چندین سال پیش رئیس بخش خودروهای ویژه جگوار لندروور سه ستون اصلی بخش SVO را اینگونه تعریف کرد: اشرافیت، پرفورمنس و توانایی. ما دو ستون اول را در خودروهایی چون رنجروور SV اتوبیوگرافی و XE SV Project 8 دیدهایم؛ اما زمانی که SVO از توانایی صحبت میکند، منظورش قابلیتهای آفرود است. این بخش نیز با لندروور دیسکاوری SVX برجسته میشود.
فاصله SVX از زمین بیشتر شده و دامپرهایی با فاصله حرکت بیشتر بکار گرفته شده است بدین ترتیب زوایای حمله و خروج دیسکو افزایش یافته است. رینگهای ۲۰ اینچی آلومینیومی را لاستیکهای گودیر رانگلر در بر گرفته است. سیستم آفرود خاص لندروور در زمان عبور از مناطق سخت چسبندگی بیشتری را فراهم میکند. برای اولین بار این خودرو دارای کنترل چپ کردن فعال هیدرولیک است که اجازه انجام حرکت بیشتری را داده و این امر برای مانورهای آفرود مهم است.
البته که لندروور به همین بسنده نکرده است. دیسکاوری SVX دارای قوای محرکه منحصر به فردی است. پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۱۸ اسب بخار در سینه این شاسیبلند توانا میتپد. شما این پیشرانه را در دیسکاوری استاندارد نمیبینید بنابراین مدل SVX نه تنها بیشترین قابلیت آفرود را دارد بلکه قدرت بیشتری نیز دارد.
sina
۲۵ شهریور ۱۳۹۶خعلیییی خوبههه لامصب
البت من فن ولارم همچنان
peyman
۲۵ شهریور ۱۳۹۶جعبه جادوی رو میبینم قلبم یه ربع خون پمپاژ نمیکنه میرم تو کما??
datsun
۲۵ شهریور ۱۳۹۶لندروور و رنجروور رو خیلی دوست دارم
با اصالت با تجربه و متخصص ساخت شاسی بلندهای آفرودر
ایلیا
۲۵ شهریور ۱۳۹۶لندروور ـ رنجروور سلطان خودروهای شاسی بلندن مخصوصا وقتی قابلیت آفرود برای کسی مهم باشه
امیرعارف
۲۶ شهریور ۱۳۹۶عاشقتم عاشق
مانی
۲۶ شهریور ۱۳۹۶یادمه یه جا داشتن برایه آفرود ماشینهای شاخ رو برسی میکردن
گفته بودن مرسدس جی،لندرور و رنجرور خیلی خوبن
سیستمه ۴ چرخه لندکروز تو شرایطه خیلی سخت زیاد خوب عمل نمیکنه و همچنین
اینکه اکسلهاش یه مقداری ضعیفه خخخخخخخخ
ببینین اینا چه غولین واسه آفرود هرچند من بنز جی کلاس رو برتر و با کلاس تر میدونم
احمد
۲۶ شهریور ۱۳۹۶من یک تعلق خاطر عجیبی نسبت به برند لندروور دارم، 37 قبل وقتی به دنیا اومدم مرحوم پدرم یدونه لندروور صفر خریده بود، از وقتی 5 یا 6 سالم بود دیگه نمیتونستن منو از ماشین پیدا کنن، از بچگی عاشق ماشین بودم و یکی از دلایلش لندروور بود.
ما 6 تا برادریم که همگی با اون رانندگی یاد گرفتیم. وقتی من نوجوون بودم حدود 15 تا 16 ساله ، زمانی بود که نوبت من بود تا یواشکی ماشین را بردارم، بماند که بعد 16 سال استفاده هنوز پر قدرت بود، هرگز یادم نمیاد جایی گیر کنه.خاطرات اون دوران هنوز شیرینه، الان وقتی اسم لندروور میاد احساس میکنم یجور نسبت فامیلی باهاش دارم.