با وجودی که ترنهای قطار روی ریلهای صیقلی حرکت میکنند اما همچنان نیاز به نیروی بسیار زیادی برای جابجا کردن آنهاست. لندروور اما با نمایشی که به راه انداخته، سعی در نمایش قابلیت بکسل بالای مدل دیسکاوری اسپرت خود دارد.
در این نمایش، لندروور دیسکاوری اسپرت با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر از سری اینجنیوم و از نوع دیزلی انتخاب شده که با یک گیربکس ۹ سرعته خودکار جفت گردید است. مجموعه ۳ ترن با وزن مجموع حدود ۱۰۰ تن نیز برای یدک کشیدن توسط خودروی دیسکاوری انتخاب شدند.
موتور ۱۷۷ اسبی و ۴۳۰ نیوتن متری دیسکاوری با اینکه طبق استاندارد کمپانی قادر است وزن ۲۵۰۰ کیلوگرم را بکسل کند اما در این برنامه توانست ترنها را در مسافتی ۱۰ کیلومتری جابجا نماید.
علي
۳۰ خرداد ۱۳۹۵برای اینکه ۲ تا دونه بیشتر بفروشن دست به چه تبلیغای مسخره میزنن . اون از تبلیغ جاگوار جدیده که دور ی حلقه میچرخید اینم از این که نقش گاری رو بازی میکنه . دیگه شورشو در آوردن
كوروش
۳۰ خرداد ۱۳۹۵افرین
عجب مهندسی عالی داره جدا
Elemento
۳۱ خرداد ۱۳۹۵بهترینه. خیلی میخوامش. در حد g class دوستش دارم.
فقط انگلستان
۳۰ خرداد ۱۳۹۵با یه موتور دو لیتری چهار سیلندر دیگه بهتر از این نمی شه واقعا ماشین های انگلیسی اخرشن
قبلا نیسان پاترول رو دیده بودم باموتور5500سی سی یه هواپیمای 120تنی رو برده بود اونم فقط چند متر
خسته شده
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ماشین های انگلیسی نداریم اونا اسمش برندیه که مالکاشون کشورهای دیگه هستن و شرکت های دیگه تکنولوژیشون برای کشورهای دیگست اینم یه فیلم مضحکه چون روی ریله صیقلیه و بعد از کشیدن اولیه نیروی خیلی کمتری میخواد برای راه بردن سطح اصطحکاکش خیلی کم میشه اون هواپیما فرق میکنه چون باید رویه سطح سفت و با اصطحکاک صدها برابر حرکت کنه تازه با چرخ های تایری همین لندروور نمیتونه اونو کوچیکترین تکونی بده اگر میتونست حتما این کارو میکرد
فقط انگلستان
۳۱ خرداد ۱۳۹۵اخه این حرفا چیه خسته جان توی یوتیوب هست یه رنجروور 3900 سی سی یه فورد 5700 سی سی رو می کشه یه جای دیگه یه رنجروور 3500 سی سی یه تویوتای 4500 سی سی رو مثل اب خوردن می کشه وخیلی جاهای دیگه هم همینطور لندروور با سی سی کمتر اونا رو می کشه فکر کردی رنجروور اسباب بازیه
ali911
۳۱ خرداد ۱۳۹۵با اینکه اصطکاک کمتره ولی در حد دو یا سه برابر.
درضمن به همه ثابت شده که لندروور در ساخت ماشین هایی قدرتمند و مخصوص آفرود نظیر نداره.
خسته شده
۳۰ خرداد ۱۳۹۵نیسان گاوی خودمون دو برابر اینو راحت میکشه این لوس بازی ها و فیلم هارو فقط انگلیسی جماعت بازی میکنه واقعا خنده داره
Sina
۳۱ خرداد ۱۳۹۵خسته جان خوب تجربه داریا
حالا لازم نبود بگی ماشینت چیه
ما همینجورم قبولت داشتیم
خسته شده
۳۱ خرداد ۱۳۹۵من ماشینم نیسان گاوی نیست منظور من از نیسان گاویه خودمون اسمیه که روش هست و ایرانی ها گذاشتن از اینکه قبولم دارین فراوان ممنون ولی مگه نیسان گاوی چشه؟!
محمد
۳۰ خرداد ۱۳۹۵کارش دقیقا مثل تویوتا توندرا هست که هواپیمای غول پیکر ناسای امریکا رو کشید
این یعنی قدرت
البته به پای پراید 151…اریسان..و…که اصلا نمیرسن
یو اس اس اینترپرایز
۳۰ خرداد ۱۳۹۵کلیپشو دیدم.تویوتا عالی کارکرد اونجا
بنتلی
۳۰ خرداد ۱۳۹۵شبیه مورچه ای شده ک داره یه کرم بزرگو میکشه ببره لونه،دمش گرم،قبلا هم این کارو کرده بود.
امیر.عارف
۳۰ خرداد ۱۳۹۵آقا چرا نمیشه به راحتی وارد سایت پدال شد. دوستان دیگه هم این مشکل را دارند لطفا رسیدگی نمایید
یو اس اس اینترپرایز
۳۰ خرداد ۱۳۹۵اینجوری میشه برای منم
moein
۳۰ خرداد ۱۳۹۵به نظرم برای برتریش باید یه هواپیما رو می کشید
مثل کاری که پاترول کرد و اگه اشتباه نکنم یه بوینگ 747 رو کشید که کار خیلی شاخ تری بود
چون قطار روی ریله و وقتی شروع به حرکت کنه استحکاک خیلی کم میشه و نیوری وزن به استحکاک چیره میشه
همون طور هم که اشاره شد ماشین دست کاری شد و تو کلیپم نشون داد که لندرور هم روی ریل مستقر شد
فقط نمی دونم که میگه 10 کیلومتر کشید یعنی بعدش ایراد فنی پیدا کرد.
Monster_ALM
۳۱ خرداد ۱۳۹۵معین جان شما اینم حساب کن میزان درگیری لاستیک رنجرور روی ریل برای انتقال قدرت به زمین و کشندگیشم خیلی کمتر از سطح زمین بود
بنتلی
۳۰ خرداد ۱۳۹۵معین جان پاترول با400اسب و600 نیوتن گشتاور هواپیمای 150تنی رو 50متر کشید،تندرا با حدود 400اسب و 500نیوتن گشتاور شاتل حدود 15ج تنی رو ب اندازه یک پل کشید!دیسکاوری با180اسب و400نیوتن گشتاور 100تن رو 10 کیلومتر کشیده،درسته رو ریل حرکت آسون تره ولی 10کیلومتر هم فاصله کمی نیس!دیگه تا کجا میخواستی ببره ک؟!قدرت و گستاورش هم کمتر بوده!
datsun
۳۰ خرداد ۱۳۹۵رکورد پاترول 170 تنه و تو گینس ثبت شده
mehran911
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ببخشید بی ربط
می خواستم این خبر مهم رو بدم که پورشه قهرمان لمانز شد
در طول زندگیم مسابقات زیادی رو دیدم اما این مسابقه دراماتیک ترین مسابقه ی اتومبیل رانی بود که تو عمرم دیدم حتما حتما حتما این مسابقه رو ببینید این مسابقه یک معجزه ی واقعی در تاریخ اتومبیل رانی بود
فوق العاده بود فوق العاده
در آخر از نویسندگان خوب پدال می خواهم یک مطلب توپ و یک شرح خوب از این مسابقه رو در سایت قرار بدید
فقط اینو بگم نتیجه یک مسابقه 24 ساعته رو 50 ثانیه آخر مشخص کرد دقیقا زمانی که به شدت نا امید بودم معجزه شد
بهزاد
۳۰ خرداد ۱۳۹۵البته دراماتیک برای تویوتا!
در حالی که افراد گاراژ تویوتا آماده میشدن تا جشن قهرمانی و دور پایانی خودرو تویوتا شماره 5 به رانندگی ناکاجیما را بگیرند ناگهان خودرو از کار افتاد و در ناباوری این خودرو نتونست مسابقه را تمام کنه و همه ی اینها در کمتر از 5 دقیقه به پایان مسابقه افتاد.
نمیدونم در تاریخ این مسابقات همچین اتفاقی افتاده یا نه ولی به هر حال همچین رخدادی سالهای سال به یاد علاقه مندان خواهد ماند و واقعا سخته ساعتها یک تیم این همه زحمت میکشه و در لحظه ی آخر به نتیجه نمیرسه و اگر این اتفاق زودتر می افتاد تحمل و قبولش برای تیم تویوتا راحت تر بود.
Elemento
۳۱ خرداد ۱۳۹۵اگه تاریخچه ی تویوتا یا پورشه ، VW و هر غول دیگه ای رو بخونین میبینین که پر از این شکست ها و ناکامی هاست. تنها کاری که اونا کردن اینه که با هر بار زمین خوردن استوارتر بلند شدن و عزم خودشونو بیشتر جزم کردن… اگه این دفعه بدشانسی اوردن دفعه ی بعد موفقیت بزرگتری خواهند داشت… البته اگه تلاششونو ادامه بدن که من با شناختی که از تویوتا دارم همینطور خواهد شد.
بنتلی
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ببخشید، شاتل 150 تنی،صفرشو ننوشتم
احمد باقری
۳۰ خرداد ۱۳۹۵معرکه بود.
بنتلی
۳۰ خرداد ۱۳۹۵داتسون جان 155تن هس،نه 170تن!،دوباره تو پدال نگاه گردم.
datsun
۳۰ خرداد ۱۳۹۵متاسفانه پدال اشتباه کرده و رقم واقعی 170تن میباشد
http://www.guinnessworldrecords.com/news/brand-or-agency/2013/9/nissan-demonstrate-power-of-new-patrol-suv-with-world-record-feat-51087-53927
سجاد
۳۱ خرداد ۱۳۹۵دیسکاوری با180اسب و400نیوتن گشتاور 100تن رو 10 کیلومتر کشیده
هرجوری فکر میکنم عاشقش میشم، فقط 2 لیتر و 4 سیلندر
اصلا قابل مقایسه با بقیه نیست. این کمپانی یه مهندسی دقیق از رابطه قدرت و کارآیی طراحی کرده.
بنتلی
۳۱ خرداد ۱۳۹۵خیته شده چی میگی آخه؟!تکنولوژیشون برا شرکتا و کشورای دیگس؟!!!الان ینی لندرور از تکنولوژی و مهندسی تاتا استفاده میکنه؟!دوست عزیز بنتلی و رولز رویس اگه ب شرکتای آلمانی هم فروخته نمیشدن فقط با حمایت مالی میتونستن پیشرفت کنن،نمونش همین جگوار لندرور ک فقط با حمایت مالی تاتا ب سرعت پیشرفت کرد.الان دیگه همه شرکتا جهانی شدن و مهندسا و طراحا و سهامداراشون ممکنه از هر کشوری باشن،گفتین رولز رویس نمیتونه پلتفرم و موتور طراحی کنه در حالی ک استفاده از قطعات مشترک فقط جهت کاهش هزینه شرکت مادره،دلیل اثبات حرفم پلتفرم جدید رولزرویس ک خودش طراحی کرده.استون مارتین خواست با همکاری با بنز از موتورش استفاده کنه گفتین دیگه توانایی ساخت موتور نداره ولی بعدش ی 12سیلندر جدید معرفی کرد!شرکتای انگلیسی همیشه انگلیسی بوده و خواهند بود ،دیگه این بچه بازیارو بزار کنار!
بنتلی
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ببخشید نشد ویرایش کنم،خسته شده رو اشتباه نوشتم،چون با گوشی نظر میدم ی و س کنار هم هستن اشتباهی دسم خورد ،واقعا عذر میخوام ازت
m.g
۳۱ خرداد ۱۳۹۵واقعا که دیسکاوری سرتر و به مراتب حضرت تر از لندکروزه
saeid
۳۱ خرداد ۱۳۹۵شاسی هم می خوای سوار شی باید سوار اصل جنس بشی. لندروور اصل جنسه.
واقعا این ماشینهای چینی به گند کشیدن ابهت یه شاسی بلند رو با اون شاسی هاشون که نه ماشینن و نه شاسی
به هر قیمتی نباید که سوار شاسی شد اونم از نوع چینی
Germany
۱ تیر ۱۳۹۵با این حجم موتور واقعا عالیه رنج رور به معنای حقیقی شاسی بلنده و قابلیت داره