استارتک با ارتقای نسخههای متنوع محصولات لندروور غربیه نیست که از جمله این محصولات میتوان به ولار یا دیسکاوری اشاره کرد. این تیونر همچنین به خاطر ارتقای نسل اول دیفندر نیز شناخته شده و حالا نوبت به تیونینگ نسل جدید این آفرودر مشهور رسیده است.
با اینکه استارتک پروژه خود را بهصورت رسمی معرفی نکرده اما رندرهایی دیجیتالی از محصول اسپورت تر خود با کیت بدنه متمایز را منتشر کرده است.
جدای از گلگیرهای بزرگتر میتوان به برخی موارد دیگر همچون جلوپنجره سفارشی، عناصر عمودی نمای جلو، ورودیهای هوای کاپوت، عناصر روی سقف و اسپویلر سقف اشاره کرد.
نتیجه نهایی این تغییرات ایجاد دیفندری با ظاهری با ابهتتر و گیراتر است مخصوصاً اینکه رینگهای ۲۳ اینچی مونو استار E نیز به چشم میخورند. این رینگها بزرگترین نمونههایی هستند که توسط استارتک عرضه میشوند. البته مشتریان میتوانند رینگهای ۲۰ و ۲۲ اینچی را نیز با رنگهای گوناگون همچون مشکی و نقرهای انتخاب کنند.
اما فعلاً تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده ولی پدالهای آلومینیومی و استراحت گاه پای سفارشی با لوگوی استارتک در دسترس خواهند بود.
اگر فکر میکنید این تغییرات نظر شما را جلب نخواهند کرد میتوانید دیفندر تیون شده توسط لوما دیزاین را انتخاب کنید که از کاپوت سفارشی و همچنین بچه گلگیرها و… سود برده و ارتفاع کلی خودرو حدود ۴۰ میلیمتر افزایش یافته است.
Amin-mc20
۲۳ آبان ۱۳۹۹لوما دیزاین رو بیشتر دوست دارم
Ramin
۲۳ آبان ۱۳۹۹8 ساعته این مطلبو گفتن فقط اقا امین ام سی 20 نظر داده.
نتیحه گیری =
لندرورو طرف دار نداره.
Amin-mc20
۲۴ آبان ۱۳۹۹نخیر تیونش رو هیکشی دوست نداره
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۲۴ آبان ۱۳۹۹حرف رامین رو قبول دارم (برای اولین بار)
لندرور طرفدار نداره ??
مازیار
۲۴ آبان ۱۳۹۹واسه لندروور کامنت زیادی گذاشته نشد؟
این اصلا مهم نیست
مهم اینه که یکی پس از دیگری داره برنده رقابتهای عملی و انتخابی در سراسر دنیا میشه
Amin-mc20
۲۴ آبان ۱۳۹۹آره خیلی تعجبه هیشکی کامنت نذاشته این اتفاق یک دفعه دیگه دوماه پیش افتاد یادم نیست سر چه مطلبی