جانشین این آفرودر افسانهای، سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد
پس از ۶۸ سال تولید بیوقفه و فروش بیش از ۲ میلیون دستگاه در سراسر جهان، در ماه ژانویهٔ سال جاری لندروور تولید دیفندر افسانهای را متوقف کرد. بااینحال انتظار میرود جانشین این خودرو در سال ۲۰۱۸ معرفی گردد. ما در حال حاضر میدانیم که جانشین دیفندر ویژگیهای متفاوتی نسبت به آن خواهد داشت اما بهاحتمالزیاد طراحی آن بهصورت رترو (با نگاهی به گذشته) صورت خواهد گرفت. این رندری که مشاهده میکنید طراحی احتمالی نسل جدید دیفندر را نشان میدهد.
برای طراحی این رندر از کانسپت لندروور DC100 استفاده شده است که در آن چراغهای جلوی LED و جلوپنجرهٔ سنتی لندروور که توسط محافظ آلومینیومی احاطه شده، بکار رفته است. باوجود ظاهر مدرن، این خودرو خصوصاً در نمای عقب طراحی کلاسیک دیفندر را حفظ کرده است. گلگیرهای عضلانی، لاستیکهای بزرگ و آفرود خودرو را در برگرفتهاند درحالیکه پنجرههای جانبی به شکلی کلاسیک طراحی شده است.
لندروور قصد دارد در نسل جدید دیفندر، یک خانواده از این خودرو را عرضه کند که متشکل از پنج عضو است. این نمونهها عبارتاند از: دو نسخهٔ دودر، یک نسخهٔ چهاردر، یک وانت در دو نوع تک کابین و دو کابین و یک مدل لوکس. در زیر پوستهٔ متمایز دیفندر جدید، فناوریهای مدرن آخرین محصولات جگوار-لندروور پنهان شده است. انتظار میرود برای این خودرو چند نمونه از موتورهای دیزل Ingenium به همراه گیربکس اتوماتیک ارائه گردد. بهاحتمالزیاد این گیربکس، نسخهٔ تولیدی گیربکس Transcend خواهد بود که بهتازگی معرفی شده است.
نکتهٔ جالب اینکه گزارشاتی در ماه ژانویهٔ سال جاری از انگلستان منتشر شد که نشان میداد آقای «Jim Ratcliffe» قصد دارد تولید دیفندر فعلی را مجدداً راهاندازی کند. وی یک مهندس شیمی بریتانیایی و رئیس و مدیر اجرایی شرکت صنایع شیمیایی Ineos است و همچنین یکی از ثروتمندترین افراد انگلستان بشمار میرود. بااینحال مدت کوتاهی پس از انتشار این شایعه، جگوار-لندروور رسماً آنرا تکذیب کرده و اعلام نمود که هیچ راهی برای وقوع چنین اتفاقی وجود ندارد.
همچنین لازم به ذکر است که قبل از معرفی نسل جدید دیفندر در سال ۲۰۱۸، لندروور نسل جدید مدل دیسکاوری را در نمایشگاه خودروی پاریس امسال معرفی خواهد کرد.
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵چه رخی
Elring-aventador
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ایولا لندروور … کم کم داره به یه ماشین باکلاس مخصوص جنتلمنای انگلیسی عشق افرود میشه که نمی دونم چرا تو ذهنم دارن پیپ میکشن و دارن میرن شکار مرغابی .
کامیاب
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ولی من همین ظاهر قبلیشو دوس دارم
بعضی خودروها هستن که اسطوره ان و هرگونه تغییر ظاهری براشون،اصن برام قابل درک نیست.
بهبود فنی و عملکرد به جای خود،ولی اینا که عموم مردم قدرت خریدشو دارن،چرا باید عوض بشن؟
مثل جیپ رنگلر،دیفندر،بیتل.
حميد
۲۹ شهریور ۱۳۹۵اس یؤ وی های مکعبی با طراحی جدید واقعا زیبا هستند یک حس کلاسیک با طراحی نو اورانه
MATADOR
۲۹ شهریور ۱۳۹۵دوستش دارم زیاد.
محمد حسین
۲۹ شهریور ۱۳۹۵G واگن رو ترجیح میدم . مخصوصا G65 AMG .
امیر.عارف
۲۹ شهریور ۱۳۹۵نظر شما قابل احترامه رفیق ولی از نظر قیمت . میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. مطلب بعدی، خدا کنه نسل جدید از نظر فنر بندی یک کم نرمتر باشه با اون نسل قبل هر وقت میرفتیم خارج از جاده بعد از اینکه برمیگشتیم باید یه مدت وقت میزاشتیم واسه جابجایی اعضای داخلی بدن. راستی عید تمام دوستان پدالی هم مبارک
محمد حسین
۳۰ شهریور ۱۳۹۵عید شما هم مبارک …. ! ولی ببینید موضوعی که مطرحه اینه که ما پول خرید G واگن و لندروور رنج روور که هیچ حتی توان خرید یک سانتافه معمولی روهم ( نمی گم همه اما خیلیا مون) نداریم! بنابراین حد اقل درمورد ما چیزی که صدق نمی کنه بحث قیمت و ارزش خریده! به همین دلیل ما باید فاکتور قیمت و اساسا بی خیال شیم ( ! ) و فقط کارایی و پرفورمنس رو در نظر بگیریم. اها! راستی یه گروه دیگه ای هم هستن که به قیمت فکر نمیکنن : شیوخ اعراب حاشیه خلیج فارس! بازم عیدتون مبارک!!!
مجید
۲۹ شهریور ۱۳۹۵این ماشین اسطوره دنیای آفروده بدنه الومینیومی شاسی عالی مجموعه هماهنگ گیربکس و زیربندی و همچنین سادگی طراحی که تو هر شرایطی تعمیر میشد به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست تو کشور خودمون هم مدل های اولیه هنوز هم هست و تو ارگان های زیادی هم خدمت کرده من به شخصه به این کهنه کار آفرود احترام میذارم و بی صبرانه منتظر نسل جدیدش هستم و اینم بگم که همیشه گفتن :
“دود از کنده بلند میشه” حکایت این ماشینه و اسم این ماشین با مسابقات کمل تروفی پیوند خورده
اهل آفرود میدونن منظورم چیه
a
۲۹ شهریور ۱۳۹۵نسل جدید طراحی عقبش قشنگه ولی ابهت نسل قبلو نداری . جدیده سوسول شده
PlymouthBarracuda
۲۹ شهریور ۱۳۹۵فوق العاده تهاجمی و زیبا…
American and japan
۳۰ شهریور ۱۳۹۵اگر حرف انجین های توربو شارژ و سوپر شارژ وسط باشه مثل مدل های رنجرور این ماشین به هیچ وجه به درد آفرود نمیخوره.کلا ماشین آفرود باید انجین اتمسفر داشته باشه…
باید ببینیم آیا میتونه در برابر جیپ حرفی برای گفتن داشته باشه یا مثل قبل باز هم چیزی رو برای عرض اندام در باطن نداره.جنگیدن با جیپ پدر آفرود و دو دیفرانسیل ها مخصوصا مدل رانگلر اونقدر کار سختیه که هیچ کدوم از آفرودر های حرفه ای مثل جی 65 و لندکروزر سری 200 و پاترول و … هم نمیتونن رقابت کنند باهاش.همونجور که توی نسل های قبلی نتونستن.
رضا
۲ مهر ۱۳۹۵اینایی که گفتیsuvهستن ولی جیپ رانگلر افرود مطلقه دادا حرف حساب بزن . تو با یه لندکروزر2015 هم میتونی عروسی بری و هم میشه ا ز کوه راست بالا. حالا فرض کن طرف با جیپ رانگلر بخواد بره سمینار حمایت از بیماران ام اس. ببخشید ولی انصافم خوب چیزیه
احمد باقری
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ظاهر قبلیش هم خوب بود، این هم خوبه.