همه ما مرسدس-ای ام جی G63 را به عنوان یکی از جذابترین و قویترین شاسی بلندهای روی زمین میشناسیم و البته که اینگونه نیز هست. البته رنجروور اسپورت SVR نیز یک هیولای مخوف بوده و اخیراً این دو خودرو در برابر یکدیگر قرار گرفتهاند تا مسابقهای جذاب بینشان انجام شود.
G63 حاضر در این مسابقه از نوع جدیدترین نسل بوده و در سه مسابقه طنابکشی از چهار مسابقه طنابکشی کل از سه دیفرانسیل قفل شونده و دندهسنگین استفاده کرده است. این خودرو پذیرای نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو شده که قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.
نتایج به دست آمده شاید سورپرایز کننده باشند زیرا مرسدس خودروی قویتری است اما ذکر این نکته مهم است که لندروور بیشک بهترین آفرودرهای دنیا را ساخته و رنجروور اسپورت SVR نیز یکی از بهترین محصولات این خودروساز است. این خودرو در جاده هم احساسبرانگیز بوده و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت آن بسیار بیشتر از سقف سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعتی مرسدس میباشد.
s.h
۲۸ آذر ۱۳۹۸این رو دیده بودم رنجروو میبره به خاطر وزن بیشتر و البته نمیدوم چرا تو راند دوم دو نف رسوار رنجروور میشند و تو راند وسط هر دو برابرند و مرسدس یه خرده بیشتر میکشه
ولی بازم برابرند
خب البته درسته جی کلاس حرف نداره ولی رنجروور بیشتر نباشه کمتر زا اون نیست
:::فرشاد:::
۲۸ آذر ۱۳۹۸وزن G63 بیشتره,، 2560 در مقابل 2377
s.h
۲۸ آذر ۱۳۹۸من فکر میکردم وزنش بیشتر باشه چون این خیلی به وزن وابسته هست !!!!
King
۲۸ آذر ۱۳۹۸عالی هستی مرسدس❤️
:::فرشاد:::
۲۸ آذر ۱۳۹۸من همیشه طرفدار مرسدس بودم و هستم، کمپانی شماره یک تو لیست علاقهمندیهام؛ اما رنجرور اس وی اتوبیوگرافی لانگه که بیشتر از هر خودرویی تحریکم میکنه. . .?
MAHDI
۲۸ آذر ۱۳۹۸تا الان طناب کشی های زیادی مجله CARWOW برگزار کرده.سری قبل هم رقابت مرسدس G63 بود در مقابل بنتلی بنتایگا که یه بار بنتلی بنتایگا G63 رو کشید و یه بار G63 بنتایگا رو کشید، البته قبلش بین G63 و پورشه کاین بود که G63 پیروز شد.
joojoo
۲۸ آذر ۱۳۹۸دود از کنده بلند میشه……
رنجروور پدربزرگش دیفندره…..تجربه ی افرودسازی لندروور با مدل افسانه ای دیفندر…. و تجربه ی ساخت سیستم انتقال قدرت و دیفرانسیل فوق العاده ی لندروور، باعث شده که رنجروور علی رغم وزن کمتر بتونه بنز جی واگن رو بکشه تا حدی…..و وقتیم که یدونه ادم اضافه میشه و وزن رنجروور بالاتر میره…عملا جی کلاس از میدون به در میشه…..
حالا فکر کنید نسل جدید لندروور دیفندر که مخصوص افروده هم معرفی شده…. چه غوغایی کنه توی تستای کشش و افرودی……و با معرفی نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسوس ال ایکس……که اونا هم سری در میون سرها دارن…..این رقابت ها چقدر قراره داغ بشه….خدا میدونه
مانی
۲۹ آذر ۱۳۹۸چنین تستهایی چندان ارزشی نداران که چنین نتایجی بگیری
اینجا هم مهمترین چیز اصطکاک تایر با چمن هست
مهردادكمال
۲۹ آذر ۱۳۹۸معنیشو من هم نفهمیدم که چی بشه مثلا
joojoo
۲۹ آذر ۱۳۹۸نه فقط اصطکاک……
که توانایی دیفرانسیل توی تقسیم نیرو هم هست……
واسه همین گفتم که دود از کنده بلند میشه
(Saeed(peugeot
۲۸ آذر ۱۳۹۸ای جوووونم از این رنجروور که عالی بود.
Khosrow
۲۸ آذر ۱۳۹۸رو چمن؟ کافیه یکیشون اول سر بخوره دیگه تا تهش میره / این چلنج غلط بود ..
Mori Ca.
۲۸ آذر ۱۳۹۸هنوز مرسدسه که دل منو بیشتر میبره، وقتی حرف از آفرودر باشه اون رینگو لاستیک ها یه خورده غیر معقولن، و باید قابلیت اعتماد هم در نظر گرفت که فکر میکنم از این جهت هم جی بهتره.
Behrouz. anzali
۲۸ آذر ۱۳۹۸اگه رو اسفالت بود چطور میشد؟؟؟ اگه یه نفر تو جی کلاس سوار میشد چی؟؟؟ بازم اینجوری بود؟؟ باید همه رو با هم تست میکردن
Kf
۲۸ آذر ۱۳۹۸نمیدونم چرا اما ظاهر SVR هیچ وقت قدیمی نمیشه اگر بخوام یه suv برونم انتخاب اولم بدون شک رنج روور
پیام
۲۸ آذر ۱۳۹۸حجم موتور این دو ماشین برابر نیست و این تست ایراد داره.
داود
۲۸ آذر ۱۳۹۸مرسدس در حدی نیست که بتونه استاد قدرت و گشتاور مثل رنجرور و تویوتا و بی ام و را ببره . کلا مرسدس به درد پیرمرد و پیرزن میخوره .فقط اسمش برای ایرانیان دهن پر کنه.
Khosrow
۲۸ آذر ۱۳۹۸کامنت اقا داود به کنار اون 2 تا لایک رو چه کنم ??? ..
مانی
۲۹ آذر ۱۳۹۸پدال جون خیلی بد ترجمه کردی
تو مقاله اصلی اون همه رو Grip تاکید شده بود
شما باز هم ندیدینش
یوسف
۲۹ آذر ۱۳۹۸عالی بود
تازه شانس آورده که این رنجرور اسپرته… اگه رنجرور فول سایز بود که دیگه آبرو براش
نمی ذاشت.
البته خود جی کلاس کپی شده از اطاق دیفندر و زیربندی و اکسل رنجروره
علی
۲۹ آذر ۱۳۹۸با همه احترامی که واسه مرسدس بنز قائلم ولی دیگه رسید به قول مرحله اخر که به هیچکس باج نمیده✌✌✌
از هر لحاظ بهش نگاه میکنی سره به g63
علی
۲۹ آذر ۱۳۹۸تصحیح میکنم غول