لگاسی اورلند به جدیدترین محصول خود که بر پایه لندروور دیفندر ۹۰ نظامی اسبق شکل گرفته کاملاً افتخار میکند. حداقل تصاویر منتشر از این خودرو چنین چیزی را نشان میدهد.
دیفندرهای کلاسیک در زمینه بازسازی و ارتقا گزینههای بسیار محبوبی هستند و نتیجه نهایی نیز معمولاً بهتر از نسخه استاندارد و پایه میشود.
در این مورد خودروی مدنظر کاملاً هیجانانگیز بوده و تغییرات رخ داده در آن بسیار احساسبرانگیز هستند.
آفرودر مشهور بریتانیاییها هماکنون به پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 جدید با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گیربکس ۵ سرعته دستی NV4500 مجهز شده است. همچنین شاسی هم تقویت شده تا طول عمرش بهبود یابد.
به منظور حصول اطمینان از هماهنگی خودرو با این قدرت بالا، جعبه انتقال هم با قطعات هوی دیوتی ارتقا یافته است. در جلو و عقب دیفرانسیلهای لغزش محدود، شفتهای هوی دیوتی، سیستم تعلیق کاراتر و ترمزهای دیسکی با ۶ کالیپر در جلو و ۴ کالیپر در عقب بکار رفتهاند.
همچنین یک سیستم اگزوز سفارشی نیز وجود دارد که باعث میشود پیشرانه بهتر تنفس کرده و غرش عمیقتری را ایجاد کند.
بدنه خودرو رنگ خاکستری با عناصر مشکی را به خود گرفته و از ویژگیهای ظاهری دیفندر یاد شده میتوان به جلوپنجره هریتیج، عناصر مشکی پروفایل جانبی و… اشاره کرد.
شاید کابین برجستهترین بخش این دیفندر باشد زیرا حس دهه ۸۰ پورشه را تداعی میکند. در واقع صندلیهای جلو از پورشه ۹۳۰ کررا گرفته شده و پوشش بکار رفته روی بخشهای مختلف نیز جزو انتخابهای پورشه هستند. سقف هم از جنس جیر بوده و فرمان چوبی نیز کاملاً خاطرهانگیز جلوه میکند.
محمد
۳۱ تیر ۱۳۹۹چه جا داره
zeg
۳۱ تیر ۱۳۹۹به درد بابابزرگای 80 ساله میخوره، باهاش خاطره بازی کنن!
کارلوس کاستاندا
۳۱ تیر ۱۳۹۹بازار یابی اروپایی یه رویه بالشتی شطرنجی میکشن رو صندلی اسمش میشه کابین شطرنجی
Mad.z.Max
۳۱ تیر ۱۳۹۹عجب عشقی
صدبار به دیفندر جدید ترجیحش میدم.
انجین شوی هم که تضمین کیفیت..
عالیه
" Swedish Arrogant Tiger"
۱ مرداد ۱۳۹۹کابینش واقعا حس خیلی خوبی به آدم میده.
دوست داشتم همین الان یه نمونشو داشته باشم!
Hadi
۱ مرداد ۱۳۹۹روح آفرود…
N.I.M.A
۱ مرداد ۱۳۹۹با سلام خدمت اساتید. جایی بهتر از اینجا پیدا نکردم برای پرسیدن این سوال.
آیا “پاژن دو درب” که اگر اشتباه نکنم انژکتور هم نیستن برای استفاده درون شهری و فقط مصرف آنرود بدون در نظر گرفتن بحث مصرف سوخت، توجیه پذیره یا بعد از یه مدت با خرج و مخارج کمر آدم رو میشکونه؟ دوستانی که اطلاعات و تجربه استفاده دارن متشکر میشم پاسخ بدن.
شاپور
۱ مرداد ۱۳۹۹جناب نیما تجربه شخصی من میگه استفاده از ماشین آفرود تو شهر منطقی نیست اما اگه مشکل مالی نداری بعنوان ماشین دوم و آخر هفته بزنی به دل دشت و بیابان خیلی هم میتونه جالب و هیجان انگیز باشه
AK1
۲ مرداد ۱۳۹۹آقا منم سوالم همینه. فشاری که به کمکها و موتور ماشین تو آفرود میاد قاعدتا باید بیشتر از دستاندازهای خیابون باشه. پس چرا اکثرا توصیه نمیکنن. در صورتی که دیفندرهایی که خان دیزاین شدن رو اگر ببینید داخل شهر استفاده میشن.