خط تولید و مونتاژ مدل پیر لندروور دیفندر در کارخانه میدلندز، با وجود تولید دستی و استفاده اندک از ماشینآلات، به طرز عجیبی آرامشبخش است. در اینجا خبری از رباتهای میلیون دلاری نیست و هنر مردان و زنان آموزشدیده برای ساخت خودروهایی آلومینیومی تنها نکته اتکا است.
لندروور دیفندر، خودرویی است که از سال ۱۹۴۸ در خط تولید قرار دارد و تقریباً از سال ۱۹۷۱ بدون تغییر خاصی ساخته میشود. متأسفانه این خودروی 4X4 شاسی دار همهفنحریف و سرسخت، در آخرین سال و دوره تولید قرار دارد و برای همیشه به بایگانی تاریخ و خاطرهها خواهد پیوست. [jwplayer mediaid=”۱۰۰۴۴۳″] [دانلود ویدئو]۱۹ کمتر از یک دقیقه
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳خودرو هایی مثل این و اف جی کروز و گایاردو و… خودروهایی افسانه ای هستن و خودروی دیگه ای نمیتونه جاشو کاملا پر کنه
خدا حافظ جنگجو
MAFIA
۲ بهمن ۱۳۹۳زیبای خفته!!!
نوید
۲ بهمن ۱۳۹۳امروز چه خبره انقدر مطلب میذارید
ازین بحثا که بگذریم
اون رینگ و لاستیک های خیلی باریکش خیلی جلب توجه میکنه
لامصب از چرخ فرغون هم باریک تره
خداییش نمیشه بهش توجه نکرد
هر وقت نگاش میکنی اولین چیزی که خودنمایی میکنه چرخاشه
البته من اون مدل خیلی قدیمی که تو ایران هم کم نیست رو میگم
مخ خودرو
۲ بهمن ۱۳۹۳این محبوبیت طولانی که طراحی ماندگار این خودرو را نشان میدهد، قابل ستایشه
البته در این سالها خیلی هم بی تغییر نبود ، مخصوصا کابین خودرو هم با کیفیت تر و هم به روز تر شد.
خداحافظ دیفندر
[[[[ رحم الله من یقرأ فاتحه مع الصلوات ]]]]
حسین
۲ بهمن ۱۳۹۳بنظر شما دنا بخرم ؟ یا نه ؟
من الان از 90 دارم میخواهم دنا بخرم
یا به ماشین باید که ایمنی بالایی داشته باشه
مرسی از شما و پدال
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳جک j5 یا اگه میتونی پول بزاری روش s5
ali
۲ بهمن ۱۳۹۳همون ال90 که خیلی خوبه! اگه ماشین توی تیپ دنا میخوای سمند سورن بخر و یا از ماشینهای چینی انتخاب کن!
دنا فعلا نگیری بهتره !!
یه پسر
۲ بهمن ۱۳۹۳ولی وجدا ماشین گرزی بود
کارای خدا رو می بینی ،این ماشین محبوب و اسطوره ای رفتنی شد
اما هنوز پیکان تولید میشه
محمد ، فقط ژاپن
۲ بهمن ۱۳۹۳لندکروز سری 60 خوردش میکنه ، فقط تویوتا
ALIUnited
۲ بهمن ۱۳۹۳دوام این رو هیچ ماشینی نداره حتی لندکروز
صادق
۲ بهمن ۱۳۹۳خیلی جون سخته این ماشین
از یه طرف حیفه که دیگه نیست، از طرفی هم یه جور دیگه حیفه که این ماشین به این خوبی حقشه انصافا که سالهای بعد به عنوان استوره شناخته بشه
البته احتمالش هست که مثلا 10-15 سال دیگه مدلای یادبود براش بزنن
در کل حرف نداشت
ارادت
Amin
۲ بهمن ۱۳۹۳ماشینی که من از بچگی تو یادم دارم ماشینی که باهاش رانندگی یاد گرفتم ماشینی که باهاش پدرمو یاد میارم و ماشینی که همیشه تو یادمه و باهاش خواهم مرد…
حسین
۳ بهمن ۱۳۹۳درود. اون موقع ها که ما ماشین نداشتیم، همسایمون کارمند شرکت نفت بود، یکی از اینا داشت.. پسر همسایمون به من گفت ما ماشین داریم، شما که ندارین… منم به پسر همسایمون گفتم ما میخوایم موتور بخریم که اگه توی کوچه ترافیک شد بتونیم از بین ماشینا رد شیم :-p :-D :-D :-D
حسین
۳ بهمن ۱۳۹۳درود. این ماشین این همه سال تولید میشده و هر سال با کیفیت تر شده. هر سال از تجربیات سالهای قبل در تولیدش بهره برده شده. اما اینجا، مردم ما عادت کردن بگن: هر چیزی قدیمیش خوبه. چون پرایدهای 10 سال پیش از پرایدهای الان با کیفیت تر بودن
s.class
۳ بهمن ۱۳۹۳سلام.تنها ماشینیه که آرزوی روندنش رو دارم واقعا دوستش دارم
بچه که بودم یکی داشتیم حیف که فقط 4-5 سالم بود اون زمون نتونستم
رانندگیش رو تجربه کنم اما عاشق صدای موتورش بودم هنوز هم هستم واقعا
موتور هاشون لنگه نداره
حجت
۳ بهمن ۱۳۹۳من هم قبلا یک لندرور داشتم اصل انگلیس . خوب بود ولی الان یک جیپ کا ام دارم واقعا عالی هست اگه دیوار هم باشه بالا میره از لندرور سبکتر و جنگی تر و مقاومتر هست.در ضمن گیربکس کا ام خیلی قویتر هست ولی موتورش از لندرور کمی ضعیفتر هست ولی در مجموع خراب بشو نیست.
E 36
۴ بهمن ۱۳۹۳وقتش رسیده بود که بره
mohsen
۴ بهمن ۱۳۹۳ای کاش تصاویر تولید مدل تقلبی این ماشین یعنی پاژن رو هم میگذاشتید.
نام شما (ضروری): یوسف
۷ اسفند ۱۳۹۳یه چرخه لندرور دیفندر می ارزه به کل تولدات تویوتا و بنز و بی ام او
من 3 تا دیفدر و 4 تا رنجروور دارم شاید باورتون نشه
هیچ ماشینی رنجرور نمیشه با 40 تا بنزین و 8 تا سیلندر میرم باهاش رشت