درحالیکه چند هفته تا معرفی رسمی نسل جدید لندروور دیفندر ۲۰۲۰ باقی مانده، چندین رسانهی خودرویی اجازه داشتهاند این شاسی بلند جدید را در مسیری خارج از جاده تست کنند. مشخصات رسمی این خودرو هنوز اعلام نشده اما اندی دیکس مدیر تیم مهندسی تولید لندروور برخی جزئیات این خودرو را اعلام کرده است.
دیفندر با دو نوع سیستم تعلیق بادی و پیچشی عرضه خواهد شد. سیستم تعلیق بادی تواناییهای بیشتری داشته اما سیستم تعلیق پیچشی بنا به گفتهی مدیر لندروور بیشترین توانایی در کلاس خود را خواهد داشت. سیستم تعلیق بادی نسل جدید دیفندر از پایش دمایی دامپرها برای حفاظت از خودرو برخوردار بوده اما این تنها ویژگی سیستم تعلیق این خودرو نیست. لندروور همچنین ساب فریمها و دیگر بخشها را تقویت کرده است و دیکس میگوید این شرکت دیفندر را برای برآورده کردن اهداف همیشگی لندروور طراحی کرده است.
زیرساخت نسل جدید این شاسی بلند معماری مونوکوک آلومینیومی D7U است که در رنجروور، رنجروور اسپورت و دیسکاوری هم بکار رفته است. هماکنون دو نسخهی متفاوت از دیفندر عرضه میشود که یکی نسخهی سه درب ۹۰ و دیگری مدل ۵ درب ۱۱۰ است.
شایان ذکر است هنوز ابعاد این خودرو هم مشخص نشده اما احتمال عرضهی مدل ۱۳۰ نیز وجود دارد. دیفندر جدید بهصورت استاندارد با رینگهای ۱۸ اینچی عرضه خواهد شد اما امکان سفارش آن با لاستیکهای کاراتر و رینگهای ۲۲ اینچی نیز وجود دارد.
لندروور تلاشهای زیادی برای اطمینان از اینکه نسل جدید دیفندر همان ویژگیهای آفرود تاریخی این نام را خواهد داشت انجام داده است. اوایل ماه جاری میلادی بود که این شرکت تستهای سخت دیفندر جدید در دوبی را به همگان نشان داد. این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده محصول جدیدش قبلاً ۱.۲ میلیون کیلومتر تست را پشت سر گذاشته است. لندروور همچنین گفته دیفندر جدید را ۸ هفتهی متوالی و بهصورت ۲۴ ساعته تست کرده است. به نظر میرسد لندروور میخواهد نسل جدید دیفندر خودرویی فراتر از انتظارات ظاهر شود…
سلطان
۱۹ مرداد ۱۳۹۸به نظرتون اندازش کوچیک نشده؟
دیفندر رو خیلیا برا بزرگ بودنش میخواستن
یادش بخیر کوچیک بودم تو یه محله ایی تو اصفهون زندگی میکردیم بزازی یه دیفندر داشت توش پر پارچه لباس روسری و میومد محلمون میفروخت میرفت.
ماست بندی محلمونم یه دینفدر داشت. با اون شیشه های مستطیلی کشیده و قیافه ی زمخت. اوایل از این مدلا خوشم نمیومد چون پدرم یه گالانت داشت و هرکی گالانت سوار شده میدونه زمان خودش یه ایرودینامیک فوق العاده داشت. مخصوصا مدل زیر پای پدرم که اسپویلر داشت.
یکی از همشهریا یه دفندر چهار در قدیمی رو بازسازی کرد قسمت عقبو شبیه یه خونه و تخت درست کرده بود باهاش میرفت کوه همون قسمت عقب میخوابید
یانکی
۱۹ مرداد ۱۳۹۸با نداشتن شاسی نردبانی جدا از از بدنه و دفرانسیل سولید حداقل در محور عقب و ظاهر سنتیش اسم دیفندر رو باید حذف کنن.شاید بپرسید شاسی نردبونی چیکار میکنه که بقیه نمکنن.برید یوتیوب آفرد سنگین نگاه کنید وقتی یه ماشین تو گودال گرفتار میشه ماشین کمکی با ضربات سنگین میکشنش بیرون و اگر شاسی مقاوم نداشته باشه آسیب شدید میبینع
Elmiraj
۱۹ مرداد ۱۳۹۸دیگه دیفندری در کار نیست:::::
نه شاسی نردبانی داره…
نه اکسل های سولید داره…
نه ظاهر نمادین داره…
و نه اون قدرت آفرود قدیمو….
.
.
همه اون رقبایی که بر پایه جیپ ویلیز شکل گرفتن و روزایی بود که با رانگلر رقابت می کردن ، همگی بازیو به کلی به رانگلر باختن…!!!
Amir
۲۰ مرداد ۱۳۹۸دقیقا این یه حقیقته… نسل جدید دیفندر کاملا از اصالتش فاصله گرفته نه ساده است نه توانایی های آفرودی عالی داره صرفا برای کاهش هزینه همه چیزش با دیسکاوری و رنجرور یکیه
P.K.H
۱۹ مرداد ۱۳۹۸پدال قبلا مطلبی از تصویر لو رفتش داشت ولی قکر نمیکردم همون بی ربخته کوچولو باشه
#ali.m#
۲۰ مرداد ۱۳۹۸با اینکه معتقدم میتونست بیشتر به طراحی قبلیش نزدیک باشه ولی من دوستش دارم(با توجه به رندر هایی که توی فضای مجازی دست به دست میشن .)