گاهی اوقات ثبت یک تصویر زیبا مستلزم عزیمت به نقاط بکر و انجام کارهای جسورانه است.
کمپانی لندروور اخیراً دست به چنین کاری زده و با همکاری یک عکاس بنام جوناس بِندیکسِن (Jonas Bendiksen) و کمپانی Magnum Photos، آلبوم منحصربهفردی از طبیعت و مناظر بکر و بسیار زیبای کشور نروژ تهیه کرده که حضور یک دستگاه رنجروور سورمهای رنگ در تعدادی از تصاویر نیز حالوهوایی کموبیش خودرویی بدان بخشیده است.
این خودروساز طی توضیحاتی درباره پروژه جدید خود گفت: بِندیکسِن از رنجروور مذکور استفاده کرد تا بتواند به یکسری مکانهای خاص برای عکاسی و ثبت مناظر دسترسی داشته باشد. برنامههای دیگری هم برای همکاری با وی در غالب پروژههای بیشتر در آمریکا و چین وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از فرزندان کمپانی در آلبومهای بعدی حضور خواهند داشت.
اگر به عبارت منتشرشده از قول لندروور دقت کنید، تمجید ظریف و هوشمندانهای را در عمق آن خواهید یافت که از هدف قریب به یقین ایشان برای استفاده از این مجموعه آلبومها به منظور نمایش بیشتر تواناییهای محصولاتشان خبر میدهد.
شما را به مناظر طبیعی ناب و دیدنی کشور نروژ دعوت میکنم.
محمد
۲۱ آذر ۱۳۹۵ما هم یه زمانی اینکارو با بلیزر میکردیم یادش بخیر
محمد
۲۱ آذر ۱۳۹۵راستی حالا که حرفش شد یه مقاله از بلیزر هم بذارید تو دهه ۵۰ و۶۰ که ماشین ثروتمندا بود خیلی ها ارزوش رو داشتن تو دهه ۷۰ و۸۰ هم که با قیمت های خیلی نازل میشد خریدشون جوون ها چه ماجراجویی های که باهاشون نکردن و باعث از بین رفتن خیلی از ماشین های اسپرت و افرود مثل بلیزر و کامارو شد تا اوایل دهه هشتاد هم یادمه خیلی از خانواده های متول از اینا داشتن و با ازاد شدن واردات خیلی ها این ماشین های بارزش که انصافا خوب هم نگهداری شده بود رو یا به اسقاط دادن یا رها کردن یا به قیمت ناچیزی میفروختن یادمه اون موقع که پراید هفت تومن بود پدرم یه سویل تمیز رو 6 تومن خرید
مجید
۲۱ آذر ۱۳۹۵یه ضرب المثل هست که در نبود گوشت چغندر پادشاه سفره هست!!!!
حکایت الان آفرود ایران که در نبود جیپ و لندروور-رنج روور ژاپنی ها دارن یکه تازی میکنن!!!!!!!!!!!
دو سال و نیم پیش تو لواسان تهران یه اکیپ افرود جمع شده بود لندکروز 6 و 8 سیلندر و چند تا هایلوکیس و رونیز و یه سری هم پاژن و بقیه هم ماشین های قدیمی مثل پاترول و انواع جیپ و بقیه.
دو تا رنجروور اومدن مال عربا بودن و پلاک دوبی داشتن یه شیب 4ن درجه رو که فقط لندکروز 8 به زور اومد بالا با لاستیک فابریکش و بدون هیچ وسیله ای (دقیقا 182 متر طول مسیر بود) اومد بالا!!!!!!!!!!
این گرگ پیر یکی از سلاطین آفروده و اون صحنه منو علاوه بر این که به خنده انداخت تا یه ماه محو حرکتش بودم چون فکر میکردم لندکروز 8 سیلندر بعد جیپ هامر آخرت آفروده!!!!!!!!!!!!!
در کل این ماشین فوق العاده عالیه!!!!!!!!من که سوار مدل های قدیمی تو ایران (که بعضیاش با موتور بیوک هستش) شدم هنوز از تجربه ش لذت میبرم
امپراتور لامبورگینی
۲۱ آذر ۱۳۹۵آره.
این ماشین خدای آفروده
از کوه راست میره بالا.
بحث اینه که ، لندکروز بیشتر برای خاورمیانه و استرالیا ساخته میشه
لندکرز ببشتر ماشین صحرا هست تا کوهستان. برای همین روی دوام و کارایی بیشتر تاکید شده تا مثلا بالارفتن از ارتفاعات.
برعکس ، رنج رور و جی کلاس در اروپا و امریکا ، مشتری هایی از قشر ثروتمند دارن که برای تفریح آفرود میرن و عاشق از کوه و ارتفاعات بالا رفتن هستن.
همین رنج رور یا جی کلاس در شرایطی که هایلوکس و لندکروزر در بیابون ها عراق کار میکنن ، 2 هفته دووم نمیاره.
خدایان کوهستان ، رنج رور و G class هستن.
فقط انگلستان
۲۱ آذر ۱۳۹۵به سومین عکس مانده به آخر نگاه کنید اون عکسی که رنجرووره روی یه پل داره حرکت می کنه و کنارشم یه آبشاره اون جاده یکی از زیباترین جاده های دنیا هستش که مارپیچ از یه کوه بالا می ره و چند تا آبشار هم از کوه پایین میاد که این آبشاره یکیشه اگر با دقت بهش نگاه کنید می بینید با وجود اینکه آبشار اون طرفه رنجرووره هستش ولی به اندازه رنجرووره عرض داره که این بزرگی عرض اون آبشار رو می رسونه یعنی عرض دقیقش به اندازه یه اتوبوسه اسم این آبشارTrollstigen هستش می تونید توی اینترنت سرچ کنید یه فیلمم هم از این جاده دیدم که اسمشو براتون می نویسم اسم فیلمش
Trollstigen, Norway – The most dangerous road in Europe
همین جمله رو توی اینترنت بنویسید فیلمشو میاره یوتیوب هم هستش ده دقیقه و بیست چهار ثانیس که توصیه می کنم حتما ببینیدش چون خیلی طبیعت قشنگیه نروژ کشور خیلی زیباییه زیباترین آبشارها رو داره خلاصه کشوره مورد علاقه من همین نروژ هستش به همین دلیله که تا این عکس رو دیدم فورا اون منطقه رو شناختم
آرزو می کنم هممون بتونیم اقامت دائم کشور مورد علاقمونو بگیریم و اونجابهترین زندگی رو در سلامتی کامل داشته باشیم.
فرشاد سجادیان
۲۱ آذر ۱۳۹۵اگر فقط یه ماشین باشه که واقعا دلم بخواد برای استفاده بلند مدت خانواده داشته باشمش و یه عمرنگهش دارم، بدون شک رنجرور SV اتوبیوگرافی LWB مدل ۲۰۱۷ هست.
ایلیا
۲۱ آذر ۱۳۹۵رنجروور بی نظیره
احمد باقری
۲۱ آذر ۱۳۹۵خیلی جالب بود.
یوسف
۲۲ آذر ۱۳۹۵واقعا عاشق اینم با یک خودروی آخرین تکنولوژی و همه فن حریف مثل این همه کنج های مخفی دنیا رو بگردم، با خیالی راحت از اینکه هیچ وقت کم نمیاره و تنهام نمیزاره.
ما این عکسارو از تو صفحه مانیتور میبینیم و حال میکنیم، فقط فکر کنید وقتی این صحنه ها رو از نزدیک میبینید فقط باید تفستونو حبس کنید و بعدش بگید wooooow!!!