حدود چهار سال بعد از معرفی نسل سوم لندروور دیسکاوری، سازندهٔ بریتانیایی برای مدل ۲۰۲۱ این اسیووی لوکس را فیسلیفت و بهروزرسانی کرده است. دیسکاوری مدل ۲۰۲۱ از همان فرمول فیسلیفت دیگر محصولات جگوار-لندروور پیروی میکند که شامل اصلاحات جزئی در طراحی، ارائهٔ تکنولوژیهای بیشتر و تجهیز به جدیدترین و کممصرفترین پیشرانهها میشود. به همین دلیل، تغییرات بیرونی خودرو بسیار جزئی بوده و صرفاً به گرافیک جدید چراغهای LED جلو و عقب، سپرهای جدید و اضافه شدن تیپ جدید R-Dynamic با مجموعهای از قطعات منحصربهفرد محدود میشود.
مهمترین بهروزرسانی کابین دیسکاوری مدل ۲۰۲۱ تجهیز به یک نمایشگر بزرگتر ۱۱.۴ اینچی است که جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Pivi Pro را ارائه میکند. به گفتهٔ لندروور، این سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید به لطف ویژگیهایی مثل باطری پشتیبان داخلی که زمان راهاندازی را کوتاهتر میکند، پاسخگویی بسیار بهتری نسبت به نمونهٔ قبلی دارد. این سیستم همچنین از قابلیت بهروزرسانی از راه دور و همینطور اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار بوده و میتواند با صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی همراه شود. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای داخلی دیسکاوری مدل ۲۰۲۱ نیز میتوان به سیستم یونیزاسیون هوای کابین، شارژر بیسیم و غربیلک فرمان جدید و انتخابگر دندهٔ جدید اشاره کرد.
دیسکاوری جدید در اروپا با مجموعهای از جدیدترین پیشرانههای هیبریدی خفیف ۴۸ ولت لندروور عرضه خواهد شد که شامل نمونههای ۳ لیتری شش سیلندر خطی بنزینی و دیزلی میشود. موتور دیزلی در دو نسخهٔ D250 و D350 به ترتیب با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن متر گشتاور و ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور ارائه میشود درحالیکه موتور بنزینی با ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور، متعلق به مدل P360 خواهد بود. دیسکاوری در آمریکای شمالی اما فقط با دو موتور بنزینی عرضه میشود که یکی همان ۳ لیتری شش سیلندر خطی در مدل P360 و دیگری یک نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت در مدل P300 خواهد بود.
همهٔ دیسکاوریهای شش سیلندر در اروپا بهصورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی مجهز هستند و کمکفنرهای تطبیقی هم برای همهٔ تیپها و نسخهها قابل سفارش است. این شاسیبلند بریتانیایی همچنین از سیستم Terrain Response 2 لندروور هم برخوردار است. قیمت لندروور دیسکاوری مدل ۲۰۲۱ در بریتانیا از ۵۳,۶۵۵ پوند و در ایالاتمتحده از ۵۳,۹۰۰ دلار آغاز میشود.
پارسا
۲۱ آبان ۱۳۹۹اصلا ذاتش انگلیسیه
مزدا
۲۱ آبان ۱۳۹۹بین محصولات رنجروور ماشین ولار رو خیلی دوست دارم
MR.JJ
۲۱ آبان ۱۳۹۹لندروور به همه نشان داد که برای آخر هفته و آفرود اصولا لازم نیست حتما صاحب شاسی نردبانی باشید(مثلا مثل پرادو)
با دیسکاوری هم در شهر راحتید هم در آخر هفته و آفرود …
بهراد
۲۱ آبان ۱۳۹۹عقبش جوریه ، انگار زدن یه چشمشو ترکوندن
Dr.Ahmadreza2002
۲۱ آبان ۱۳۹۹با داشبود حدیده خیلی حال نکردم ولی در کل ی جنتلمن واقعیه
اتو کشیده و شیک
Hadi
۲۲ آبان ۱۳۹۹خیلی با ابهته…
زیزیگولو
۲۱ آبان ۱۳۹۹دیسکاوری نسبت به نسلای قدیمی ترش از اون اصالت آفرود انگلیسی خودش فاصله گرفته ((ظاهر ماشین)) مثلاً انحنا و خطوط براق رو ماشین، ماشینو از حالت جعبهای شکل خارج کرده …. البته بازم تحت هر شرایطی جذابیتای خاص خودشو داره
Meysam
۲۱ آبان ۱۳۹۹مجبورن این کارا رو بکنن
بخاطر قوانین آلایندگی و مصرف سوخت و ایمنی عابر پیاده و …
زیزیگولو
۲۱ آبان ۱۳۹۹??
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹طراحی هاش معرکس ، صدای ماشیناش هم عالیه
Meysam
۲۱ آبان ۱۳۹۹قابلیت اطمینان ماشیناش جالب نیست
زیزیگولو
۲۱ آبان ۱۳۹۹مگه میشه ماشینی انگلیسی باشه و قابلیت اطمینانش پایین باشه؟؟؟ میشه گفت به اندازه آفرودای آمریکایی میشه بهش اعتبار کرد
Meysam
۲۱ آبان ۱۳۹۹تو لیستهای قابلیت اطمینان اکثرا آخر لیست بهمراه فیات کرایسلر
زیزیگولو
۲۱ آبان ۱۳۹۹میثم اینجور لیستا بهشون اعتباری نیستش …. یهویی میبینی یه ماشین چینی اوله و یه ماشین درستو درمون اروپایی یا آمریکایی ته جدوله چون هر سایت یا مجله ای طبق سلیقه خودش طبقه بندی میکنه
Amir Machine
۲۱ آبان ۱۳۹۹این لیستا هرگز سلیقهای نیستن
مطالعات قابلیت اطمینان جیدی پاور و کانسومر ریپورترز از طریق نظرسنجی از مالکین میلیونها ماشین انجام میشه و لیستها طبق گزارش مالکین ماشینها تنظیم میشن نه سلیقه خود جیدی پاور یا کانسومر ریپورترز
همین لندروور دیفندر جدید هنوز نیومده کلی ایراد الکترونیکی داشته که این نشون میده نتایج مطالعات قابلیت اطمینان تل حد زیادی معتبره
زیزیگولو
۲۲ آبان ۱۳۹۹امیر ماشین، تا اونجایی که هم من و هم بقیه شنیدیم لندروور دیفندر یکی از بهترین آفورودرای دنیاست که هوادارای پرو پاقرص و سفتو سختی تو دنیا داره …… این ایرادیم که گفتی واسه خیلی از برندا ممکنه پیش بیاد اونم نه تو همه محصولای تولیدی شاید بعضی از تولیداشون یه همچین ایرادی داشته باشه
OMID
۲۲ آبان ۱۳۹۹ربطی به انگلیسی و آلمانی و فرانسوی و … بودن نداره
کلا خودروهای جگوار لندرور ضریب اطمینان بالای ندارن
حتی قدیمی هاشون هم مشکلات زیادی ممکنه واسشون پیش بیاد
جگوار هم مشکلات برقی زیاد داره
کاملا مشهورن این موارد
مهرداد كمال
۲۱ آبان ۱۳۹۹بله جایی خوندم مشکلات برقی دارن و افت قیمت بالاشون مال همینه
(♥️ BENJAMINA (ENGLAND LOVER
۲۱ آبان ۱۳۹۹اصلن نمیتونم با نمای عقبش کنار بیام.انگار با صورت خورده تو دیوار.یا یکی مشت زده تو صورتش :((
چرا اینطوری اخه…..
(♥️ BENJAMINA (ENGLAND LOVER
۲۱ آبان ۱۳۹۹ولی طراحی داخلیش خیلی خوب شده.تو این مدت هم جگوار و هم لندروور فیس لیفت و به روز رسانیای خیلی خوب و تاثیرگذاریو ارائه دادن.
سامورایی از قله فوجی
۲۱ آبان ۱۳۹۹عالیه
سعید تویوتا
۲۱ آبان ۱۳۹۹از طراحی رنج روور خوشم نمیاد قوس گلگیر عقب نداره!همونجور از بالا سرو شده تا رو چرخ اومده
بعد باهاش هم میرن افرود!
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹آخه چرا گفتی?♂️?♂️بهش دقت نکرده بودم الان دیگه باهاش حال نمیکنم????
mahdi-abdi
۲۱ آبان ۱۳۹۹خخخ تیکه خوبی بود
مهدی موتورز
۲۱ آبان ۱۳۹۹چرا لند روور این حال و روز رو داره
(Saeed(peugeot
۲۱ آبان ۱۳۹۹فوق العادس این ماشین …… خیلی خوبه ….طراحیش ادم و دیونه میکنه …
خوشحالم داره کم کم این برند با اصالت راه میوفته باز
mahdi-abdi
۲۱ آبان ۱۳۹۹بسیار عالی. قیمتشم خوبه
ح ع
۲۱ آبان ۱۳۹۹این مدل هم شاسی نردبانی نداره،؟
ای کاش دیفندر شاسی نردبانی داشت و یه suv واقعی میشد
یوسف
۲۲ آبان ۱۳۹۹تکنولوژی های لندرور همیشه پیش تازن. مثل همین شاسی یکپارچه