فکر میکنید دیفندر را میتوان کمی متمایزتر کرد؟ درست فکر میکنید! یکی از تیونرهای بریتانیایی با نام چلسی تراک پکیج فرست ادیشن خود برای این شاسیبلند افسانهای را معرفی کرده است.
این شرکت از رینگهای ۲۲ اینچی فورج کاری شده، شیشههای تیره، قطعات فیبر کربنی تیرهرنگ شامل جلوپنجره، گاردها، سپر عقب و… در این خودرو استفاده کرده است.
این آفرودر که پروجکت کان فرست ادیشن ۲۰۲۰ دیفندر نامیده میشود با چندین پکیج چرمی کابین در دسترس خواهد بود. مشتریان میتوانند طرح و رنگ مدنظر خود را انتخاب کنند.
اگر خواهان کابینی لوکس باشید باید آماده صرف هزینهی ۶۹۹۹۹ پوندی شوید. با پرداخت این مبلغ مالک این نمونهی حاضر در تصاویر میشوید که از رنگ بدنه مشکی سانتورینی استفاده کرده است.
چلسی تراک میگوید این شاسیبلند همچنین از سیستم صوتی مریدین، سیستم تعلیق بادی، چراغهای جلوی LED، شیشه جلوی گرم شونده، صندلیهای برقی با تنظیم در ۱۲ جهت، ناوبری ارتباطی، دوربین سهبعدی، دستیار نقاط کور و… سود میبرد.
این فرست ادیشن دیفندر که ملاحظه میکنید تنها ۱۶۲ کیلومتر کار کرده و بنابراین صفرکیلومتر محسوب میشود. پیشرانه ۲ لیتری SD4 دیزلی دیفندر قدرت ۲۳۷ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری تولید میکند و بنابراین تغییری در این بخش رخ نداده است.
ایلیا
۱۷ خرداد ۱۳۹۹نفهمیدم چرا این مدلو ساختن
رنج روور
رنج روور اسپرت
دیسکاوری
دیسکاوری
همشونم یکسان و تو یک رده.
NAVID۰۰۹۸
۱۷ خرداد ۱۳۹۹به ایلیا منفی دادین ، با اینکه به نظرم درست میگه .
خودروهای لندرور رنجرور در یک سطح تولید میشوند و تقریباً همشون به جزء دیفندر در شاخه لوکس و آفرودی قرار میگرند حتی اووک .
اما دیفندر بحثش جداست
ازاون دست ماشینائیه که نمیشه دوسش نداشت و جداً عروس خیابون و آهوی بیابونه .
چیزی که من همیشه در محصولات لندرور رنجرور میپسندم اینه که اکثر آپشنها و تکنولوژیای به کار رفته کارآمده و واقعاً درست به داد راننده میرسه در بخش آفرود و این در صورتیه که در بیشتر رقبا جنبه اسمی داره و نه کاربرد به درد بخور (( اگر به تستهای خودروهای رنجرور یا لندرور توجه کرده باشید ، پی به کارایی معرکشون میبرید که چقدر نرم و با اِستایل ، موانع را پشت سر میگذاره و این در صورتیه که میتوانید تَقَلای زیاد رقبا را ببینید ، البته باید قیمت بالای محصولات این برند هم در نظر گرفت که بسیار گران و متاسفانه به استهلاک بالا مشهور هستند ، همینطور غیر قابل اعتماد )) .
Hadi
۱۷ خرداد ۱۳۹۹عجب هیولایی شده…
ATa
۱۷ خرداد ۱۳۹۹بیشتر می خوره ورژن برقی دیفندر باشه تا یه آفرودر تمام عیار هم چون اسطوره دهه قبل … در قیاس با رانگلر تنها اسم دیفندر ازش باقی مونده با هزینه بسیار بالا. نسل جدید هامر نبایستی به چنین گردابه ای گرفتار بشه. (دیفندر پلاستیکی)
امین
۲۰ خرداد ۱۳۹۹نظر کاملا حرفه ای
جایی هستی که به این ماشین دسترسی داشته باشی؟
امین
۲۰ خرداد ۱۳۹۹مثل نسل قبل نه افسانه میشه نه در آفرود به پای اون میرسه؟
ارتفاع از سطح حداقل 5 اینچ کمتر از نسل قبله و این در آفرود یعنی خیلی تاره در بعضی نسخه ها بیشتر هست
امیدوارم به همین زودی بشه از نزدیک دیدش