ولی ما هیچ
danial
۲۷ آبان ۱۳۹۳لعنتی عجب چیزیه فکرشون تا کجا رسیده ایول من که خیلی خوشم اومد کاش مشد یدونه بخرم… :|
Ahmad..F12
۲۸ آبان ۱۳۹۳لندروور واقعاً سرعت پیشرفت ودستیابی به تکنولوژی های جدید محشره