ایست کوست دیفندر ECD یکبار دیگر با جدیدترین محصول خود خبرساز شده است. پروجکت دیزرت استورم نام یک لندروور دیفندر سفارشی است که از بدنهی کانورتیبل و ویژگیهای متمایز زیادی برخوردار میباشد.
نیروبخش این خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 شورولت کوروت بوده که با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری میکند. سیستم اگزوز خاص بورلا نیز روی این دیفندر ویژه نصب شده است.
شاسیبلند D90 این تیونر همچنین از سپرهای فولادی، وینچ جلو، پلههای کناری، گارد بدنه، چراغهای LED و… سود میبرد. رینگهای ۲۰ اینچی کان به همراه لاستیکهای گیرای بی اف گوودریچ نیز بر خاص بودن این دیفندر تأکید دارند. یک کیت افزایش ارتفاع نیز تکمیل کنندهی پروژهی ECD است.
داخل کابین این خودرو دو نفر میتوانند در روی صندلیهای کلاسیک پوما بنشینند و در عقب نیز جا برای چهار نفر وجود دارد. تریم چرم قرمز و مشکی با دوختهای قرمز حرف اول را در کابین میزند. در این بخش همچنین فرمان مومو با پوشش چرمی و دوخت قرمز و پشت آمپرهای قرمزرنگ دیده میشوند.
سرنشینان خواهند توانست خود را با سیستم چندرسانهای سونی و سیستم صوتی JL مجهز به ساب ووفر سرگرم کنند. شارژ بیسیم گوشی، وای فای، دوربین دندهعقب، ورود بدون کلید، نورپردازی LED و… نیز جزو تکنولوژیهای مدرن این خودرو میباشند.
این یکی از کاملترین پروژههای تیونینگ دیفندر توسط ECD میباشد. اگر یادتان باشد چند هفتهی پیش نیز یک دیفندر سفارشی دیگر با نام پروجکت سوهو را خدمت شما معرفی کردیم که آن هم از پیشرانهی ۸ سیلندر کوروت سود میبرد اما مدل دیزرت استورم در سطح بالایی قرار دارد.
بیصبرانه منتظر پروژهی بعدی متخصصان ECD هستیم تا ببینیم که آیا همین سطح از جذابیت در ارتقای محصولات خاطرهانگیز را تکرار خواهند کرد یا نه.
علی
۱۷ خرداد ۱۳۹۸عجب غول جذابی
charger
۱۷ خرداد ۱۳۹۸یعنی یه روزی میرسه که دیفندر و رانگلر و G کلاس از چشم آدم بیفته ؟؟؟؟؟؟
من که فکر نمی کنم
حسن
۱۷ خرداد ۱۳۹۸و بازهم خدایی موتور 6/2 لیتری جی ام
Jamshid
۲۶ آذر ۱۴۰۱بشنوید از موتوری که دیگه برا تیونری مهم نیست مال کدوم شرکته همینجوری میخره چشم بسته میبنده😂
هر چی تیونینگ خودروی آفرودی دیدم دو و نیم سومشون از انجین ال اس استفاده میکردند
تعصب الکی هم نمیکشم