لندروور نسخههای اولتیمیت ادیشن از رنجروور SVAutobiography را معرفی کرده است.
این خودروها که در مدلهای دینامیک و طویل عرضه میشوند توسط بخش سفارشی SV و در مرکز فنی ویژه این خودروساز در بریتانیا توسعه یافتهاند.
مدل دینامیک که بیشتر روی راننده تمرکز دارد از سیستم تعلیق و فرمان ارتقا یافته، ۸ میلیمتر ارتفاع کمتر و دو پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار ۵۶۵ اسبی یا نسخه پلاگین هیبرید P400e با قدرت ۴۰۴ اسب بخار سود میبرد. این مدل پلاگین هیبریدی در حالت تمام الکتریکی شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری دارد.
اما آنچه باعث تمایز نسخههای اولتیمیت ادیشن از سایر مدلهای استاندارد میشوند رنگ بدنه سبز، رنگ مشکی سقف و آینهبغلها، عناصر مسی روی نشانها، جزئیات اطلس گرافیت روی جلوپنجره، سپر جلو، ورودیهای هوای جانبی و رینگهای ۲۲ اینچی است.
به این موارد باید تریم قهوهای داخل کابین و پوشش چرم روی صندلیها، تریم فیبر کربن و پوشش سقف ابونی را اشاره کرد. انتخابگر چرخشی دنده هم طرح ویژهای داشته و همین موضوع درباره استارت دکمهای و پدالها نیز صدق میکند. داخل این خودروها همچنین پلاکی سفارشی نیز نصب شده است.
مدل طویلتر دارای فضای پای عقب ۱.۲ متری بوده و از دربهای عقب برقی، صندلیهای گرم و سرد شونده با عملکرد ماساژ، استراحتگاه پا، میزهای تاشونده و یخچال سود میبرد.
قیمت رنجروور SVAutobiography اولتیمیت ادیشن ۸ سیلندر از ۱۸۳,۷۰۶ پوند شروع میشود درحالیکه برای خرید مدل دینامیک باید حداقل ۱۴۷,۴۴۱ پوند پرداخت کنید.
behnam1012
۱۲ فروردین ۱۴۰۰عجب ترکیب رنگی جذابی داره
Nima RST
۱۲ فروردین ۱۴۰۰کلا رنج روور به تنوع بالای رنگ داخلی و خارجی و چوب واسه مشتریاش معروفه
سهند
۱۲ فروردین ۱۴۰۰قیمت فول رنجرور sv autobiography بیشتر از میباخ s650 فول است و به همین دلیل این نسخه رنجرور فوق لوکس محسوب میشود و با رولز رویس کولینان و بنتلی بنتایگا قابل مقایسه است.
رضا
۱۲ فروردین ۱۴۰۰کالینان قیمتش از ۲برار این و قابل مقایسه با هیچ خودرویی نیست.
حمید
۱۲ فروردین ۱۴۰۰چرا این مطالب رو میزارید
ما که چهل سال آشغالهای فرانسوی رده خارج رو به اجبار میخریدم
الان محصولات رده دهمی چین
نا شناس.
۱۲ فروردین ۱۴۰۰دوستان دوباره سوال مجدد در باره انجین.
تولید 128 اسب بخار از موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی.
قدرت چه طوره ؟ خوبه . معمولیه. ضعیفه.
خوب و معقول هست = ?
بد و ضعیف هست = ?
ممنون میشم پاسخ بدید. ( لایک یا دیس لایک)
شاهین
۱۲ فروردین ۱۴۰۰سلام باید دید این پیشرانه تو چه خودرویی قراره بکار بره، تکنولوژی ساختش مال چه زمانی هست و…
مثلا پیشرانه ۱.۶ لیتری پژو یا همون TU5 قدرت حدود ۱۱۰ اسبی داره و تکنولوژی این پیشرانه مال چند سال پیش هست اما پیشرانه های امروزی معمولا قدرت بالاتری ارائه میکنن. قدرتی که شما گفتین از نظر من متوسط هست. اگه اشتباه نکنم قوی ترین پیشرانه ۱.۶ لیتری قدرت ۲۷۰ اسبی داره و ساخت خود پژو هست.
سگ سرابی
۱۲ فروردین ۱۴۰۰عجب ماشین لوکسی هست اگه پول داشتم حتما می خریدم
آقا شاهین خسته نباشید
شاهین
۱۲ فروردین ۱۴۰۰فدای شما ❤
سگ سرابی
۱۲ فروردین ۱۴۰۰قربان شما
Amirreza
۱۲ فروردین ۱۴۰۰من بیشتر از هر چیز از رنگ بندی کابین و طرح چرم صندلیاش خوشم اومد ، چه پرستیژی داره واقعا
david
۱۲ فروردین ۱۴۰۰زیباست و ایرادی نمیشه گرفت ولی زیادی گرون ارائه میدن
REZA
۱۳ فروردین ۱۴۰۰چه رنگی چه دیزاینی اونطرف هرکسی که پولدار و با کلاسه حتمآ یه رنجروور توی گاراژش داره اینم مثل 911 هیچوقت پیر نمیشن جا افتاده تر و با وقارتر میشن اصالت یعنی همین
taha malek
۱۴ فروردین ۱۴۰۰بهترین suv از نظر من آفرودش که عالی داخلش هم که کاخ ی سفیدش رو دیدم تو تهران اون ال ای دی هاش روحمو نوازش داد
بهترین اس یو وی های بازار g63 و اتوبیوگرافی