ظاهراً لندروور میخواهد با ساخت نسخههای بیشتری از دیفندر، از موفقیت این نام نمادین نهایت استفاده را ببرد. علاوه بر نسخهٔ کشیدهٔ دیفندر ۱۳۰ که سال آینده به بازار خواهد آمد، دیفندر SVR پرفورمنس بالا و دیفندر پیکاپ احتمالی، گفته شده که این شرکت در حال توسعهٔ یک نسخهٔ لوکس از دیفندر بر اساس پلتفرم نسل آیندهٔ رنجروور است. پلتفرم جدید MLA که در نسل بعدی رنجروور و رنجروور اسپرت استفاده خواهد شد، به دلیل اندازه، ویژگیها و قابلیت تجهیز به پیشرانههای درونسوز، پلاگینهیبریدی و الکتریکی، بستر مناسبی برای ساخت دیفندر لوکس است.
به گفتهٔ اتوکار، این خودرو تواناییهای آفرود دیفندر را همراه با بهبود کیفیت سواری آنرود و کابین لوکستر ارائه خواهد کرد. لیست پیشرانههای این دیفندر لوکس شامل ۳ لیتری شش سیلندر بنزینی و دیزلی با تکنولوژی هیبریدی خفیف و پلاگینهیبریدی و همینطور یک نسخهٔ پرفورمنس V8 احتمالی میشود. علاوه بر این، احتمال ساخت یک نسخهٔ تمام الکتریکی برای رقابت با مرسدس بنز EQG و جیامسی هامر هم وجود خواهد داشت. اشتراک پلتفرم این مدل با رنجروور موجب کاهش هزینههای توسعه خواهد شد اما طراحی بیرونی و داخلی که از دیفندر اصلی الهام گرفته خواهد شد، آنرا از رنجروور متمایز خواهد کرد.
به گفتهٔ اتوکار، این دیفندر لوکس میتواند به صندلیهای اسپرت، مکان متفاوت شیفتر دنده و تریمهای چوبی و فلزی مجهز باشد. برای جلوگیری از رقابت با لندروور دیسکاوری که هماکنون در فروش با مشکل مواجه شده است اما احتمالاً نسخهٔ سه ردیفهٔ این دیفندر ساخته نخواهد شد. انتظار میرود دیفندر لوکس مبتنی بر پلتفرم MLA اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ راهی بازار شود و در کنار دیفندر کنونی به فروش برسد. در مورد قیمت هم گفته شده نسخهٔ پایهٔ این آفرود لوکس میتواند چیزی در حدود ۶۰ هزار پوند یا ۸۰ هزار دلار قیمت داشته باشد و رسماً وارد محدودهٔ مرسدس بنز G کلاس شود.
زیزیگولو
۲۳ شهریور ۱۴۰۰اونوقت تو ایران یه مشت گاری و بنجل رو که قیمتشون توسط دلالها به بالای یه میلیارد تومن رسیده لوکس بحساب میارن و دولت کمین کرده واسه اخذ مالیاتای سنگین از اینا!!!!! تو فرهنگ لغت مالیات یعنی یکی از کسب درآمدای خفن دولتی که هم جنبه مثبت داره و هم جنبه منفی!!! جنبه مثبتش فقط همون کسب درآمد خفن دولتی هستش و جنبه منفیش هم فقط سوء استفاده هایی هستش که پدر مردمو درمیاره و آدمو به خاک سیاه میشونه!!! درست مثل داروغه تو کارتون رابین هود که از هدیه تولد بچه ها هم مالیات میگرفت !!!!
مهردادکمال
۲۳ شهریور ۱۴۰۰احسنت بیگ لایک
زیزیگولو
۲۳ شهریور ۱۴۰۰سپاسگذارم🌹🌹🌹
R
۲۳ شهریور ۱۴۰۰من گاری رو به اونا ترجیح میدم
زیزیگولو
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ببخشید ولی حاضری بخاطر یه گاری مالیات یه ماشین لوکس رو بدی؟؟؟!!!
سلمان
۲۳ شهریور ۱۴۰۰👍👍👍👏👏👏
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ شهریور ۱۴۰۰حرف حق👌
لایک داری برادر اینم برای تو👍
زیزیگولو
۲۴ شهریور ۱۴۰۰👍👍❤❤
سهند
۲۳ شهریور ۱۴۰۰نسخه لوکس دیفندر میشه رنجرور اسپرت ! الان این چیه؟
Reza Waffen SS
۲۴ شهریور ۱۴۰۰به نظر منکه دیفندر لوکس اصلا دیفندر محسوب نمیشه
مازیار
۲۳ شهریور ۱۴۰۰نسل آینده رنجروور …
بعد از واگنییر و لندکروز جدید دیگه وقتشه
پس کی معرفی میشه دلمون که آب شد
Audi rs e_tron gt
۲۳ شهریور ۱۴۰۰عالیه
ولی تا آفرودر های الکتریکی هستن اونا رو بیشتر دوست دارم مثل هامر ev و سایبرتراک.مرسدس eqg
اونا ماشین های بهتری هستن
امین
۲۳ شهریور ۱۴۰۰تمام این ماشینهایی که گفتی تا الان که وارد بازار نشدن. تست نشدن. معلوم نیست بدرد آفرود میخوره. آفرودر باید توان ساعتها کار بدون تجدید انرژی داشته باشه. وگرنه هر وقت هوس طبیعت کردی باید یک ماشین برقی بخری بندازی توی کوه دشت و برگردی
Audi rs e_tron gt
۲۳ شهریور ۱۴۰۰هامر تست شده…
بله بدرد آفرود می خورن قطعا
R@m!n
۲۳ شهریور ۱۴۰۰منتظر سه چرخه دیفندر هم هستیم ://
معلوم هست با خودشون چی فکر می کنن چپ و راست مدلای مختلف دیفندر میدن بیرون ؟؟
یوسف
۲۳ شهریور ۱۴۰۰شما تاریخچه دیفدر رو نگاه کن ببین حداقل 20 مدل مختلف از سواری تا آتش نشانی تولید کرده… پس روی این نسل هم همین کارو میکنن
R@m!n
۲۳ شهریور ۱۴۰۰اولا اون چیزی که بهش میگی مدل مختلف در واقع همون دیفندر بوده به اضافه قطعات مخصوص یه کار، من ندیدم جایی بگن دیفندر آتش نشانی یا دیفندر پاترول (گشت). هایلوکسم اینجا ماشین آتش نشانی هست تویوتا یه مدل به اسم هایلوکس آتش نشان اضافه کرده ؟؟؟
دوما این بچه خوشگل گرون قیمتم اون دیفندر سگ جون کلاسیک نیست که برای همه کار بشه استفاده کرد.
سوما تمام این مدلای معرفی شده، مثله سه ردیفه و 50 سالگیو 60 سالگیو و تروفی ادیشن و جیمز باند و باگز بانی و… همشون برچسب برای فرو کردن به قیمت بالاتر هستن که دیگه این موضوع تو این صنعت چندسالی هست مد شده.
چهارما با بالا بردن قیمت الکی خودشو میخواد به مرز جی کلاس برسونه که خب کسی که بخواد همچین پولی بده یا همون جی میخره یا رنجروور که اینم میشه یه هم پوشانی احمقانه برای کسب سود از دو مدل دینفندر و رنجروور که قطعا به هر دو آسیب میزنه. افت فروش رنجروور هم از زمان معرفی دیفندر به خاطر همین سیاست احمقانه هست که مشتری رو گیج کرده و حاشیه سود رنجروور رو کشونده به سمت دیفندری که نصفه قیمتشه. حداقل باید 3 تا دیفندر بفروشی تا سود اندازه یه دونه رنجروور دستت بیاد. حالا قراره با مدل دیفندر SVR گند بزنه به فروش رنجروور SVR و پیکاپشم حتما میخواد با پیکاپ های آمریکایی و ژاپنی رقابت کنه 😂 و همینطور چرخه حماقت با دیفندر ادامه دارد……
همون دینفدر 2 و 4 در و یه مدل موتور حجیم کافی بود.
مازیار
۲۴ شهریور ۱۴۰۰رامین جان
درسته که شما در کنار عبارتهای پیکاپ لندروور و پیکاپ آمریکایی استیکر خنده گذاشتی
و درسته که پیکاپ آمریکایی یه داستان جداست
اما خدمتی که پیکاپ های لندروور در طول نیم قرن در دورافتاده ترین نقاط دنیا _ و نه فقط داخل خاک آمریکا _ به بشر کردند هیچ پیکاپ آمریکایی نکرد یعنی اصلا نبود که کاری از پیش ببره
درمورد تنوع مدلها که اشاره کردی هم یاید کمی صبر کنیم تا مشخص بشه که آیا این سیاست به هدف فروش بیشتر که مقصود همه کمپانی هاست نزدیک میشه یا نه
یوسف
۲۴ شهریور ۱۴۰۰اولا که جی کلاس خودش کپی بیشرمانه از اطاق دیفندر و شاسی و زیربندی رنجرور هست… اینو توی تاریخچه و اهداف ساخت جی کلاس نوشته شده….
دوما شما بازار رو بهتر درک میکنی یا مدیر های لندرور….. اینجا بچه ها همه ماشاالله یه پا مدیر تولید و مدیر بازاریابی و مدیر فروش شدن….. عجب
یوسف
۲۶ شهریور ۱۴۰۰رامین جان برو تاریخچه darien gap رو بخون ببین لندرور و رنجرور از کنار جنازه های کدوم ماشین ها رد شدن و چرا…. بعد بیا استیکر خنده بزار…. لندرور و رنجرور جایی رفتن که حتی قاطر و خر و اسب هم نتونستن برن و زیر نیش پشه های مالاریا مردن….. آره برادر…. اون استیکر رو بچسبون به جنازه پیکاپ های آمریکایی توی دره مالاریا…. آره… اینچنین بود برادر..
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۳ شهریور ۱۴۰۰خودروی آتش نشانی با شاسی یکپارچه چه شود!
datsun
۲۳ شهریور ۱۴۰۰پدال کلا بی خیال اخبار ژاپن شدی
Karl Benz
۲۳ شهریور ۱۴۰۰دیدن زرشکککک این مدل دیفندر رو سه ردیفه کنیم اون یکی مدل به فنا میره بخاطر همین فکر عاقلانه اون مدل به بدبختی نمیوفته .
Mf1
۲۳ شهریور ۱۴۰۰نسخه های معمولی دیفندر لوکس هستش
بنظر من بهترین دیفندر تاریخ هستش از لحاظ طراحی و زیبایی ولی از لحاظ افرود سخت نسخه های قدیمی
ولی هر کسی بخواه آفرود سخت بره صدرصد فورد رپتور یا رم تی رکس یا شورلت zr2
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ شهریور ۱۴۰۰دیفندر به یه آفرودر خوب و بادوام معروف بود نه یه ماشین لوکس شهری! این دیفندر جدید جز طراحیش دیگه فاجعه ست…