لندروور-رنجروور

رنجروور اتوبیوگرافی منصوری با بدنه فیبرکربن و تقویت پیشرانه معرفی شد

جدیدترین محصول منصوری، نسخه‌ی ارتقایافته از رنجرور نسل پنجم با کیت بدنه‌ی اختصاصی و ۸۸ اسب بخار افزایش قدرت است.

رنجروور اتوبیوگرافی، به عنوان یکی از ‌گران‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا شهرت دارد.  این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۱۶۰ هزار دلار فروخته می‌شود. البته علاقه‌مندان رنجرور می‌توانند نسخه‌ی SV با آستانه قیمت ۱۹۵ هزار دلار هم خریداری کنند.

حالا منصوری هم نسخه‌ای از رنجروور اتوبیوگرافی جدید را آماده‌ کرده است. این مدل، ادوات فیبرکربن در کاپوت جلو، آینه بغل، سپرها، بال عقب، جلوپنجره و رکاب دارد. خروجی هوای مخصوص اتوبیوگرافی که حاشیه‌ی درهای جلو نصب شده‌اند هم در نسخه‌ی منصوری، فیبرکربن هستند. همچنین رینگ ۲۴ اینچ با تایرهای ۲۹۵ میلی‌متر به تجهیزات خودرو اضافه شده‌اند.

رنجرور منصوری نمای پشت

یکی از دلایل جذب مشتریان به محصولات منصوری، امکان شخصی‌سازی فضای داخلی با رنگ‌های متنوع برای صندلی یا دیگر ادوات کابین است.  امکان انتخاب انواع چرم و چوب یا فیبرکربن و آلومینیوم برای قسمت‌های مختلف وجود دارد.

رنجرور اتوبیوگرافی در حالت استاندارد، ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه‌ی منصوری از پیشرانه‌ی ۴/۴ لیتر V8 بی‌ام‌و، ۶۱۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتن‌متر می‌گیرد. حالا این شاسی‌بلند لوکس، می‌تواند در زمان ۴/۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.

رنجرور منصوری نمای اصلی

هنوز اطلاعات دقیق از قیمت رنجرور منصوری منتشر نشده است؛ اما باتوجه به ارزش دیگر خودروهای تیونینگ منصوری، می‌توان قیمت رنجرور اتوبیوگرافی با پکیج کامل از تجهیزات منصوری را در حدود ۲۵۰ هزار دلار برآورد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۸ رای

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. vr6

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    وحشتناک دوستش دارم !

    موافقم 52
    مخالفم 8
  2. ❤BMW❤

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1245 ديدگاه)

    بد نیس ،
    اگزوز هاش یه جورین
    قدرت هم عالیه

    موافقم 35
    مخالفم 5
  3. ARIAN

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (346 ديدگاه)

    به غیر از رینگ هاش مشکلی نداره. این رینگ سر اس کلاس بیشتر جوابه رو این خوب نشده

    موافقم 32
    مخالفم 8
  4. Rerace777

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    با ابهت بود.
    با ابهت ترم شد.

    موافقم 26
    مخالفم 8
  5. رضا

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    واس احترام به منصوری هم شده کاراشو پخش نکنید. والا قدیما میگفتن منصوری انگار که چه تیونری بود. الان تا اسم منصوری رو میشنوی میگی اه یه کار نازیبا دیگه. هارمونی نداره کاراش با کلاس ماشینش. الان رنج روور که کلن ماشین لوکسی حساب چرا باید یه کاپوت یا دیفوزر و منبع اگزاتیک داشته باشه. بعد یه بخش از مشکل شاید از سمت منصوری هم نباشه. ماشینایی که روشون دست میزاره به حداعلایی زیبان که هرجاشونو تغییر بدی زشت میشن. یا کلن تیون خور نیستن. کلن از کاراش خیلی وقته خوشم نمیاد.

    موافقم 26
    مخالفم 48
    1. مجتبی .

      ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1218 ديدگاه)

      اینکه شما خوشت نمیاد محترم ولی درجریانین طبق سفارش وخواست مشتری میسازه. یعنی اینکه حداقل یه نفر خوشش اومده ودوست داشته والبته پولشو داده لذا اینطوری تغییر پیدا کرده پس مبارک صاحبش.

      موافقم 31
      مخالفم 6
  6. Hamidreza

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    عالی شده، تناسب قطعات به کاررفته هم که خیلی اوکیه…
    قدرت و گشتاورشم که خیلی نرم بالا برده که مشتری لذت رانندگی رو از دست نده…، البته منصوری اکثرا تو بحث فنی اینطوری ملایم عمل میکنه که عالیه
    رنگشم جذابه بهش میاد

    موافقم 20
    مخالفم 8
  7. احمدرضا

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (742 ديدگاه)

    چجوری میشه یه نفر خوشش بیاد رنجروورش که یه ماشین لوکس و شیکه این ریختی بشه
    ماشینای دریفت اینجوری تزئین میشن نه این کلاس
    البته سلیقه ها مختلفن
    منکه هیچوقت نمیپسندم

    موافقم 31
    مخالفم 4
  8. R/T

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (958 ديدگاه)

    خوب شده

    موافقم 5
    مخالفم 13
  9. reza-a

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (455 ديدگاه)

    از نسخه استاندارد خیلی بهتر شده و به شدت جذاب

    موافقم 6
    مخالفم 12
  10. رومانی>چین>فرانسه

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    منصوری واقعا تیونر خوبی نبست

    موافقم 5
    مخالفم 1
  11. یوسف

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    طراحان رنجرور با کاهش ضریب درگ تونستن با وزن بیشتر شتاب خوبی برای این ماشین بیارن….. اما منصوری یه تنه خرابش کرده…..
    ترکیب کت و شلوار با پوتین هم اینجوری نمیشه

    موافقم 9
    مخالفم 1
  12. تحت پیگرد

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (357 ديدگاه)

    به به منصوری یه تنه بار تیون کل دنیا رو به دوش میکشه. بقیه تیونرها که ول معطلن

    موافقم 6
    مخالفم 3
  13. BMWghini

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (163 ديدگاه)

    شبیه پاترول قدیمیا شده

  14. Nima

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (78 ديدگاه)

    چی بگم ولی من با تیونینگ مخالف نیستم و همچنین شرکت های تیونر ولی منصوری رو هیچوقت نتونستم درک کنم در هیچ ابعادی و هیچ ماشینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا