به نظر میرسد لندروور خبر بدی برای علاقهمندان به پیکاپ دارد زیرا گفته شده این شرکت پروژهٔ پیکاپ دو کابین که قرار بود بر اساس نسخهٔ آیندهٔ دیفندر ۱۳۰ ساخته شود را لغو کرده است. شخصی ناشناس و از مقامات بالا ردهٔ لندروور گفته است این خودروساز بریتانیایی ضمن گفتگو با وبسایت استرالیایی موتورینگ، این برنامه را لغو کرده است. این منبع در توضیح این تصمیم گفته است:
چرا باید یک پیکاپ دو کابین را خریداری کنید وقتی میبینید میتوانید چیزی را در پشت آن قرار دهید؟ این در حال حاضر یک پیکاپ با سقف است
این اظهارات نشان میدهد که لندروور نسخهٔ معمولی چهاردر دیفندر جدید را یک پیکاپ دو کابین مسقف میداند و معتقد است نیازی به ساخت نسخهٔ پیکاپ مجزا نیست.
از سوی دیگر، اسنادی که قبلاً افشا شدهاند نشان میدهند لندروور قصد دارد علاوه بر نسخههای ۹۰ و ۱۱۰، نسخهٔ بزرگتر ۱۳۰ را هم در نسل جدید دیفندر تولید کند. ظاهراً این نسخه ۵.۱ متر طول خواهد داشت که حدود ۳۵ سانتیمتر بیشتر از طول ۴.۷۶ متری نسخهٔ ۱۱۰ است اما فاصلهٔ محوری هردوی این نسخهها یکسان و برابر با ۳.۰۲ متر است. این افزایش طول موجب میشود دیفندر ۱۳۰ بتواند تا هشت نفر را حمل کند درحالیکه نسخهٔ ۱۱۰ حداکثر ظرفیت حمل هفت نفر را دارد.
درهرحال حتی اگر ساخت نسخهٔ وانت در برنامهٔ لندروور نباشد، این شرکت هنوز هم استراتژی بزرگی برای نسل جدید دیفندر دارد. در ابتدا نسخهٔ چهاردر ۱۱۰ دیفندر جدید در سال ۲۰۲۰ به بازار میآید و بعداً نسخهٔ دودر ۹۰ هم به آن اضافه میشود؛ اما این تمام ماجرا نیست زیرا لندروور ارائهٔ نسخهٔ پلاگینهیبریدی را هم در برنامه دارد تا این ماشین که حالا بهنوعی تبدیل به یک کراساوور شده است بتواند با تمام قوا بازارهای دنیا را فتح کند.
F22RAPTOR
۲۴ شهریور ۱۳۹۸عکس دوم پاژن اصلی???(طنز)
datsun
۲۴ شهریور ۱۳۹۸مشکل ساختار شاسی یکپارچه این ماشینه که اصلا برا یه پیکاپ مناسب نمیشه همه چیز این نسل عالیه و فرا تر از عالی غیر از نوع شاسی که با ذات این ماشین همخوانی نداره.
:::فرشاد:::
۲۵ شهریور ۱۳۹۸و البته طراحیش که برای دیفندر بودن، زیادی فانتزیه، ابهت نداره اما قشنگه