به دنبال خرید یک رنجروور اووک صفرکیلومتر هستید؟ با قیمت پایه ۴۱۸۰۰ دلاری، نسخه مدل سال ۲۰۱۸ این خودرو خیلی هم ارزانقیمت نیست. واضح است که باید به دنبال گزینه دیگری باشیم.
یک طرفدار هندی راه هوشمندانهای برای تبدیل ماروتی سوزوکی ویتارا برزای جدید خود به یک شاسیبلند لوکس بریتانیایی پیدا کرده است! ویتارا برزا یک کراس اوور ارزان برای بازار هند بوده و قیمت پایه آن در این کشور کمتر از ۱۵ هزار دلار میباشد.
در نمای عقب میتوانیم شباهت بسیار بالای چراغها و سپر به اووک اصلی را مشاهده کنیم. اگر رنجروور اووک واقعی را نشناسید قطعاً میتوانید آن را با این کپی هندی اشتباهی بگیرید. البته کابین تقریباً حالت اولیه خود را حفظ کرده اما دارای ترکیب رنگ دوتایی میباشد.
طبیعتاً زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۱.۳ لیتری دیزلی استاندارد ویتارا قرار دارد که قدرت ۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۰ نیوتون متری تولید میکند. نیروی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو فرستاده میشود. این خودرو بهصورت سفارشی با گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک هم در دسترس است.
با نصف قیمت، نصف ابعاد و نصف قدرت اووک واقعی، این کپی موبهمو شاید نمونه واقعی و هیجانانگیز شما نباشد اما باید استعداد این مرد هندی در خلق خودروی موردعلاقه خودش را تحسین کنیم. آفرین مرد!
حسین
۷ مرداد ۱۳۹۷یه روا قیافش رو عین پرشیا کرده ، بنده خدا یکساله نمیتونه بفروشدش!
محمد علی فردین
۷ مرداد ۱۳۹۷من ترجیح میدم همون پراید سوار شم ولی ماشینم ادای خوبان رو در نیاره
کاظم
۷ مرداد ۱۳۹۷فکر میکنم رنج روور ، اووک رو درست کرده تا قدر محصولات دیگش رو بدونیم
سام
۷ مرداد ۱۳۹۷به نظر من همان سوزوکی بهتر بود چه لزومی است به این همه خرج اضافی؟
me84
۷ مرداد ۱۳۹۷.
به این دقت کنین که با 9000 دلار این کارو کرده که به نرخ آزاد میشه حدود 90 میل.
یعنی یه فرد عادی با 90 میل میتونه اینقدر تغییرات تو ظاهر ماشین ایجاد کنه.
حالا اگه ایران خودرو و سایپا بودن اگه میخواستم این تغییرات رو مثلا رو سمند انجام بدن و مثلا ظاهر سراتو رو به سمند بدن چند صد میلیارد تومن خرج میکردن؟
سال 87 تو یکی از شرکتهای اقماری سایپا کار میکردم که در زمینه حمل و نقل ریلی بود. اون موقع مدیر بازرگانی ما که از ایران خودرو اومده بود میگفت برای صندوقدار کردن 206، ایران خودرو 19 میلیارد خرج کرده.
MEHRAN
۷ مرداد ۱۳۹۷وقتی قدرت و ابعاد و طراحی داخلی هیچ فرقی نکرده ظاهر بیرونش که فقط برای دیگران چشم نوازه به چه درد مالک میخوره.
به به و چه چه دیگران هم تا یه مدتی شاید مالک رو سر ذوق بیاره. بعدش؟
بنده خدا وقتی سوارش میشه دیگه خودش لذت ظاهرش رو هم نمی بره!!؟
علی
۷ مرداد ۱۳۹۷به نظر من کشوری که بتونه کپی به این دقت بزنه اگر یکمی فشار بخودش بیاره میتونه ماشینهای خیلی خوب هم تولید کنه. ما که تو همینشم موندیم. کلا آسیا داره تبدیل میشه به بازار و کارخانه های تولید و اروپا و آمریکا تبدیل به دفاتر طراحی و حسابداری .
با تچکر
emad1990
۷ مرداد ۱۳۹۷نتیجه کارش قشنگ از اب دراومده