سری L رنجروور برای سال ۲۰۱۴ و با ۲۰ سانتی متر طول کشیده تر میتواند فضای داخلی جادارتری را برای سرنشینان به ارمغان آورد.
طول خودرو اکنون به ۵۲۰ سانتی متر رسیده است. در حالی که تنها ۱۴ سانتی متر از این افزایش، نصیب فاصله محورهای جلو تا عقب شده است. این فاصله بیشتر علاوه بر افزودن جای پای سرنشینان عقب و بهبود زاویه صندلیها، امکان استفاده از تجهیزات لوکس بیشتری را نیز مهیا میکند. نسل چهارم رنجروور در سال ۲۰۱۴ با امکانات و تجهیزات لوکس بیشتری به بازار میآید. این شرکت برای این خودروی پرچمدار خود سنگ تمام گذاشته و دقت و ظرافت خاصی در طراحی و ساخت آن بکار گرفته است. جلوپنجره مشبک و هواکشهای جانبی با تزئینات کرومی بیشتر آمیخته شدهاند. چرخهای ۲۱ و ۲۲ اینچی هفت پره پولیش شده نیز ابهت خاصی به آن دادهاند. این محصول جگوار-لندروور، در یک پکیج لوکس با صندلیهای انفرادی عقب، مانیتورهای ۱۰.۲ اینچی در پشت سری صندلیهای جلو، سیستم صوتی Meridian، کنسول عقب بازطراحی شده، اتصالات مختلف برای تجهیزات الکترونیکی همراه و روکشهای مرغوب چرمی ارائه میشود. تجهیزات دیگری نظیر ماساژور صندلیهای جلو، حرکت الکتریکی صندلیها در ۱۸ جهت، تنظیم روشنایی خودکار، سقف پانورامای شیشه ای و رنگهای منحصر به فردتریم داخلی و ۱۰ رنگ قابل انتخاب برای بدنه عرضه میشود. دو موتور هشت سیلندر دیزل یا بنزینی سوپرشارژر روی این خودرو قابل انتخاب اند. مدل SDV8 با موتور ۴.۴ لیتری دیزلی با توربوی دوقلو میتواند ۳۳۹ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب این خودرو ۶.۹ ثانیه است. موتور ۵ لیتری سوپر شارژر بنزینی هم ۵۱۰ اسب بخار نیرو و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد این مدل، ۵.۴ ثانیه و نهایت سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت میباشد.۴۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
km
۶ آبان ۱۳۹۲قیمتش بیشتر از این حرفاست 140000 پوند!! شما بین اس کلاس 63 ای ام جی 2014 و این رنج روور کدوم رو انتخاب می کنید؟؟
slr722
۶ آبان ۱۳۹۲اخه S کلاس چه ربطی به یه SUV داره؟؟؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۶ آبان ۱۳۹۲درود.
در این مورد بدجور با زیگما موافقم.بی ام و که یک افرودر واقعی نداره.
ولی افرودر واقعیه بنز جی کلاس هست.
من میرم بنز G 63 AMG 6.6 رو میخرم.اگه به افرود رفتنه که این مدل بنز جای حرفی رو باقی نمیذاره.
اینم کلیپش که خواهش میکنم از دست ندهید:
http://www.aparat.com/v/c4wJi
اینم هم چند کلیپ از G کلاس معمولی :
http://www.aparat.com/v/ulORS
http://www.aparat.com/v/2FBO6
http://www.aparat.com/v/ujbNq
http://www.aparat.com/v/hbFYx
((( اغلب ، امور جزیی است که تغییرات عظیم را موجب میشود )))
مهدی
۴ آذر ۱۳۹۲میلاد جان زحمت بکش تو فیس بوک کلمه رنجرور آفرود روتایپ کن تا ببینی رنجرور چی داره در ضمن یه کلیپ رقابتی بین این دوتا تو فیس بوک هست اونم ببین بعدا منظورم میفهمی
در ضمن رنجرور الگو برای تمام suv سازهای دنیاست
km
۶ آبان ۱۳۹۲توفیقی چقد تو بامزه ای!!! هر کسی تو این سایت میدونه که اس کلاس سدانه و رنج روور یه اس یو وی… دوستان منظور من رو نگرفتید من اینا رو با هم مقایسه کردم چون تقریبا هم قیمتن و موتورشون یکیه و جفتشون خیلی لوکسن. فقط گفتم اگه پولشو داشتی بین یه سدان لوکس و اس یو وی لوکس کدوم رو انتخاب میکردی!!! در ضمن عزیزم رقیب رنج روور جی کلاسه نه ML63 :|
مهدی
۴ آذر ۱۳۹۲هزار بار رنجرور
slr722
۶ آبان ۱۳۹۲فقط میشه گفت سلطان تموم سیستم های افرود…
توفیقی
۶ آبان ۱۳۹۲km ما رو مسخره کردی اس 63 سدان لوکسه این یه suv لوکس
رنجروور باید با GL63 یا ML63 مقایسه بشه که من مطمئنا رنجروور رو انتخاب میکنم.
البته چیزی از ارزش بنز کم نمیشه تو من خودم عاشق SL65 S65 E63 Smodel CLS 63 Smodel sls black series C63 CL 65 هستم ولی شاسی بلندهای رنجروور یه چیز دیگست نه بنز نه هیچ شرکت دیگه ای حتی پورشه و بی ام دابلیو و نیسان و کادیلاک و تویوتا و… شاسی بلندهاشو به شاسی بلندهای رنج روور ترجیح نمیدم.
آخه رنجروور هنر تو SUV سازیه یه جورایی تنها شاسی بلندیه که پول داشته باشم میخرمش.
در یک کلام فوق العادست مخصوصا رنجروور اتوبیوگرافی با موتور 8 سیلندر سوپرشارژر 510 اسب بخاری
slr722
۶ آبان ۱۳۹۲چقدر من این ماشین دوست دارم…
خیلی مرده به خدا…
تا الان هم ندیدم کسی از این ماشین بد گفته باشه…حتی برنامه های تلویزیونی…
محسن.د
۶ آبان ۱۳۹۲LANDROVER بهترین شاسی بلندهای جهانو میسازه.رنجرور هاش که دیگه حرف نداره.
محمد حسین
۶ آبان ۱۳۹۲واقعا حرفی برای گفتن نزاشته
مجید
۶ آبان ۱۳۹۲با محمد حسین موافقم
مجید
۷ آبان ۱۳۹۲دمتون گرم که دیس لایک کردین . اخه کلی چیزای بد نوشتم!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زیگما
۶ آبان ۱۳۹۲من معتقدم بنز جی ال کلاس بهتره.هم ارزون تره هم کیفیتش خیلی بالاتر هست.آخه طبق کیفیت سنجی انجام شده لند روور خیلی کیفیت کمی داره.
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲باز جای شکرش باقیه زیگما میگه بنز GL بهتره !!! نگفت موهاوی و IX55 بهتره!!!!
Alpacino
۶ آبان ۱۳۹۲طراحی داخل کابینشو خیلی دوست دارم
zondar
۶ آبان ۱۳۹۲نظر جرمی کلارکسون در مورد رنجرور:حرف اخر در دنیای چهارچرخ متحرک با طراحی دلنواز.
زیگما
۶ آبان ۱۳۹۲جرمی هم که همش از ماشین بریتاینایی تعریف میکنه.یا از جگوار میگه یا لندی یا مکلارن.
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲استون از قلم انداختی !!! اینو راست میگی زیگما … جرمی بعضی وقتا زیادی طرف انگلیسی ها رو میگیره … همش میگه :british engineering
slr722
۶ آبان ۱۳۹۲چون که انگلیس تاج سر همه کشوراست…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۶ آبان ۱۳۹۲من که اصلا برنامه ی تاپ گیر رو قبول ندارم.
مگه میشه این همه مهندس و تحصیل کرده در کارخانه های خودرو سازی باشند و نفهمند ولی این 3 نفر بفهمند.
من فقط از کارهایی که با ماشین میکنند لذت میبرم.
انگلیس اگه مدیریت داشت اگه عرضه داشت نمیگذاشت خودروسازی هایه :
لندروور.جگوار.بنتلی.ام جی.رولزرویس.و…. دست دیگر شرکت ها بیفته.
همین جگوار و لندرور در مرحله ی ورشکستگی بودند که مدیر عامل ایرانی الاصل شرکت تاتای هند اون هارو از انگلستان خریداری کرد و جانی دوباره به انها بخشید.
برای حقیر کردن انگلیس های مکار هم همین بس که مالکیت 2 تا از برندهاشون دست المانی هست که صنعت اروپا روی اون میچرخه.
تو سوابق خودرو سازی المان ها فکذ نکنم ماشینی با سیتم تعلیق فنر تخت یا همون شمشی وجود داشته باشه.اونها از همون اول به فکر امنیت و اسایش و راحتی بودند.از دیفرانشیل های 3 تکه استفاده میکردند.
بحث تمام.
المان پیروز است.
((( خونی که در رگ ماست هدیه به مرسدس هاست )))
((( ایران و المان )))
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲بگو مکلارن نه انگلیس !!!!!
احسان(احسان سابق)
۷ آبان ۱۳۹۲امکاناتش از امکانات خونه ما بیشتره
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ آبان ۱۳۹۲اره زیگما جان.
قبول دارم حرفتو . حرفام بیش از حد فنیه.
ایران و المان
شایان
۷ آبان ۱۳۹۲انگلیس تاج سر قورباغه تویه حیاط مردمشم نیست چه برسه همه دنیا والله تا اونجایی که ما میدونیم ساخت موتورها و لوازم جانبی سیستمهایه بنتلی و رولز رویس توسط شرکت هایه آلمانیه فولکس واگن و بی ام دبلیو صورت میگیره واقعا خنده داره حتی انگلستانو با آلمان مقایسه کردن آلمان کل دنیارو گرفته در صنعت اونم صنعت سنگین در صورتی که انگلستان حتی در ساخت لوازم جانبی و کوچیک هم مونده خود انگلیسی ها به این واقف هستن من نمیدونم بعضی ها چی میبینن در این کشور اینو میگم چون خودم در صنعت هستم و میبینم به قول وزیر امور خارجه سابق انگلستان… مردم ایران جز معدود مردم جهانن که هنوز انگلستانو ابر قدرت میدونن
slr722
۷ آبان ۱۳۹۲میشناسمت…
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲من برنامه تاپ گیر رو دوس دارم ولی نمیتونم باور کنم حرفاشون100% بی طرفانه است. شما تصور کنین برنامه ای که این همه بیننده داره و حرفاش اینهمه رو افکار مردم تاثیرگذاره مگه امکان داره شرکتها به سمتش نیان وبیخیالش بشن؟؟؟!!!
امین
۷ آبان ۱۳۹۲کی گفته bmw یه آفرور واقعی نداره
بهتره بدونید که با توجه به اهمیت سیستم 4 چرخ متحرک در رتبه بندی آفرود ها ، سیستم xDrive بی ام دبلیو از quattro آودی و 4matic مرسدس بنز بهتر و کارامد تره
سندش هم موجوده اگه کسی خواست لینکشو مینویسم
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲سیستم چهار چرخ متحرک آئودی مال ماشین های اسپرتش هست!!!!
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲منم اوایل سیستم BMW xِِDrive رو جدی نمیگرفتم تا اینکه یه کلیپ دیدم فر خوردم! X6 با سیستمXdrive یه ماشین برف روب رو تو یه تپه پر از برف اونم تو سربالایی کشید بالا!!!
بهزاد
۷ آبان ۱۳۹۲درسته انگلستان از نظر تولیدات صنعتی افول کرده اون هم به خاطر هزینه های تولیدی ولی در پرورش مهندسین و نخبگان صنعتی بی شک جزو بهترینهاست و در کارهای طراحی و مشاوره و تحقیق حرفهای زیادی برای گفتن داره و در عوض راه رو برای تولیدات سایر کمپانیها در کشور خودش باز گذاشته و خیلی از تولیدات شرکتهای ژاپنی برای عرضه در اروپا در بریتیش تولید میشه.
در اقتصاد آزاد دولتها حق کمک مستقیم به شرکتهارو ندارن و تمامی تولیدات در اون کشورها توسط بخش خصوصی انجام میشه و اگر شرکتی نتونه کارشو خوب انجام بده پروندش بسته میشه!
فکر نکنم برنامه ی تاپ گیر جهت گیری تو کارش بوده باشه و اگر ماشینی شایسته باشه حتما از اون تعریف میکنن یا بلعکس . حتی خود جرمی عاشق بنزه و m3 و هموند پورشه و می فیات دوست داره! البته همیشه به خاطر گشتاور زیاد ماشینهای بنز دچار اسپین میشن یا تایرهاشون زود ته میکشه ولی هیجان آوره و حتی S کلاس رو بهتر از رولزرویس میدونند و مزراتی رو از آستون.
slr722
۷ آبان ۱۳۹۲بهزاد جان دمت گرم…
کامیار
۷ آبان ۱۳۹۲آقا محسن این برنامه Top Gear خیلی عاشق رونجروره نمی دونم چرا ولی تو تمام برنامه های که توش حرف از آفرود می آد (مثل این دوتای پایینی) دوس داره بگه بهترین رنجروره
این دو ویدئو رو سایت top gear در مورد تست BMW X6 گزاشته تصمیم گیری در مورد بی طرفی این سایت با خودتون
http://www.topgear.com/uk/videos/brand-new-clip-clarkson-vs-bmw-x6-part-2
http://www.topgear.com/uk/videos/brand-new-clip-clarkson-vs-bmw-x6-part-i
این هم نقد دننده پنج از لندکروز (شما بگین کی صادفه ایرادا و نقاط خوب هر ماشینو میگن مسخره نمیکنن)
http://www.aparat.com/v/p4kuB
لطفا بعد از دیدن ویدئو ها لایک یا دیس لایک کنید
محسن.د
۹ آبان ۱۳۹۲آقا کامیار فیلمهارو دیدم. شما همه نظرات منو خوندی؟! من هم ازX6تعریف کردم هم از رنجرور،اتفاقا درمورد تاپ گیر هم گفتم به بی طرف بودنش اطمینان ندارم! البته دراینکه لندرور از بهترین ها درزمینه آفروده شکی نیست! امیدوارم قبول داشته باشی قابلیت آفرودX6 قابل مقایسه با رنجرور نیست!
بهزاد
۸ آبان ۱۳۹۲دوست گرامی نقدهای تاپ گیر همراه با طنز هست و واژه هایی که به کار میبرن ممکنه تو فرهنگ ما مسخره کردن به حساب بیاد و هیچوقت هم نتیجه ی تست هاشون در فروش ماشینها نقش نداشته و بینندگان حداقل شاهد یک تست عملی از ماشین هستند و شاید برخی تست ها مثل x6 برای طرفداران خوشایند نبوده و وقتی ماشینی که به عنوان شاسی بلند عرضه میشه باید اون کاربری که تو کلاسش تعریف شده رو به معرض نمایش بزاره در حالی که x6 در اون تاریخ تست فاقد عملکرد آفرود بود و حتی قفل دیفرانسیل هم روش نسب نبود و جرمی به صراحت گفت اگر با این پول میخواهید لذت اسپرت رو ببرید میتونید m3 رو انتخاب کنید و…
کامیار
۸ آبان ۱۳۹۲حرفتون منطقیه بهزاد جان ولی اگه دقت گرده باشین خیلی دوس داره رنجروورو بکنه تو چش بارها و بارها این اتفاق افتاده
من بیشتر لینک هارو در تکمیل حرف های آقا محسن-د و به خاطر دوست عزیز آقا امین گذاشتم (کی گفته BMW یه آفرود واقعی نداره)
بهزاد
۹ آبان ۱۳۹۲ممنون کامیار عزیز.
یک نکته ی کوچک راجب شاسی بلندهای بی ام و بگم و اونم این هست که این شرکت وسواس زیادی روی ترکیب گلگیر و سپر و رینگ داره و همیشه از لحاظ بصری ماشینهاش در بهترین حالت اسپرت قرار دارن چیزی که در ترکیب مثلا پرادو ضعیف به نظر میرسه ولی در عمل و خارج از جاده این ترکیب مشکل ساز خواهد بود به خاطر ارتفاع و زاویه سپرها و فنربندی ,عبور از سطوح ناهموار و موانع طبیعی براش سخت یا غیر ممکن میشه و شاید تو این محیط بهترین مدلش x5 باشه که بهترین عملکرد رو در خارج از جاده نشون داده ولی نه به اندازه ی ماشینهای آفرود معروف.
هر شرکتی برای محصولاتش یک تعریف خاص داره و سعی میکنه اونو طوری طراحی کنه که با سایر محصولاتش در تعامل باشه و در تعریف بی ام و یک ماشین همیشه روح اسپرت داره و تمام تلاشش صرف دینامیک رانندگی میشه و خبری از آفرود محض با روح نرم و آرام نیست.
jalal
۹ آبان ۱۳۹۲عجب ماشینیه جون میده برای مسافرت !
مهدی
۴ آذر ۱۳۹۲با سلام
به طور حتم اگر رنجرور ساخته نمی شدهیچ ایده ای جهت ساخت Gکلاس نبود
در کیفیت محصولات آلمانی شکی نیست اما همیشه بهترین نیستند در بسیاری از مقایسه های معتبر خودرویی محصولات لوکس تویوتا و هوندا از نظر کیفیت قطعات ومونتاژ بالاتر ار بنز و بی ام و بودند.اثبات شده با دوام ترین خودروهای دنیا متعلق به تویوتا و هوندا وفورد بوده استو خودم شخصا از محصولات ژاپنی خوشم نمیاد اما واقعیت اینه. اگر به زبان مسلط باشی و به سایت های معتبر خودرویی مراجعه کنید صحت این موضوع رو خواهید فهمید.در ضمن لندرور همیشه ابداع کننده نوع آوریهای جدید و پیشرفته در ضمینه سیستم 4جرخ متحرک و شاسی و فنربندی در SUV بوده است وهمه برندها دنباله رو این ابداعیات هستند.یک نکته اینکه محصولات انگلیسی با جمله لوکس همیشه همراه بوده و قطعات داخلی در خودروهای لوکس آن همیشه زبانزد بوده است
محصولات جاگوار و لندرور از سال 2010 به بعد در کیفیت قطعات سیر صعودی رو طی کرده به طوری که در انتهای سال 2012در یک نظرسنجی معتبر در آمریکا به رتبه سوم و بالاتر از بنز و بی ام و رسیده است(مجله کار اند درایو)
روح سرگردان
۱۸ شهریور ۱۳۹۳آقایون و خانومها لطف کنید در مورد چیزیی که اطلاع دارید ابراز نظر کنید .
رنجروور رو باید سوار شد بعد قضاوت کرد . به نظر من توربو شارژ 510 اسبی اون بهترین آفرود ساخته شده دست بشره . خواهشا” اگه دسترسی ندارید اول اطلاعات فنی اون رو بررسی کنید بعد نظر بدید . در آخر هریک از دوستان هر نوع اطلاعاتی در مورد رنجروور بخواد در خدمتم . ایمیل بزنید
اول انگلیس بعد المان
۲۶ شهریور ۱۳۹۴اگر تمام خودرو های امریکایی رو بیاریم ودر مقابل تمام خودرو های المانی رو بیاریم خودروهای المانی کیفیت ساخت بالاتری دارن-امکانات بیشتری دارند-قدرت مند ترند-سیستم تعلیق بهتری دارند-هندلینگ بهتری دارند-فرمان پذیری بهتری دارند-به همین دلیل خودروسازی المان قوی تر از امریکا هستش ودر مقابل خودرو های انگلیسی درتمام مواردی که گغتم ازخودرو های المانی بهترن وبه همین دلیل خودرسازی انلیس قوی تر از المان هستش اگر قبول ندارید خودروسازی انگیس قوی تر ازالمانه چه طور قبول دارید خودروسازی المان قوی تر از امریکاست اره این طوریه اگر غیر از اینه بادلیل بگید این طوری نیست
شهاب الدین ابهت
۵ مرداد ۱۳۹۵آیا میدانید
رنجروور کلاسیک بعنوان معجزه طراحی صنعتی. انتخاب شده
و تنها وسیله نقلیه ای که بعنوان یک کار هنری در موزه لوور پاریس از سال 1970 ازش نگهداری میشه
و زیرش نوشته شده اتومبیلی که بیشترین خدمت را به بشریت کرد