لندروور در قدم بعدی تلاش جدیاش برای ارائه نسخه روباز اِووک یک نمونهی تحت پوشش آزمایشی آن را به مجموعه اختصاصی خود در منطقه اِستنور کاسل (Eastnor Castle) واقع در هِرفوردشیِر (Herefordshire) انگلستان برده تا بهصورت جزئی در انواع سطوح آزمایشش کند.
ازآنجاییکه پلتفرم این نسخه با مدل عادی تفاوتی ندارد تواناییهای احتمالاً بسیار خوب آن در شرایط خارج جاده چندان شگفتآور نخواهد بود و عادی به نظر خواهد آمد، چون درواقع بیشترین تفاوتشان در ظاهر و همان ثابت و متحرک بودن سقف است! رنجروور اِووک روباز پویایی رانندگی در جادههای هموار را با توانایی گذر از مسیرهای سخت توأمان دارد، ازاینرو لوکسساز بریتانیایی آن را “تواناترین خودروی روباز دنیا” میخواند. باید اشارهکنم این خودروساز در نظر دارد محصول جدید خود را در نمایشگاه لسآنجلس رونمایی کند و از بهار ۲۰۱۶ در فهرست فروش قرار دهد. در پایان پیشنهاد میکنم ویدئویی را که خود کمپانی از این آزمایشها منتشر کرده تماشا کنید و نظرتان را درباره عملکرد اِووک روباز با پدال در میان بگذارید.۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
احمد باقری
۱۵ مهر ۱۳۹۴اینجوری که به نظر میاد، برای مسیرهای ناهموار و سخت، آماده شده.
AliZeus
۱۵ مهر ۱۳۹۴هوووورااا…زنده باد کمپین… :)
http://fararu.com/fa/news/248973/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%86%D8%B5%D9%81-%D8%B4%D8%AF
محمد
۱۵ مهر ۱۳۹۴ماشینای رنج روور خیلی خوش قیافه هستند.
Xman
۱۵ مهر ۱۳۹۴رنج روور کارخونه ی واقعا خاصیه! چون ماشینایی که میزنه هم سریعن هم یه شاسی بلد قابل اعتمادن هم یه ترک با لاستیکای گندن و مسل یه لیموزین لوکس و راحتن. خدایی تو کلاس خودش از همه بهتره.
ماهان گاز
۱۵ مهر ۱۳۹۴تنها شرکتی که سواری تولید نمی کند وفقط روی شاسی بلند تمرکز دارد
ودر این زمینه موفق میباشد براوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!
سینا5445
۱۵ مهر ۱۳۹۴پراید خودمون رو عشقه که از همه جا میتونه بره
دوستاان باورتون نمیشه حتی توی ترافیک اگه از یک کیلومتر قبل تر 120 تا به بالا بری پرواز میکنه خخخخخ
رنجرور ماشین خیلی عالی است که به نظر من بازم جای پیشرفت داره
sina
۱۵ مهر ۱۳۹۴ایووک یه جورایی انگار ظریف و حساسه! آدم دلش نمیاد با ایووک بزنه به کوه و کمر
محمد زمانلو
۱۶ مهر ۱۳۹۴قبول دارم که رنج روور شرکت خاص و باسابقه ای هستش ولی خودم به شخصه شاسی بلندی که کانورتیبل باشه رو دوست ندارم . اولیش همون نیسان مورانو بود که فروش خوبی نداشت و دومی هم اینه که نمی دونم مثه برادر های دیگش محبوبیت پیدا می کنه یا نه .
هومن
۱۶ مهر ۱۳۹۴به نظرم ارتفاعش کمه باید یه کم بالاتر بره